20 Ekim 2012 Cumartesi

Keçe Mantar Ev

Merhaba
Bir önceki postumda beni çok mutlu eden haberler aldığımı bunu daha 
sonra sizlerle paylaşacağımı yazmıştım.Blog açtığım zaman sanal arkadaşlıklara 
çok sıcak bakmıyordum ama ne kadar yanıldığımı kısa bir zaman içinde
 anladım,beni güzel yorumlarınızla hiç yalnız bırakmayıp sürekli yüreklendirdiniz 
yaptığım işleri çok severek yapıyorum sizlerden gelen yorumlarla bu işler daha
 güzelleşiyor anlam kazanıyor her birinize ayrı ayrı teşekkür ederim.
Bu kadar güzel insanlarla yolum kesiştiği için çok mutluyum.
Geçtğimiz pazar günü yaklaşık on yedi tane blog arkadaşımla buluşup
çok keyifli  bir gün geçirdim.Yine yolumun kesiştiği blogunu keyifle
 takip ettiğim sevgili Nurdan hanımla yazışma ve telefon görüşmesi 
sonunda  Kaneviçe Tasarım Sanatçısı Filiz Türkocağı ile birlikte buluştuk.
Dün son zamanlarda geçirdiğim en güzel gündü Nurdan hanım
 ikiz kardeşi Nursun hanımla birlikte geldi.Kendi güzel,gönlü güzel iki
 kardeşi tanımak tadına doyum olmaz sohbetlerini dinlemek inanılmaz keyifliydi.
Sevgili Filiz hanım sevgili Nurdan,Nursun hanım sizlerle yolum kesiştiği için
 çok mutluyum bana hala gönlü güzel insanların var olduğunu hatırlattığınız için  iyiki varsınız.
Dün blogunu çok keyif alarak izlediğim Nilgün hanımcığımlada telefonla konuşma
 şansım oldu kısmet olursa kendisini ilk fırsatta ziyaret edeceğim.
Hepinizi çok seviyorum.





Bu gün paylaştığım keçe ev çalışmasını burada gördüğümde çok
 sevdim yaklaşan yeni yıl için iyi bir hediye seçeneği olabileceğini
 düşünüyorum belki sizlerde sevdiklerinize yapmak istersiniz.
Sevgilerimle..

109 yorum:

  1. Sevgili Mehtap Hanım,

    Siz, dünyada nadir kalan ve soyu tükeniyor endişesi duyduğumuz insanlardan biriymişsiniz! Sizi takip edenlerin hepsi yazdıklarınız ve yaptıklarınıza karşı bu hisse kapılmışlardır eminim ama gerçek hayattaki duruşunuz ve varlığınızda yatan sade ama bir o kadar pırıl pırıl iç dünyanız, tanıdıkça insanı afallatıyor.

    Dünden bu yana dilimizi ısırmaktan, tahtalara vurup, nazar boncukları üzerinde yuvarlanmaktan bir hal olduk! " Nasıl böyle şanslı olabildik de bu böyle güzel insanları tanımak onuruna eriştik; kendimize nazar deydirmesek iyidir" diye dolanır dururuz....

    Ellerinizle hazırladığınız hediyelerimiz olabilecek en uzun süre kullanılmak ve hatta bizden sonraya da hatıra kalması için özenle korunacaklardır Mehtap Hanımcığım; bundan adınız gibi emin olun! Biz onlara gözümüz gibi bakacağız.

    Yolu sizinle kesişen şanslı insanlar kervanına koşulmuş olmanın mutluluğu ve ayrıcalığı ile size sonsuz teşekkürler ve sonsuz sevgiler...

