22 Ekim 2012 Pazartesi

İyi Bayramlar

Merhaba 
Bir önceki postumda paylaşmıştım,cuma günü hayatıma ışık gibi
 giren,kardeşlik ve dostluklarını çok doğal çok sıcak bir şekilde 
hissettiren sevgili Nurdan ve Nursun hanımla tanışmaya giderken 
çam sakızı çoban armağanı hediyeler hazırlamıştım.Nurdan hanımın 
 horozlu çalışmalarımı çok sevdiğini biliyordum,onun için bu çay kutusunu
 çalıştım ,çok beğendi bu da beni çok mutlu etti.Bayram vesilesi ile sizlerlede
 paylaşmak istedim.




 Bu ekmekliğide sevgili Nursun hanıma hazırladım. Yeni yıl 
yaklaşıyor sofralarda hoşluk yaratacağını düşünerek bu resmi 
seçtim yeni yıl renkleri ile boyadım,kardan adamları hamur
 kabartma çalıştım boya püskürterek tamamladm.


Hepinize sağlık.mutluluk ,huzur ve hep sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz bayramlar dilerim.
Sevgilerimle..

80 yorum:

  1. Mehtap Hanim her iki calisma da cok guzel olmus.Sahipleri iyi gunlerde kullansinlar.Horozlu kutu cok hosuma gitti siyah beyaz ve kirmizinin uyumuna bayildim.Size de iyi bayramlar diliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Çilekli Mektubum iyi dileklerinizi ileteceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  2. Nurdan ve Nursun Hanımlar ne şanslılar :) Harika hediyeler hazırlamışsın, bir gün yapım aşamalarını da gösteren fotolar koyabilir misin? Sevgilerimle...
    ! •• Değerlendiriyorum & Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Itır'cığım bende çok şanslıyım ikiside muhteşem insanlar tanımanı çok isterdim.Yapım aşamalarını gösteren bir çalışmayı bende düşünüyordum en kısa zamanda paylaşmaya çalışırım.Sevgilerimle..

      Sil
  3. Muhteşemmmmmmmmmmmm
    Çok ama çok güzellerr ellerinize sağlıkkkkk :)
    Sahipleride sağlıkla kullansın inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili nehir yasbay.İyi dileklerinizi ileteceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  4. Çok güzeller,biz de beğendik.Ayrıca çok ta beğenilmişler:))Ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün hanımcığım .Sevgilerimle..

      Sil
  5. çokkkkkkkkkkk güzellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yasemin'ciğim.Sevgilerimle..

      Sil
  6. Hepsi çok başarılı olmuş her zamanki gibi. Ellerinize sağlık. Ve hayırlı bayramlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zerdali Çiçekleri çok zarifsiniz.Hayırlı bayramlar.Sevgilerimle..

      Sil
  7. Sevgili Mehtap, belli ki çok hassas ve zarif birisin. Umarım birgün tanışıp konuşmak şansımız olur. Ellerine sağlık. İyi günlerde kullanılsınlar umarım. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Heyffi seninde çok zarif olduğundan eminim,bende tanışmayı çok isterim.İyi dileklerini ileteceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  8. Sevgili Mehtap Hanım,

    Sizi yakından görüp tanıyan herkesin varacağı tek kanı; aslında herşeyi güzel gören, herşeye güzel bakan ve herşeyi güzelleştirenin siz olduğu olacaktır.

    Kısaca herşey sizde başlıyor ve sizde bitiyor... Bize adreslediğiniz her sözün asıl adresi sizsiniz!

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nurdan Hanım
      Bana hala güzel yürekli insanların olduğunu hatırlattığınız için çok mutluyum,iyiki sizi tanıdım iyiki evren bizi karşılaştırdı iki bacım vardı iki tane bacım daha oldu ay balam..
      Sevgilerimle..

      Sil
  9. Senin de bayramın kutlu olsun Mehtap Ablacım ...gerçekten bayıldım bu objelere ikisi de birbirinden güzel yine harikalar yaratmışsın!!! ellerine sağlık ...arkadaşların da güle güle kullansınlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elmas'cığım çok teşekkür ederim iyi dileklerini ileteceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  10. Çok güzeller canım ablam ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım siyahkuğum.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  11. harika olmuş ben de iadei ziyarete geldim çok sağolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mormenekşeler.İyi bayramlar.Sevgilerimle..

      Sil
  12. Bunlar çok cici olmuş çalışmlaarınızı beğeni ile izliyorum tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Roseone.İyi bayramlar.Sevgilerimle..

      Sil
  13. bayıldım ikisi de harika olmuş ellerinize sağlık hoşçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İlknur hanım.İyi bayramlar.Sevgilerimle..

