4 Şubat 2013 Pazartesi

Seramik Tavuklu Kutu

Merhaba 

Bu gün sizlerle paylaştığım seramik tavuk ve  yumurtaları bu blog sayesinde
 tanıdığım Nurdan ve Nursun hanım dostlarım tanışma hediyesi olarak
 getirmişlerdi.Benim bu tutkumu iyi takip etmişler.Yoğunluktan bir türlü 
değerlendirememiştim.Dün evde olan bu kutuyu kullanmak istedim,
aslında tam bitmedi bulabilirsem iç kapağına kümes teli  kaplayıp içine yine saman 
koymak istiyorum.Ben bunları o kadar çok sevdim ki hemen paylaşmak istedim.
Kutu her zamanki gibi dekupaj çalışması bir kaç kat kırmızı boya ile boyadıktan
 sonra seçtiğim resimleri  yapıştırıp yağlı boya eskitme ile tamamlayıp vernikledim.
Umarım beğenirsiniz.

















İyi haftalar.
Sevgilerimle

81 yorum:

  1. Çok ama çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Hediyelerin de çok sevimli, güle güle kullan, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Baharcığım,hediyemi bende çok sevdim.Sevgilerimle..

      Sil
  2. Çok tatlı olmuşlar mehtap hanım.Ellerinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim BURÇİN hanım beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  3. gerçekten çok cici olmuşlar,emeğine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Reyhancığım şeker gibiler değil mi.Sevgilerimle..

      Sil
  4. Çok şirinler,ellerinize sağlık,güzel olmuş.Arkadaşlar da çok zevkliymiş hani:))Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün hanımcığım.Arkadaşlarımız gerçekten çok zevkliler..Sevgilerimle..

      Sil
  5. ne tatlı o minicik minicik yumurtalar? Kutu da öyle uygun olmuş kii, tamamlanmış halini bekliyorum merakla, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakından çok daha güzeller Elifciğim renkleri o kadar canlıki.Tel bulabilirsem mutlaka yapıp yayınlayacağım.Sevgilerimle..

      Sil
  6. çok güzeller yazdıklarınızla süslerseniz daha bir güzel olur.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Dolunay hanımcığım,inşallah tel bulabilirim.Sevgilerimle..

      Sil
  7. Sürpriz yumurta çikolatalar gibi bu kutu da pek sürprizli canım !! Ne kadar renkli cıvıl cıvıl görünüyor çok güzeller, başında durup bayağı hayal kurdurur bu tasarım.
    sabah kahvaltısında taze köy yumurtasını nerede bulacağımızı biliyoruz artık.hem bu yumurtalar ve tavuklar pek eğlenceli canım!
    Anneannemin tavukları gibi beni kovalamaz sanırım, yumurtasından bir kaç tane aşırdım deyu demi :)
    Ellerinize sağlık ,çok güzel değerlendirmişsiniz gelen hediyeyi. Doğru adresi bulmuş tavuk ailesi.
    Ellerinize, zevkinize sağlık :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcığım aynı dediğiniz gibi kocaman bir yumurtanın içindeydiler onun resmini paylaşmayı unutmuşum.Yakından çok daha güzeller.
      Bu tavuklar çok uslu kesinlikle sizi kovalamazlar hatta çok sevinirler..
      Beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle Sevgili Filiz Hanımcığım..

      Sil
  8. Çok güzelmis :) güzel günlerde kullanın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim sevgili Hikmet.Sevgilerimle..

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Saadet hanım yakından çok daha güzeller,beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  10. Tavuk mu yumurtadan - yumurta mi tavuktan kombinasyonun/paradoksunu en iyi aciklayan formulu bulmussunuz vallahi.

    Mehtap Hanimcim, gurk tavuklar yumurtalarin uzerinde ne guzel olmuslar! Ellerinize saglik ama ben telli hallerinin daha keyifli olacagina eminim.

    Bi de bu kadar gurk tavuga horoz lazim, bassiz kalmis kumes ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursun hanımcığım keşke o formülü bulabilseydim ama nerdeee:))
      Teli uzun zamandır arıyorum başka projelerimde var ama bulamadım,bulunca mutlaka tamamlayacağım.Aslında horozum var hani kestirip boyattığım siz söyleyince hatırladım,tamamlayınca onunla birlikte resim çekerim.
      Sırada melekler var ön çalışmalarını yapıyorum bakalım nasıl olacak..
      En içten sevgilerimle..

      Sil
    2. Ay Balam... Nasil merakla beklemekte oldugumunun en iyi tanimi, dogumhane kpisinda bekleyen babalar gibi...diyerek yapabilirim.