    Dilerim siz tanıma ayrıcalığına bizim gibi erebilenler çok olsun! ( Yok yok olmasın; sizi paylaşmayalım herkesle :)) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nurdan Hanım
      İnanın dün ayrıldığımızdan beri bulutların üzerindeyim sanki bunu sizinle daha öncede paylaşmıştım siz ve Nursun hanım sanki benim hayatımda hep vardınız sizi bir yerlerde kaybettim ve yeniden buldum dünde kaldığımız yerden devam ettik inanılmaz bir gün yaşadım size ve Nursun hanıma çok teşekkür ederim.
      Sizi ve Nursun hanımı anlatmaya kelimeler yetmez gönüllerinin güzelliği yüzlerine vurmuş iki nadide insansınız sizi herkes tanımalı,bilgi birikiminizden faydalanmalı,ne kadar donanımlı olduğunuzu bütün bunlara . rağmen ne kadar mütevazi olduğunuzu herkes bilmeli.Sevgili anne ve babanıza böyle evlatlar yetiştirdikleri için teşekkür ederim.Yolum sizinle kesiştiği için çok şanslıyım.
      Hediyelerim gidebilecekleri en güzel evdeler iyi günlerde kullanın.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
    2. Okurken bile çok mutlu oldum ne güzel paylaşımlar bunlar blog dünyasını çok seviyorum.

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim boncuklarla dans.Blog dünyasını bende çok seviyorum çok değerli arkadaşlarım olmaya başladı.Sevgilerimle..

      Sil
  2. Gelelim keçe evlerinize; bu küçük evler çok ama çok güzeller!Şirinler yakında sizin köye taşımak için kira kontratı yapmaya gelirlerse şaşırmayın yani...

    Renkleri, modelleri ve sempatiklikleri ile yeni hediye isteme yüzsüzlüğüne terfi etmek için beklenmeyecek kadar hemde...

    Ellerinize, güzel yüreğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan hanımcığım bu evleri yaparken aynı sizin gibi düşünüp birazdan şirinler bizim eve gelecek diye çok eğlenmiştim.Son zamanlarda ahşap boyama ve horozlara çok takdım ama keçe ile çalışmak inanılmaz keyifli sizede tavsiye ederim.
      Sizin evleriniz ayrılmıştır sadece renk belirtirseniz sevinirim.

      Sil
    2. He Mehtap Hanımcım,

      Benim istediğim renk daha icat edilmemiş; edilince isterim o rankten :)))
      Bir daha size ellerinize sağlık ama benim için de masraf ve zahmet etmeyin notu düşeceğim valla :))

      Sil
    3. Nurdan hanımcığım
      Bu çalışmalar evde öylece duruyor gidecekleri evleri bekliyor sizin evden daha iyisini nerede bulacaklar..

      Sil
  3. Tek kelimeyle ba-yıl-dımmm
    Ellerinize sağlık ilk fırsatta bende denemek istiyorum.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili nehir yasbay beğenmenize sevindim çalışırken çok zevk alacağınızdan eminim.Sevgilerimle..

      Sil
  4. bu buluşmlar nasıl mutlu ediyor insanı değil mi? devamını diliyorum. ben de seninle tanışmak için can atıyorum bilesin mehtap'çım:))
    keçe çalışmalarına bayıldım, tabiki yapmak isterim:) ellerine sağlık.
    kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nagehan sen benim ilk blog arkadaşlarımdan birisin çok özelsin,sen paylaşımlarıma yorum yapmadığın zaman merak ediyorum acaba bir şeymi oldu Nagehan yorum yazmadı bir sorunmu var diye senin için endişeleniyorum.Bende seninle tanışmayı çok arzu ediyorum umarım kısa zamanda bunu başarırız.
      Keçe evleri beğenmene çok sevindim çokta güzel yapacağından eminim.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  5. Mehtap Hanimcigim.

    Ben bu olaya birde soyle bakmak istiyorum.

    Hayatin ve uzerinde yasadigimiz dunyanin gitgide negatiflestigi zamanlarinda, ilahi olan kainatin dengesi icin pozitif kaynaklar uretir. Bizler kaynagi olusturan kucuk zerreleriz. Guclu pozitif akimlar icin yavas yavas bir araya geliyoruz, uretim kapasitemizi arttiriyoruz. Oculer-boculer, tum gereksiz enerji kaynaklari korksun, guc bizde artik.