      Sil
  14. Çay kutunuzu mu kıskanayım yoksa Nurdan Hanımla tanışıp benim tanışamadığıma mı kıskanayım bilemedim :) Hakikaten de sizinle tanışamadığım için daha çok kıskandım diyebilirim :) Böyle birileri buluşunca umutlanıyorum ama belki ir gün bizler de buluşuruz diye :) Bu olasılık bile çok güzel çünkü sizi tanımayı hakikaten de çok isterdim Mehtap Hanım :)
    İyi bayramlar size de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenay hanım'cığım bende sizinle tanışmayı çok istiyorum bellimi olur belki sizin o taraflara yolumuz düşer yada siz Küçükkuyuya yine gelirsiniz ne güzel olur yazarken bile heyecanlandım.Hatta Nurdan hanım,Filiz hanım hep birlikte olsak bütün blog arkadaşlarımı davet etsem hayali bile güzel.
      En kısa zamanda görüşebilmek dileği ile iyi bayramlar.En içten sevgilerimle sizi ve kuzucuğu öpüyorum..

      Sil
  15. Mehtapcığım, ne zarif, ne ince düşünceli ve hassas bir insansın sen:) Ellerine sağlık, iki hediyen de çok güzel görünüyor, güle güle kullansın arkadaşlar. Yılbaşı temalı ekmeklik daha da hoşuma gitti, çok seviyorum bu temayı, yılbaşı yaklaştı, başlamak lazım çalışmalara:) sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Füsun çok teşekkür ederim seninde çok naif ve zarif olduğunu biliyorum.
      İyi dileklerini ileteceğim.
      Yılbaşı temalı çalışmaları bende çok seviyorum bir kaç projem var kısmet olursa yakında çalışmaya başlamak istiyorum.
      Kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  16. Mehtap Abla, öncelikle sana 41 kere maşallah demek istiyorum.Bu nasıl bir üretkenliktir böyle yaptıkların her zamanki gibi çok güzeller.Bu yakınlarda ben de bir kutu çalışması yapmayı planlıyorum belki senin çalışmalarından kopya çekerim biraz ne dersin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gül çok teşekkür ederim çocuklar büyüyünce çok fazla boş zamanım olmaya başladı bende bu şekilde değerlendirmeye çalışıyorum.Kutu için istediğin bir resim olursa elimde olanlardan gönderirim sadece ne tarz bir çalışma yapacağını söylersen sevinirim..
      Sevgilerimle..

      Sil
    2. Eşimin ablası kendim için yaptığım dikiş kutusunu çok beğendi ona da bir tane yapmak istiyorum şimdi.Yine krem rengi üzerine dekupaj yapıp kenarlarını çiçeklerle süsleyeceğim Mehtap Abla.Krem renginin üzerine gidebilecek bir fotoğraf lazım olacak bana eğer sende varsa almayı çok isterim.En kötü ihtimalle kendime kullandığım fotoğrafın aynısını kullanacağım.

      Sil
    3. Sevgili Gül elimde olan dikiş kutusunun üzerinde kullanabileceğin resimleri mail adresini bildirirsen hemen gönderirim.

      Sil
  17. Hepsii şahaneee... Çok beğendiim. Elinize sağlıık. İyi bayramlaar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bırak Dağınık kalsın.Bu arada isminiz uzun olmasına rağmen çok hoşuma gitti.İyi bayramlar,sevgilerimle..

      Sil
  18. nurdan ve nursun hanım'ı nasıl kıskandığımı anlatamam:)))) şaka tabiki en güzel günlerde kullansınlar.
    senin zarafetin ve marifetin birleşince aklımı başımdan alan güzel çalışmalar çıkıyor ortaya, bayılıyorum ben hepsine. ellerine sağlık, zevkine sağlık mehtap'çım.
    mutlu ve keyifli bayram diliyorum sana ve herkese...
    kucak dolusu sevgiler, sevgiler, sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nagehan Nurdan ve Nursun hanımı seninde tanımanı çok isterim belki bir gün hep birlikte oluruz.
      Arkadaşım sende çok zarif ve marifetlisin.
      Sanada mutlu bayramlar.Kucak dolusu sevgiler çok öpüyorum..

      Sil
  19. Ne kadar da hoş hediyeler ellerinize, zevkinize sağlık:))))
    Sevdiklerinizle güzel bir bayram dilerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ada ve deniz.Bende hayırlı bayramlar dilerim.Sevgilerimle..

      Sil
  20. Mehtap hanım her zamanki gii yine çok hoş olmuş. Ne kadar zevklisiniz demeden geçemeyeceğim, ellerinize sağlık. Şimdiden iyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elmas'cığım çok zarifsin.İyi bayramlar.Sevgilerimle..

      Sil
  21. Uzun bir aradan sonra Merhaba Mehtap abla..Çay kutusu ve ekmeklik çok güzel olmuş..Ellerine sağlık..Mutlu bayramlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Banu'cuğum sizi özlemiştim,çok teşekkür ederim.Hayırlı bayramlar.Sevgilerimle..

      Sil
  22. Sevgili Mehtap Hanımcım çok şık,horoz figürleri çok güzel oluyor.Sevgilerimizle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tümay'cığım.İyi bayramlar.Sevgilerimle..