      Ellerinize saglik, ben sahane isler cikacagindan 100/1 milyon eminim. Yaratmisisniz, leerinizden oplur. Ne diyim ki baska.

      Sil
    3. Çok hoşsunuz Nurdan hanım ay balam o zaman sizi fazla merakta bırakmadan çalışmaya başlasam iyi olacak.
      Bende sizi çok öpüyorum ve sizi çok özledim çabuk,çabuk dönmeye bakın..

      Sil
    4. Hatlar karışmış ay balam, Kiev Kiev çık aradan :)))))))))

      Sil
    5. Bu güzel olmuş Nursun hanım yazacakken Nurdan hanım yazmışım .
      Nurdan hanımcığım siz beni anladınız değilmi herşey eşit:)))))

      Sil
  11. kutu tam bir sürpriz kutusu olmuş:)) çok beğendim, hem kutuyu, hem de içindeki tavuk ve yumurtaları. çok güzel bir düşünce. eline, emeğine sağlık mehtapçım. kapağını tamamlayınca görürüz değil mi??:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nagehan
      Başlığı sürpriz kutu koyacaktım son anda vazgeçtim kalp kalbe karşıymış.Beğenmene çok sevindim teşekkür ederim.Teli bulursam yapınca mutlaka paylaşırım.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  12. Ooo, tavuklar süper, yumurtalar da, kapaktaki resimlere de ayrı bayıldım... Bilsem köydeki kümesten getirirdim sana tel ;)
    Çok güzel olmuşlar, çok şekerler, ellerine sağlık Mehtap Abla ;)
    Öperim çok, tavuklarını da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esenciğim ben bu teli yaklaşık bir senedir arıyorum Eminönünde sormadığım yer kalmadı,bu telle ilgili başka projelerimde var.Yakın zamanda yine gidersen,telden getirirsen çok mutlu olurum.Tavuklarım çok güzel ama değilmi..
      Bende çok öperim..

      Sil
    2. Tamamdır Mehtap Abla, merak etme sen, yarın sorarım bizimkilere ;)
      Tavukların çok güzel çok anne anne tavuklar hem de :)

      Sil
    3. Sağol Esenciğim çok makbule geçecek :))

      Sil
    4. Konuştum Mehtap abla, babama sordum, varmış tel, gelen olursa gönderecek ;) Geçen hafta bilseydim getirirdim ben, biraz vakit alacak ama bu arada belki başka bi yerlerden de buluruz :)

      Sil
    5. Esenciğim çok zahmet olacak teşekkür ederim,vakit alması önemli değil ne zaman olursa.

      Sil
  13. Çok tatlı bir görüntü oluşmuş canım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Füsuncuğum,beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  14. Ellerine,emeklerine sağlık canımm çok güzel olmuş el emeğin şahane.Bir de dediğin gibi kümes teliyle de kapağını kapladın mı daha da şahane olacak sanki kümeste izlenimi gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o kümes telini bir bulabilsem neler yapacağım.Beğenmene sevindim vişnapcığım teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  15. ne hoş olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili uğurboceğimmutfağı,beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  16. çok çok çok tatlı olmuş ablacım dekupaj resmine bayıldım herzamanki gibi yine farklısın süper ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elmascığım,Şermin hocam sağolsun özel arşiv resimlerini benimle paylaşıyor buda onlardan biriydi.Sevgilerimle..

      Sil
  17. Mehtap'cığım, ellerine sağlık, yine sanat eserleri çıkmış ortaya.
    Hediyelerini de çok sevdim. Rengarenk...
    Güle güle kullan...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Heyyfi,hediyemi bende çok sevdim mutfağım şenlendi.Sevgilerimle..

      Sil
  18. çok güzel olmuş....
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şirinem beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  19. Amaninn bunlar çok şeker olmuşlar Mehtap Hanım ay Balam :)))) Bayıldım....
    Tavuklar tavuk olalı, yerlerinde herhalde hiç bu kadar memnun mesut oturmamışlardır...

    Herşeyiyle fevkaladenin fevkinde! 10 üzerinden 1 milyon verdim gitti....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Hanımcığım bu güne kadar aldığım en güzel hediyelerden biriydi,buradan tekrar teşekkür ederim.Bu sefer bunları Bilgeye kaptırmayacağım bunlar benim:)))
      Sırada melekler var ön çalışmalarını yapıyorum bakalım onlar kaç puan alacak:)))
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  20. Çok çoook güzelll. Ellerinize sağlık ...makasın dansı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Serpil hanımcığım beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  21. Yine çok güzel olmuşlar Mehtap Abla.Ahşap boyamaya bir türlü başlayamadım,senin yaptıklarını görünce canım çekiyor:)Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Banucuğum.Ahşap boyamayı çok istediğini biliyorum inşallah kısmet olur.Sevgilerimle..

