5 Mayıs 2013 Pazar

Filiz Türkocağı

Merhaba,

Dün sevgili arkadaşım Kanaviçe Sanatçısı Filiz Türkocağı'nın evinde birbirinden değerli tasarımlarının yer aldığı ''Yumak Dergisi'' özel  sayısının dağıtıma girmesini  kutlamak için sevgili bacılarım Nurdan ve Nursun hanımlar, canım Esen Can,ve tanışmaktan dolayı çok mutlu olduğum sevgili Gülden hanım, Ne Desem Beğenirsin yazar ekibinden ve Nalan'ın hobileri blogunun sahibi Nalan hanımla birlikte son zamanlarda geçirdiğim şu sıkıntılı günlerde bana çok iyi gelen,moral depolamama sebep olan çok kıymetli saatler geçirdim.Filiz hanımın bu tasarımlar için ne çok emek verdiğini gecesini gündüzüne kattığını yakınen biliyorum. Kanaviçe severlerin elinden düşüremeyeceği birbirinden kıymetli  desenlerin bulunduğu muhteşem bir dergi olmuş.Arkadaşımın ellerine,emeğine,güzel yüreğine sağlık.

Sevgili Gülden ve Nalan hanım sizlerle tanışmak benim için inanılmaz güzeldi.Sanal arkadaşlığın dostluğa dönüşmesinden son derece mutluyum iyiki sizleri tanıdım,iyiki varsınız.






Filiz hanım her zamanki cömertliği ile kendi elleri ile işlediği benim için çok kıymetli olan bu işleri hediye  etti.İnanılmaz güzeller değil mi..

 



İyi pazarlar.
Sevgilerimle..


54 yorum:

  1. Oooooooooooooooooooo, Mehtap hanim ay balam, payiniza ne hazineler dusmus, ne hazineler, ooooooo. Gule gule kullanin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanım beni her seferinde çok mahcup ediyor,gerçekten hepsi birer hazine,o kadar değerliki nereye koyacağımı bilemedim Nursun hanım ay balam..

      Sil
  2. Mehtap hanım Ay Balam,

    Filiz Hanım güzel yüreğini bir kez daha ortaya koymuş besbelli! Siz eve hazineyle dönmüşsünüz - herbiri birbirinden şahane şahane şahane...

    Allah herkese böyle güzel gönüllü insanlarla karşı karşıya gelmeyi nasib etsin İnşallah! (yürekten dileğimdir bu)

    Hep böyle yüzü gülen renkli yayınlarda buluşmak dileğiyle; kocuman öpürem sizi ay balam!

    Hamiş:Ben hala ipliklerimle oynuyorum :D
    Onlar için masamı yeniden temizleyip tanzimledim vallahi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Hanım Ay Balam
      Ben ne şanslı bir insanım Filiz hanım ve sizin gibi güzel yürekli insanlarla tanışma şansı buldum.Filiz hanımın hediyeleri çok kıymetli ömrüm oldukça en güzel şekilde değer verip saklayacağım.
      Sizden gelen hediyeler içinde kaç yayın yapmam gerekir bilmiyorum.
      Nalan hanımım gönderdiği resminizi bir kutu üzerinde kullanma planlarım var masada onun içinde yer ayırırmısınız.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  3. Allah hep böyle tatlı günler yaşatsın dostlarınızla, ailenizle beraber.
    Hediyelerinize bayıldım muhteşem güzeller !!Hem de çok özel ellerin işlediği bir hediye, eminim size uğur getirir.
    Yetenekli hanımların buluşması olmuş resmen bu buluşma, her biriniz çok özel hanımlarsınız, iyi ki varsınız !!
    Sevgiler Güzel Mehtap Hanımcığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Filiz hanımcığım keşke sizde bizimle birlikte olabilseydiniz,sizde çok özelsiniz benim için çok değerlisiniz yanımızda olamasanızda hep gönlümüzdesiniz.
      Hediyelerim çok kıymetli, çok değerli,çok özel onlara gözüm gibi bakacağım..
      En içten sevgilerimle çok öpüyorum.
      En kısa zamanda görüşebilmek dileğiyle..