      Sil
  23. ne kadar düşüncelisiniz Mehtap hanım ellerinize sağlık çok hoş olmuşlar! Bu arada mimledim ve ödülledim sizi blogumda :)
    http://www.cati-kati.net/2012/10/odulu-hak-etmek-icin-mimi-yapmalsn-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Duygu'cuğum sevdiklerime hediye vermekten çok mutlu oluyorum.Ödülümü almaya geleceğim.İyi bayramlar.Sevgilerimle..

      Sil
  24. çocukluğumdan beri yılbaşı temalı her ne olursa olsun bayılırım ama bu ekmeklikte bayılmayacak gibi değil :)
    her zamanki gibi çay kutusuda , mantar keçelerde nefis olmus
    insanın kafa dengi bir dost bulması o kadar zorki , sizin bunu yakalamış olmanıza sevindim , iyi iki dost en iyi psikologdan yeğdir bence
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tulay çok teşekkür ederim.Yılbaşı temalı objeleri bende çok seviyorum.Nurdan ve Nursun hanımı tanımak son zamanlarda başıma gelen en güzel şey bu yüzden çok mutluyum.Sevgilerimle..

      Sil
  25. Sihirli parmaklı arkadaşım,yine çok zevkli ve incelikle düşünülmüş armağanlar hazırlamışsınız.
    Ellerinize sağlık!

    Bayramınızı kutlar ,anılarınızda çok hoş yer edinecek bir bayram geçirmenizi dilerim. Sevgilerimle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanımcığım çok teşekkür ederim çok zarifsiniz.Nurdan ve Nursun hanım çok değerli insanlar onları tanımak son zamanlarda başıma gelen en güzel şey.
      Bende bayramınızı kutlar sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz nice bayramlar dilerim..
      Sevgilerimle..

      Sil
  26. ellerine sağlık canım...
    çok güzel olmuşlar...

    iyi bayramlar...
    çok öptüm...

    YanıtlaSil
  27. Çok teşekkür ederim Gurme Şirinem.Hayırlı bayramlar.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  28. Sevgili Mehtap, ailenle sevdiklerinle guzel saglikli neseli bayramlara diyorum..ve en ustteki siyah kutuyuda ben istiyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dostbahçesinden lezzetler bende size hayırlı bayramlar diliyorum,üsteki kutu bir dostuma hediye yapıldı ama sizim içinde memnuniyetle çalışırım.Sevgilerimle..

      Sil
  29. Yaptığı işi bu kadar zarif,şiirsel bir güzelliğe çeviren insanın nasıl bir güzel ruhu vardır ki, her dokunduğu çiçek açsın, yeşersin bahar dalları gibi :) nursun ve nurdan hanımların, ballandıra ballandıra anlattıkları hediyeler bal tadında hakikaten.ellerinize sağlık :) ekmek kutusu da yeşil renkte ,yeşil iştah açan bir renkmiş, hem de içinde ekmek olacak. sanırım bizim güzel ikizlerin ekmekle arası bayağı iyi olur bu kutudan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcığım beni çok mahcup ediyorsunuz bu kadar övgüyü hak ediyormuyum bilmiyorum.Nurdan ve Nursun hanımın beğenileri benim için büyük mutluluk hediyelerim gidebilecekleri en güzel evdeler.
      Sevdiklerinizle geçireceğiniz nice bayramlar diliyorum.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  30. güle güle kullansın arkadaşın,ellerine sağlık.iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Reyhan.Hayırlı bayramlar.
      Sevgilerimle..

      Sil
  31. ikiside çok güzeller ellerine sağlık... hayırlı bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Necla.Hayırlı bayramlar.Sevgilerimle..

      Sil
  32. Mehtap Hanım, size de iyi bayramlar :) Gönlünüze göre bir bayram yaşarsınız inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcığım çok teşekkür ederim,sizinde her şey gönlünüzce olsun.Sevgilerimle..

      Sil
  33. O kadar çok yorum var ki,malesef okuyamadım hepsini. Güzelleriniz gerçekten çok güzel.Ellerinize sağlık.
    İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili peşkir.Sizede iyi bayramlar dilerim.Sevgilerimle..

      Sil
  34. Sağlıklı ve güzel bir Bayram dilerim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Handan hanım bende iyi bayramlar dilerim.Sevgilerimle..

      Sil
  35. İyi bayramlar siyahkuğum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  36. iyi bayramlar canim,mutluluklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar Özgür Tatlar.Sevgilerimle..

      Sil
  37. Mehtapcığım, arkadaşların da senin gibi ışıltılı kimseler eminim, isimleriniz bile bunu yansıtıyor, farkında mısın?
    Hediyelerin çok güzel, ellerine sağlık.Güle güle kullansınlar.
    Hem Kurban hem de Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili ahestebeste okuyunca bende farkettim mutlaka bununda bir sebebi vardır.Hediyelerimi beğenmene çok sevindim iyi dileklerini arkadaşlarıma ileteceğim.Bende her iki bayramımızıda kutlarım.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  38. Çok çok güzeller, ellerinize sağlık.Adaşız bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz sevgili adaşım,çok teşekkür ederim her zaman beklerim.Sevgilerimle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...