    Ozetle pozitif enerji uretecek zerrelerin bir araya gelmesi tesadufi degil planliydi bana gore. Bahane blogger olmakmis.

    Dun her hali ile muhtesemdi, yeniden bir araya gelmis cocukluk arkadaslari gibiydik. Valla aklimi seveyim, ne iyi ettim de geldim sizinle tanismaya. Supersiniz, super.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursun Hanımcığım
      Dün gelmeseydiniz sanki bir tarafım eksik kalacaktı,gözlerinizden bana akan o güzel enerjiye çok ihtiyacım varmış havalarda geziyorum.Bizi bir araya getiren bütün kaynaklara sonsuz teşekkürler.
      Ben sizi şimdiden çok özledim en kısa zamanda görüşmek dileğiyle..
      Sizi seviyorum..

      Sil
  6. Mehtap Hanımcım yine harikalar yaratmışsınız...ellerinize sağlık...Bayıldım ben bu cicilere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem'ciğim çok teşekkür ederim.Birlikte çok güzel bir gün geçirdik en kısa zamanda görüşmek dileğiyle.Sevgiler..

      Sil
  7. Evet kesinlikle çok sempatikler Mehtap abla yeşilli çifti sevdim ben.Bu arada ne güzel buluşma fırsatı bulmuşsunuz.Dışarıda tanışma fırsatı bulan blogger arkadaşlarıma bayılıyorum maalesef ben böyle bir zaman yaratamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gül yeşilli çift senin ve bebeğin için ayrılmıştır,bebek görmeye gelirken eli boş gelemem lütfen kabul et.Bu vesile ile senide tanımış olurum.Sevgilerimle..

      Sil
    2. Gerçekten çok kibarsın Mehtap abla sana çok teşekkür ederim.Bu el emeği güzel hediyeni kabul etmemek mümkün değil.İnşallah hayırlısı ile oğluşumuz doğunca seni tanışmak için bekliyor olacağız ve hediyeni oğluşumun odasının baş köşesine asacağız =)

      Sil
    3. Sevgili Gül kabul etmene çok sevindim o günü heyecanla bekleyeceğim.Sevgilerimle

      Sil
  8. merhabalar bende sizin gibi sanal alem dostluklarına pekte sıcak bakmıyordum fakat bir arkadaşla yüzyüze görüşme bir iki arkadaşlada konuşma fırsatım oldu ve kendilerini tanıdığım için oldukça mutlu olduğumu söylemeliyim:))
    mantar evler çok güzelmiş ben bayıldım..
    güzel mutlu hafta sonları dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili pınariko demekki peşin hükümlü olmamak gerekiyormuş ne kadar yanlış düşündüğümü bende anladım.
      Evleri beğenmene sevindim çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  9. Çok cici olmuşlar ay bide hepsinden yapmışsınız harika :) bayıldm ellerinze sağlk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Roseone çok teşekkür ederim keçe ile çalışmayı çok seviyorum bu renkte nasıl olur diye deneme yaparken kaç tane kestiğimin sonra farkına varıyorum ama iyi oluyor hediye götüreceğim zaman kolaylık oluyor.Sevgilerimle..

      Sil
  10. arkadaşım evlerin hep beni benden alıyor.çok şekerler. sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili arkadaşım ev figurü çalışmayı çok seviyorum bana çok sıcak geliyor yaptığım bir kaç modelim daha var kısa zamanda onlarıda paylaşacağım umarım onlarıda beğenirsin.Sevgilerimle..

      Sil
  11. Sevgili Mehtap'cığım, ne çok imrendim size bir bilsen. Keşke ben de olabilseydim diye düşündüm. Umarım bunu tekrarlayabiliriz ve daha kalabalık olabiliriz.
    Keyfiniz bol olsun...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Heyyfi seni yeni tanıdım ama o kadar güzel enerji alıyorumki bloguna geldiğimde çok keyif alıyorum.Güzel dileğine bende katılıyorum umarım bu güzel insanlar en kısa sürede bir araya gelir.
      Sevgilerimle..