      Sil
  4. Upuzun bir yorum yazmıştım Mehtap'cığım, yayınlaya bastığım anda uçup gitti! Demek ki bundan sonra kopyalayıp tedbirli olmalı:)

    Dün; gönlümün, gözümün bayramı vardı. Filiz Hanım hem bu kadar büyük,hem de bir o kadar tevazu sahibi olan ender insanlardan. Öyle güzel ki...Hep var olsun ve bizler böyle gururlanalım:) Olağanüstü çalışmalarını anlatmaya kelimeler yetmez.

    Hepiniz büyük değerlersiniz, kendimi çok şanslı sayıyorum:)

    Ben de iyi ki varsınız diyor ve sevgilerimle iyi hafta sonları diliyorum.







    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülden hanımcığım bu gün bende benzer sıkıntılar yaşıyorum,yayını iki defa yapmak zorunda kaldım nasıl oldu bilmiyorum ilk yayın ve Nalan hanımın yorumu silindi.
      Dün muhteşem güzel bir gündü bunu sık sık yapalım.
      Sizde çok değerlisiniz duygularımız karşılıklı:))
      En içten sevgilerimle iyi hafta sonları..

      Sil
  5. Umarım hayat boyu böyle değerli insanlarla karşılaşırsın. Hediyelerini güzel günlerde kullan sevgili Mehtap:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Ilknur güzel bir gün geçirdim çok mutluyum..
      Sevgilerimle..

      Sil
  6. Mehtap Ablaaaa, ne güzel hediyelerin, güle güle bak hepsine, gözün gönlün açılsın her seferinde :))
    Ne güzel yazmışsın, işte böyle anlat arada azcık, sohbetin çok keyifli, blog takipçilerini de mahrum etme bence, zira herkes bizim kadar şanslı değil, yüzyüze görüşebilsin :) Havamı da attıktan sonra, dünle ilgili yorumuma geleyim, harika bir gündü, katılanların her biri ayrı ayrı özel olunca ve ev sahibesi Filiz hanım dünya tatlısı bir büyük sanatçı olunca, şahaneydi vallahi :) Cennete düşmüş gibi hissettim kendimi, nasıl güzel işlerdi her biri ayrı ayrı, nasıl emek ve zaman gerektiren güzel işlerdi, anlatmakla olmaz, en iyisi herkes bir Yumak dergisi alsın acilen de görsünler bu güzellikleri ;)
    Seni çok seviyorum Mehtap Abla, öpüyorum bir de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen'ciğim konsolun üzerine dizdim gidip gelip bakıyorum çok güzeller kullanmaya kıyamayacağım galiba:))
      Seninle bunu hep konuşuyoruz iş yazmaya geldiğinde elim kolum bağlanıyor sanki,ama buna daha dikkat edeceğim burası evimiz gibi oldu sıkılacak bir şey yok değilmi:))
      Filiz hanım sanatçılığın yanında muhteşem bir ev sahibiydi bize geçirttiği bu güzel gün için ne kadar teşekkür etsek azdır.
      Bende seni çok seviyorum Can Esen Can..