      Sil
  22. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yaseminciğim beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  23. Yaptıkların bu kadar güzel olmak zorundamı? :) harika işler yapıyorsun Mehtap, hayran kalıyorum inan.
    Çok beğendim, her ayrıntısı ayrı güzel ellerine emeğince sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcığım çok uzun yıllardır el işi yapıyorum ve çok araştırıyorum.Araştırma yaparken göz doygunluğuda oluyor galiba bir gün bir yerde işe yarıyor.
      Bu sıcak ve samimi yorumun için çok teşekkür ederim seninde yorum yazan ellerine sağlık.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  24. İnsan bu kadar güzel bir kutudan, bir o kadar güzel tavuk ve yumurtalar çıkmasını hiç beklemez :))
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç beklemez hiç:)))
      Sizinde yorum yazan ellerinize sağlık.
      Sevgilerimle..

      Sil
  25. Rengarenk yumurtalar ve tavuklar çok güzel; insanın içini açıyor.. Hele kutunun üzerindeki dekupaj kağıdı nasılda konsepte uygun. İyi günlerde kullanmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum renkleri o kadar canlı ve güzelki.Teşekkür ederim Gülşen hanımcığım beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  26. Bu kadar da güzel yapılmaz ama yaaa)) ellerinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tümaycığım tavuklar o kar güzelki bu kutuda güzel olmak zorundaydı.Beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  27. Ne kadar neşeli ve şirin bir çalışma bu böyle Mehtapcığım.
    İnsan baktıkça mutluluk duyar buna.
    Ellerin dert görmesin.Maşallah sana.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zerrinciğim yakından çok daha güzeller,mutfağıma neşe getirdiler.Seninde yorum yazan ellerin dert görmesin.
      Sevgilerimle..

      Sil
  28. Mehtap abla Nurdan ve Nursun Hanimlarin hediyesi bir harika,iyi gunlerde kullanin.Civil civil,cok tatlilar :) Sizin yaptiginiz kutu da ayrica guzel... Kirmizi uzerine yagliboya eskitme ne kadar da guzel duruyormus.Ah bir de ben deneyebilsem su yagliboya eskitmeyi..Bir turlu cesaret edemedim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan ve Nursun hanımlar çok zevkliler,baktıkça onları anıyorum.
      Gülşahçığım yağlıboya eskitme bana göre en çok kırmızı renge yakışıyor, seninde beğenmene sevindim.Tanışabilirsek ben sana nasıl yapıldığını göstermeye çalışırım.
      Sevgilerimle..

      Sil
  29. ooyy ooyyy yerim ben tavukları..nasılda güzel olmuşlar yine ve herzamanki gibi...
    o kutuyu hiç kapatmayın bence baktıkça insanın içi açılıyor valla..emeğinize sağlık;)
    sevgiler mrw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili mrw,tavuklar muhteşem dediğiniz gibi baktıkça içim açılıyor o yüzden kapağı hep açık.Sevgilerimle..

      Sil
  30. Ayy ne sirin sey b unlar boyle..bravo diyorum okadar..diyecek birsey yok:)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  31. Kutunun disi harika ici baska harika...emeklerine saglik..(az onceki ne ilaveten:) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım,bu sıcak ve samimi yorumu yzan ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

      Sil
  32. ay canım mehtabım buraya gelince bayılıyorum.
    kuzum ayılt beni:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşeciğim bende senin bloguna geldiğimde bayılıyorum,ne olacak bu halimiz:)))))

      Sil
  33. mehtapcim...o kadar hos gozukuyorki
    bayilmamak elde degil
    gulegule seyret:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Cihancığım çok keyif aldığım çalışmalarımdan biri oldu,beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  34. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Neslihan beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  35. bugünlerde tavuk,horoz kahve ve kırmızı favarim.ellerine sağlık çok beğendim bne bunları...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hande hanım bende çok sevdim gidip,gelip bakıyorum.Sevgilerimle..

      Sil
  36. Ah bu tavuklar ve kümes teli, nasıl kıskanıyoruuuum :))) Yaza yapmazsam çatlarım artık herhalde :)) Harikasııın :)
    Hele ahşap tepsin, çok değişik, çok hoş, çoook sevdiiiim :)

    YanıtlaSil
  37. Banucuğum kimbilir senin yapacağında ne güzel olur heyecanla bekliyorum.Sende harikasın arkadaşım,beğenmene çok sevindim teşekkür ederim.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  38. Kutusu ve içindekiler harika olmuş.emeğinize sağlık : )http://feyzanincicileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Feyza hanım,çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...