      Sil
  12. Mehtap Hanimcim. evler bir araya geldiginde gokkusagi gibi gorunyorlar. Siz bu projenizi Gokkusagi Evleri adi altinda bir araya getirip (boyutlarini bilmiyorum ama) hani bebek besiklerine falan asarlar, doner durur, bebekler bakar ellerini uzatirlar tutmak icin vs.... ismini cikaramadim, ticari olarak satisa sunsaniza. Hem hafif hem de saglikli bir malzeme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursun Hanımcığım keçe çalışmasında beni cezbeden renkler oldu dokusuda çok güzeldir özellikle yerli keçenin.Gökkuşağı adını çok sevdim,ucundaki kalplerle yaklaşık yirmi santim uzunluğunda ama bu istenilen boyutta küçültülebilir.Fikir çok güzel teşekkür ederim hemen bir tane hazırlayacağım.

      Sil
  13. Mehtap hanım hepsi o kadar cici duruyorlar bayıldım elinize gönlünüze sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nuray çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  14. Dün Nurdan hanım telefonu sizinle görüşmem için uzattığı anda yanımda olsaydınız bana gülerdiniz. Çocuklar gibi sevindim. Heyecandan elim ayağım birbirine dolandı. Şeyda'ya Meral hanım'ın selamı var deyince yüzüme boş boş baktı. Bakar tabii Bizim bildiğimiz dünya tatlısı ,nazik blog arkadaşımız Meral hanım değil ki Mehtap hanım :( Çok utandım çook!
    Heyecanıma verin olur mu?

    Sevgili Nurdan ve Nursun hanımları sizi tanımak son zamanlarda başıma gelen en güzel şeydi inanın. Nurdan hanım "siz buraya gelememiyorsunuz madem Mehtap hanım'ın İzmir seyahatinde biz de işlerimizi ayarlar bir günlüğüne bile olsa geliriz " dedi. Malum benim ev kalabalık,çoluk çocuk çok :) Haydi en kısa zamanda bir çalışma yapalım da beni kıskançlıktan çatır çatır çatlatan dünkü toplantınızın ikincisini İzmir'de gerçekleştirelim olur mu?

    Sevgili Mehtap hanımcığım minnak evleriniz öyle şirin öyle şirin ki ister Nurdan hanım'ın Şirinler'i ister Gulliver'in cüceleri kira kontratı yapmaya gelsinler ben anlamam. Benim anladığım şu ki bunlardan nefis yılbaşı evleri olur hem şunun şurasında yılbaşına ne kaldı ki? Malum ben Yeni Yıl manyağıyım ya bana her gün Yeni Yıl :P