      Sil
  7. Mehtapcığım, ne kadar hoş bir anı olmuş, hele hediyelerin birbirinden güzel, onlara baktıkça dostlarınla birlikte geçirdiğin o güzel günü hatırlarsın, mutlulukla kullanırsın inşallah. Filiz hanımın ellerine sağlık, yeni bir dergi hazırlığı içinde olduğunu biliyordum, keşke İstanbul'da olsaydım, ben de sizlerle olmaktan çok mutluluk duyardım. Fotoğraflardan anlaşılıyor, sevgili Filiz hanım muhteşem zevkini ve becerisini konuşturmuş yine, maaşallah diyeyim kendisine.
    Yazında bahsi geçen herkese, hepinize kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Füsun'cuğun gerçekten harika bir gündü dediğin gibi keşke sende olabilseydin tanışmayı çok istediğim bir arkadaşımsın,inşallah bunu en kısa zamanda gerçekleştirebiliriz. Seninde etamin sevdiğini ve Filiz hanımla tanışmak için sergisine gittiğini biliyorum(Filiz hanım anlatmıştı senin için biblo gibi güzel dediğini hatırlıyorum)
      Dergi çok güzel kim bilir sen bu dergiden neler yaparsın merakla bekleyeceğim.
      Bizdende kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  8. Blogunuzu keyifle gezdim. Yaptıklarınızı hayranlıka seyrettim. Sıkıntılıgünlerinizi okudukça bende içimde hiissettim. Annelerin yeri her zaman çok özel. Annenize acil şifalar diliyorum, sizede bu zorlu günlerinizde sabır diliyorum. Sıkıntınızıbir nebze paylaşmak istedim. İnşallah bu günleri atlatır, güzel işlerinize dönersiniz:)) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Bize göre.Yaptıklarımı beğenmenize çok sevindim teşekkür ederim.İyi dilekleriniz içinde teşekkür ederim buna çok ihtiyacımız var.
      Sevgilerimle..

      Sil
  9. Mehtap Hanım'cığım, birbirinden kıymetli bir çok büyük yürekle bir araya gelebilmek benim için büyük bir mutluluktu. Sizlerle tanıştığıma çok ama çok sevindim. Filiz Hanım'ın o muhteşem çalışmalarının ise hala etkisindeyim, çektiğim fotoğrafları kaç kez inceledim bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygularımız karşılıklı Nalan hanımcığım sizi tanımayı çok istiyordum gerçekleşmesi rüya gibi,çok ama çok mutluyum inşallah bunu sık sık gerçekleştiririz.(Burada Nurdan hanıma teşekkür etmeden geçemeyeceğim)
      Ben her gördüğümde aynı duyguları yaşıyorum etkilenmemek mümkün değil bu çalışmaları herkesin görmesini çok arzu ediyorum.Fotoğrafların hepsini yayınlamanızı çok arzu ederim büyük bir keyifle tekrar tekrar bakarım:))
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  10. Merhaba Mehtapcığım, sevindim değerli dostlarla güzel vakit geçirmene.Sahiden de ilaç gibi gelmiştir eminim.Devamı nasip olsun sık sık inşallah.
    Filiz Hanım'ın çalışmaları olağanüstü.Elleri dert görmesin.
    Güzelciğim, uzun zamandır arayamadım, artık telefonlarımız yapıldı ama bu gün pazar diye rahatsız etmek istemedim.Görüşmek dileği ile kocaman öpüyorum,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zerrin'ciğim çok güzel bir gündü keşke sende olabilseydin,gerçekten ilaç gibi geldi,devamında hep birlikte oluruz inşallah.Filiz hanımın her işi ayrı güzel,ayrı emek belki ilerleyen günlerde çalışmalarını paylaşırım.
      Bende seni arayamadığım için üzgünüm,telefonun yapıldığına göre hemen arıyorum.
      En içten sevgilerimle çok öpüyorum..

      Sil
  11. Sevgili Mehtap Hanımcım Filiz Hanım kime ne hediye edeceğini çok iyi biliyormuş,siz eminim bu göz nuru emekleri en güzel ve en özel köşenizde saklayacaksınız iyi günlerde kullanın Filiz Hanımında ellerine sağlık sevgilerimizle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tümay'cığım hediyeler o kadar kıymetliki nereye koyacağımı şaşırdım.Sevgilerimle..