    Çok güzel bir hafta sonu geçrmeniz dileğiyle sizi çok öpüyorum. Kalın sağlıcakla!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanımcığım inanın bende çok heyecanlıydım yanımda üç tane muhteşem insan vardı sizin sesinizi duymanın verdiği heyecan ayrı güzeldi ismin burada hiç önemi kalmıyor..
      Duygularımız karşılıklı bende sizi tanımayı çok arzu ediyorum.
      Biliyorsunuz ailem İzmir'de bayramdan sonra giderim diye düşünüyordum Nurdan ve Nursun hanımın belirleyeceği tarih benim için uygun olur.O günü heyecanla bekleyeceğim.
      Nilgün hanımcığım benim ev projelerim inşallah sizleri sıkmaz sırada bekleyenler var onlarıda en kısa zamanda paylaşacağım.
      Yılbaşı temalı çalışmaları bende çok seviyorum arşivimde yapılmayı bekleyen bir sürü proje var ama ben ahşap boyamayı çok sevdim onlara fazla zaman ayıramıyorum.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  15. Mehtapcığım, blog dostlukları gerçekten de bambaşka oluyor, çünkü hepimiz aynı dilden konuşuyoruz, birbirimizin zevklerini, emeklerini, güzelliklerini paylaşıyoruz, birbirimizin yaptıklarına, duygularına değer veriyoruz....İyi ki buradayız hepimiz. Paylaştıkça tüm güzelliklerimiz katlanarak büyüsün, büyüdükçe de paylaşmaya devam edelim.
    Minik evlerin de çok hoş olmuş, herzamanki gibi.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Füsun yazdıklarına yürekten katılıyorum iyiki sende varsın iyiki seni tanıdım her paylaşımını hayranlıkla takip ediyorum yaptığın işlere gönlünü verdiğin çok net anlaşılıyor bizi ancak biz anlıyoruz.
      Evleri beğenmene çok sevindim belki sende kızın için çalışmak istersin.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  16. harika olmuşlar zaten ben böyle şekli mantarımsı evleri,herşeyi çok severim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz mormenekşeler çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  17. Merhabalar Mehtap Hanım, dünkü toplantınıza sizin adınıza sevindim. Bende hayranlıkla Nurdan hanımın bloğundaki yorumları okuyarak izledim. Şimdi ise buradayım aynen devam hayranlıkla okuyorum, Lütfen hoş sohbetlerinizden bizleri mahrum bırakmayın.Blog arkadaşlarımızla bir toplantı hoş olmaz mı?Tanışmanın güzel olacağını düşünüyorum.Siz ne dersiniz?Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba İlknur hanım Nurdan ve Nursun hanımın sohbeti gerçekten doyumsuz ikiside muhteşem insanlar.Blog toplantısı hoş olur tabii, organize etmek lazım bunun için bir gönüllü gerekiyor.Bunun üzerinde çalışalım.Sevgilerimle..

      Sil
    2. ilginize teşekkür ediyorum.En kısa zamanda görüşmek üzere sevgiler.

      Sil
    3. Görüşmek dileğiyle.Sevgiler..

      Sil
  18. Oooo hakikaten şirinlerin giriş müziği geldi kulağıma, hele o sallantıların uçlarındaki kalpler.... her zaman ki gibi gene harika, gene çoook şekerler Mehtapcım :)
    Buluşmaya gelince... Mümkün olsa da hepinizi şöööyle karşıma alıp sohbet edebilsem diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Banu'cuğum artık şirinlerin bizim eve gelmesi şart oldu.Buluşma inanılmaz keyifliydi Nurdan ve Nursun hanım muhteşem insanlar aklım ve gönlüm onların yanında kaldı.Dileğin keşke gerçek olsada bende seni tanısam,hep birlikte istersek neden olmasın.
      Sevgilerimle..

      Sil
  19. Mehtap Hanim ne guzel anlatmissiniz bulusmanizi,kiskandim vallahi :( Ben henuz blogda yazistigim arkadaslarla yuzyuze gorusme yasamadim ama inanaiyorum ki boyle bir durum gerceklesirse gercekten sicak bir ortam olur.Insallah boyle guzel bulusmalar,tanismalar bana da kismet olur. Minik kece evler harikalar bayildim,cok sevdim.Kucukken izledigim Sirinler cizgifilm kahramanlarinin evlerini animsadim.Yilbasi renklerine uygun harika renkler olur bunlardan(tabi hayal kuruyorum hic kece calismadim)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Çilekli mektubum inanın dünün güzelliğini yeterince anlatamadım,muhteşem iki insan tanıdım Nurdan hanımın blogu inanılmaz keyifli.
      Keçe çalışması kolay ve zevkli bir malzeme denemenizi tavsiye ederim.
      Umarım isteğiniz gerçekleşir birbirimizi yakından tanıma şamsı yakalarız.Sevgilerimle..

      Sil
    2. Insallah Mehtap Hanimcigim,yazin Altinoluk'ta denk gelemedik ama ikimizde Istanbuldayiz :) belki bir gun ne guzel olur.
      Sevgiler.

      Sil
    3. İnşallah Çilekli Mektubum.Sevgiler..