      Sil
  12. Ne mutlu size ablacım, Nalan Abla söylemişti, bulunmayı istediğim nadir buluşmalardan birini gerçekleştirmişsiniz. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'cığım keşke sende olabilseydin seni tanımayı çok istiyorum, selamını aldım beni çok mutlu ettin teşekkür ederim.Belki ilerleyen günlerde geniş katılımlı bir toplantı yaparız çok güzel olur değilmi..
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  13. Mehtap ablacımmm bayıldım hediyelerine Allah hep böyle dostlarla karşılaştırsın seni inşallah bu çarpı işi süper bir teknik inşallah onu da öğrenmek istiyorum bu dergiyi ben de alacağım sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Elmas'cığım o dostların arasında seninde yerinin olduğunu biliyorsun değilmi:))
      Çarpı işi çok keyiflidir dergide harika tasarımlar var eminim çok beğeneceksin.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  14. Çok güzel bir buluşma olmuş,sana da çok güzel moral olmuştur Mehtap ablacım, Senin adına inan çok sevindim.Kanaviçeler de süper,iyi günlerde kullan.SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten moral depoladığım bir gün oldu sevgili Serpil,umarım bir gün seninlede tanışma şansımız olur.Kanaviçeler çok değerli kıyıpta nasıl kullanacağım bilemiyorum..
      En içten sevgilerimle..

      Sil
    2. Çok isterim Mehtap Abla.Birkaç aydır blog dünyasında olduğumdan henüz kimse ile tanışma şansım olmadı.Ama ilk tanımak istediklerimden birisin.Umarım bir gün olur.Sevgiler....

      Sil
    3. İnşallah dileğimiz gerçekleşir Serpil'ciğim.Sevgilerimle..

      Sil
  15. Hediyeleriniz çok tatlı çok şirinler
    Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili güllerle dikiş,hediyelerim çok kıymetli..
      Sevgilerimle..

      Sil
  16. önce Filiz hanımı tebrik etmeliyim.blog dünyası sayesinde tanıdım bende onu.yüz yüze tanışmadık ama çalışmalarını hep takdir ediyorum.
    hediyelerinizde tabiki çok şık ve güzeller mehtap hanımcığım güle güle kullanın.
    bu arada Gülden hanımla yüz yüze tanışmadık ama tanışmayı planladığım ve nalanımdan dolayıda arkadaşım diyebileceğim bir insan.nalanım ise çılgınım canım.o kadar pozitifki.böyle güzel insanlarla birlikte olmanıza tanışmanıza zaman geçirmenize çok sevindim.keyfiniz daim olsun.anneciğinize şifa diliyorum tekrar ve sizede kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim Dolunay hanımcığım.Nalan ve Gülden hanımı tanımaktan dolayı çok mutluyum umarım bundan sonra sık sık görüşme şansımız olur.İnşallah bir gün sizide tanıma şansım olur.
      Filiz hanımın çalışmalarını herkesin görmesini çok arzu ederim yayınlananların haricindendeki çalışmalarıda muhteşem. İlerleyen günlerde izni olursa bunlarıda sizlerle paylaşmaya çalışırım.
      Bende kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum..

      Sil
  17. Filiz Hanım'a ve emeği olan herkese tebriklerimi gönderiyorum Mehtap'cığım. Emeğin ve yüreğin birlikte olduğu her iş, muhteşem sonuçlar getiriyor.
    Mutlaka bende alacağım bu dergiden.
    Sana sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Heyyfi Filiz hanım adına çok teşekkür ederim.Yorumlarınızı okuduğunda çok memnun olacağını biliyorum.Sayenizde böyle ender bulunan sanatçılarımız değeri daha çok anlaşılır inşallah.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  18. sıkıcı günlerden sonra dostlarla birarada olmak iyi gelmiştir sana mehtap'çım. mutlu oldum senin adına, belirtmeden geçmeyeyim:)
    filiz hanım'ın eline, yüreğine sağlık gerçekten güzel çalışmaları var. sayende tanıdım, marifetlerinide yine sayende görüyorum.
    hediyelerine bayıldım, güzel günlerde kullan.
    nice güzel buluşmalar ve paylaşımlarda bulunmanızı dilerim.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nagehan'cığım vallahi ilaç gibi geldi sayelerinde unutulmaz güzel bir gün geçirdim.Seninde olmanı çok isterdim.
      Dergiden edinmeni tavsiye ederim çok güzel tasarımlar var,
      beğeneceğinden eminim.
      Hediyelerim çok değerli Filiz hanım beni çok mutlu etti.
      Kucak dolusu sevgilerimle çok öpüyorum..