      Sil
  20. Ne kadar güzel işleriniz var,hayran oldum ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gülden hanım çok zarifsiniz.Sevgilerimle..

      Sil
  21. mehtap hanım bu keçeleri birleştirme yerleri sanırım elle dikilmiş.bende acayip özeniyorum şu keçeyle yapılan çalışmalara yine harikalar yaratmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Yasemin.Ben keçe çalışmalarımda makine kullanmıyorum hepsi el dikişi.Kedili duvar postumda kenar birleştirme tekniğini gösteren paylaşımım var istersen bakabilirsin.Sevgilerimle..

      Sil
    2. hemen bakıyorum teşekkür ederim

      Sil
  22. Mehtap hanım, ne kadar zevkli ve temiz çalışıyorsunuz,hayran oluyorum.Anlattığınız gibi böyle güzel dostluklar ne kadar değerli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esen hanım elişi yapmayı çok seviyorum .Ben çok şanslıyım sizin gibi arkadaşlarım oldu iyiki varsınız.Sevgilerimle..

      Sil
    2. Çiğdem hanım çok özür dilerim isminizi yanlış yazmışım..

      Sil
  23. Mehtap Abla, bu evler şahane :) Çok ama çok şekerler, ne güzel hediye olur gerçekten de yılbaşında. Öyle çok heyecanlanıyorum ki yeni yıl geliyor diye, artık bu heyecanımı her blog yorumuna, kendi bloğumdaki postlara yazar dururum bundan gayrı :) güzel güzel, neşeyle, hediyelerle, yılbaşı ağaçlarıyla, kıpkırmızı narlarla karşılayalım ki o da bizden esirgemesin güzel hediyelerini değil mi?
    Bu blogda paylaşılan herşey bana cesaret veriyor yapabileceklerim konusunda, şevk veriyor :) Teşekkürler, çooook içten...

    YanıtlaSil
  24. Aaa, esas söyleyeceğimi unuttum iyi mi :( Buluşmanız harika olmuş, ben de çok isterdim zevklerimizin ortak olduğu, dünyaya aynı pencereden baktığımız blog arkadaşlarımı görebilmeyi, kimbilir, kısmet diyelim, böyle bir organizasyon olursa İstanbul'da koşarak gelirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen'ciğim senin coşkun banada geçti yarın bütün keçeleri çıkarıp yılbaşı için neler yapacağıma bakacağım. Yeni yıl hepimize huzurlu bir ülkede yaşama imkanı verir inşallah.
      Paylaşımlarım sizler için dilediğince kullan Nehir'ede yap mutlaka.
      Blog buluşması yavaş yavaş gelişiyor neden olmasın sadece bunu organize etmek kolay olmayabilir,üzerinde çalışalım.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
    2. Mehtap abla sen böyle söyleyince iyice inceledim bu şirin evleri ve yapabilirim sanki ben de Nehir kuzusunun odasına, bayılacaktır eminim :) Takıldığım yerde de sana sorabilirim değil mi ;)
      Nurdan ve Nursun hanımın hediyelerine de bayıldım, çok zarif ve çoook da özel hediyeler, ellerine sağlık tekrar...
      Hem kurban hem de cumhuriyet bayramını bir kez de senin evinde kutlayayım :)
      Mutlu bayramlar
      Çok sevgiler ;)

      Sil
    3. Sevgili Esen bana istediğin her şeyi sorabilirsin elimden ne geliyorsa yaparım.Nurdan ve Nursun hanımda hediyelerini çok beğendi bu beni çok mutlu etti.Bende senin ve ailenin bayramlarını kutlarım.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
    4. Olmadı Mehtap Abla, deniyorum deniyorum yamuk yumuk oluyo kalıplar, beceremedim :(((

      Sil
    5. Söylediğim yöntemle çıkaracağından eminim..

      Sil
  25. yaaaa canım mehtabım ne güzel olmuş bunlar.
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe'ciğim çok teşekkür ederim beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  26. Geçirdiğiniz güzel gün için sizin adınıza çok sevindim. Kendi adıma da çok imrendim, inşallah gün gelir ben de sizinle ve diğer blog arkadaşlarımla tanışma imkanı bulurum.
    Mantar evler tam bir harika, şirinlerin evleri gibi, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili NOWACRAFT sizinde bildiğiniz gibi Nurdan ve Nursun hanım derya deniz onları tanımanızı çok isterim çok güzel bir gündü inşallah sizinlede tanışma şansımız olur.
      Mantar evleri beğenmenize çok sevindim çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  27. Allahım bunlar nasıl güzel evler böyle, tam benim gibi masal dünyasına meraklı biri için düş kurdurcak güzellikte çalışmalar, bayıldım.bahçesinde çiçekleri bile var. her detayı ayrı güzel.evlerin her birinin kapısını çalsam, birinden şirin baba, birinden gözlüklü şirin, birinden pastacı şirin, birinden uykucu şirin çıksa, tabii şirinesi de ben olsam bu güzel kasaba oluşturmuş evlerin :)ahhh bayıldım renklerine ,her bir yerine ..
    ellerinize sağlık Mehtap Hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Filiz hanımcığım siz benim gönlümün şirinesisiniz,dün kulaklarınızı çok çınlattık sizi çok andık umarım hissetmişsinizdir.
      Evleri ancak siz bu kadar güzel yorumlayabilirdiniz teşekkür ederim.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  28. Bu çok cici evlerden ben de senin gibi güzel bir şekilde yapabiliğğğ miyim acaba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Itır'cığım o kadar güzel işler yapan biri elbette bunlarıda çok güzel yapar, keçelerin gelmişken hemen dene istersen.Sevgilerimle..

      Sil
    2. Ben de diktimm bak:) http://degerlendiriyorum.blogspot.com/2012/10/keceden-mantar-ev.html

      Sil
  29. Senin adına çok
    sevindim ablam,
    kimbilir bir gün kuğuylada yolların kesişir inşALLAH):)
    mantarlarını yerim :))
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim siyahkuğum seni tanımayıda çok arzu ediyorum kısmet diyelim.Evleri beğenmene çok sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  30. Mehtap Hanım, cuma günü kulaklarım çınladı durdu, evde fellik fellik kulak çubuğu aradım. demek kulaklarımdaki çınlama tee İstanbul semalarından geliyorimiş. güzel kalpli hanımlar tarafından adım zikredildiğine göre ancak iyi şeyler söylenmiştir hakkımda diye tahmin ediyorum. tabii benim kötü huylarımı görmüyor sizin güzel bakan gözleriniz, bilseniz ben ne cadıyımmm :)bu aralar süpürgemi kaybettim cadılığım anlaşılmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcığım sizi kötü anmak mümkünmü keşke sizde yanımızda olabilseydiniz ama sizi tanıma planlarımız var inşallah kısa sürede gerçekleştirebiliriz.Bizi bekleyin kalabalık geliyoruz.

      Sil
  31. mehtapcığım ellerine sağlık çok beğendim bayıldımmmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil hanımcığım çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  32. Çizgi filmlerden fırlamış gibiler, bayıldım, çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bahar'cığım evet keçe mantar ev yerine Şirinlerin evi deseydim daha güzel olacakmış.Sevgilerimle..

      Sil
  33. çok sevimli çok ciciler ellerinize sağlık.
    şirinlerin köyü geldi aklıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim X madame evet artık bunlar şirinlerin köyü.Sevgilerimle..

      Sil
  34. Evler harika olmuş Mehta hanım ellerinize sağlık.Ahşap çalışmalarınız gibi keçelerinizde çok şık, sade ve estetikler farkınız hemen belli oluyor...
    Ben de keçeye merak sardım yakında denemelere başlayacağım o zaman sizden bol bol yardım isteye bilirim haberiniz olsun. Hatta en çok da sizin yaptığınız, üzerlikten yapılan nazarlığa benzeyen lacivert aynalı nazarlıktan denemek istiyorum, yani gözüm yükseklerde :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Meral çok teşekkür ederim çok naziksin.Keçe çalışması zevkli bir malzemedir seveceğinizden eminim.Bana istediğiniz her şeyi sorabilirsiniz elimden geleni yaparım.Sevgilerimle..

      Sil
  35. çok güzel olmuşş:) sirinler koyünden fırlamış gıbı şeker gibi:) elınıze saglık bende deneyebılrmıyım acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili hayal iğnesi çok teşekkür ederim,evet bunlar şirinlerin köyü oldu.Benim blogumda gördüğünüz herşeyi çalışabilirsiniz bu beni çok mutlu eder.Sevgilerimle..

      Sil
  36. teşekkürler sorma geregı duydum:) calısırsam yorumunuzu bekeklerım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili hayal iğnesi size çok yorum bırakamasamda hayranlıkla izlediğim bloglardan birisiniz,yaptığınız çalışmaları çok beğeniyorum biliyorumki bu evleride çok güzel yapacaksınız,mutlaka yorum yaparım.Sevgilerimle..

      Sil
  37. çok çok teşekkür ederımm gercekten:)mutlu oldum:)sevgıler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecanla bekleyeceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  38. bu evlere bayıldım çok şirinler:))göya bende keçe çalışmaları yapmak istiyordum ama birfırsat bulup başlayamadım..en kısa zamanda bende denemek istiyorum bu evlerden..bu güzel çalışmaları bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim..özlemişim böyle güzel şeyler görmeyi sizin samimi içten yazılarınızı okumayı..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevil'ciğim çok zarifsin,bende seni ve yayınlarını özledim.Keçe çalışmak çok zevklidir yapacağın çalışmayı heyecanla bekleyeceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  39. çok cici olmuşlar gerçekten, bütün çalışmaların gibi sevgi dolu :) ellerine emeğine sağlık :) bu arada blogumda ödülün var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim evimacademy çok zarifsiniz.Hemen bakıyorum.Sevgilerimle..

      Sil
  40. çooook güzeller bayıldımmm elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Unique çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  41. Yanıtlar
    1. Ayşe'ciğim her zamanki gibi çok zarifsin çok teşekkür ederim sanada iyi bayramlar dilerim.Sevgilerimle..

      Sil
  42. Yine harika çalışmalarından biri yazacaktım fakat,saymak için geri dönüyorum:)beşiymiş. Gerçekten çok hoş görünüyorlar ve güzel bir hediye alternatifi. Ellerine sağlık Mehtapcım.
    Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  43. Çok teşekkür ederim Nuray'cığım. Sende bilirsin bu renkte nasıl olacak derken kaç tane kestiğimin sonra farkına varıyorum.Evleri beğenmene çok sevindim.
    Hayırlı bayramlar.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  44. renkli renkli ne de güzel yapmışsınız. bayıldım hepsine ellerinize sağlık. keçeden şekiller kesmektense böyle şeyler yapmak daha güzel oluyor ( : keşke bende yapabilsem ) :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Çiy Tanesi eminim sizde yapabilirsiniz neden denemiyorsunuz.İyi bayramlar.Sevgilerimle..

      Sil
  45. Keçe ve mantar bayıldığım 2 materyal, birleşimi muhteşem olmuş, elinize sağlık, artık ben de takipçinizim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Jasea çok teşekkür ederim her zaman beklerim.Sevgilerimle..

      Sil
  46. Sevgili Mehtap, çok güzel bunlar. Bende deniyorum bakalım yapabilecekmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili İlknur,bloguna baktım senin yaptığında çok başarılı olmuş,çok beğendim ellerine sağlık.Sevgilerimle..

      Sil
  47. İlk başta İkndesign'de gördüm ve çok beğendim. Meğerse mantar evlerin kaynağı burasıymış... Sonunda bende yaptım. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA ne güzel paylaştıysanız görmek için blogunuza hemen bakacağım.Şimdiden ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...