      Sil
  19. Daha fazla kıskanmamak için yorumları okumadan buralara kadar geldim :)
    Hem Filiz hanımla buluşmanıza hem de sık sık biraraya gelmenize hem çok seviniyorum hem de çok kıskançlıktan çatırrr çatır çatlıyorum!

    Hediyeler şahane,güzel insana yakışır güzel hediyeler...
    Günlerinizi şen kılsınlar!
    Sevgiler Mehtap hanımcığım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanımcığım sizin yeriniz her zaman çok özel biliyorsunuz bir araya geldiğimizde kulaklarınızı çok çınlatıyoruz,sizi hep yanımızdaymış gibi hissediyoruz.Yakın zamanda İzmir'e geleceğim bu sefer inşallah sizi arama fırsatı bulurum.
      Hem toplantı,hem hediyelerim bana büyük bir moral kaynağı oldu.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  20. Senin adına öyle sevindimki Mehtap son zamanlarda yaşadığın sıkıntıların üzerine böylesi güzel bir buluşma çok iyi gelmiştir.
    Sevgili Nalan çok şeker çok iyi bir insandır tanışmanız ne güzel olmuş.
    Ama hediyelerine bayıldım öyle zariflerki, güle güle kullan Filiz hanımın ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslı'cığım,keşke sende aramızda olsaydın seni tanımayıda çok arzu ediyorum.
      Nalan hanımı tanımaktan dolayı çok mutluyum ondan öğreneceğim çok şey var.Tekrar buluştuğumuzda inşallah sende bize katılırsın..
      Hediyelerim muhteşem,çok değerli,çok kıymetli bende buradan Filiz hanıma tekrar tekrar teşekkür ediyorum..
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  21. Bakarken hayran kaldım Mehtap abla..Hediyelerin ise çok güzel ve çok zarif..Senin için moral dolu bir gün olmuş..Çokta iyi olmuş,çok sevindim..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Banu'cuğum çok güzel bir gün güzel hediyelerle taçlandı.Sevgilerimle..

      Sil
  22. Hediyeleriniz çok güzel,güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili reyhane.Sevgilerimle..

      Sil
  23. Ben de yorumları okumamaya çalıştım ve kıskançlıktan çatladığımı çaktırmamaya çalışıyorum. Bir taraftan da merak içindeyim, Filiz hanım o güzel hediyeleri nasıl verebildi? Bence bu, iki insanın da güzel insanlar olduğunu gösteriyor. İtiraf ediyorum ben naçizane işlediklerimi çok zor veriyorum.
    Güle güle kullanın hediyelerinizi, çok güzeller.

    YanıtlaSil
  24. Sevgili peşkir Filiz hanımın sanatçılığı kadar gönlüde çok güzel,eli o kadar açık ki tahmin edemezsiniz.Sizde çok zarifsiniz çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  25. mehtapcım
    soon gunlerde bıl.s.sorunlar yasıyorum
    hayatıma o kadar guzellıklerler getırıyormuskı...cook alısmısım sızlere
    kendımı emın ol yalnız hıssettım..
    oglusumun bıl.s. dan takıp edıyorum su anda
    hemen dergıyı almaya calısıcam
    senı kucaklıyorum arkadasım
    kendıne ıyı bak

    YanıtlaSil
  26. canım harika olmuş filiz hanımın senin eline sağlık:)))

    YanıtlaSil
  27. Sevgili Mehtap hediyelerin hepsi şahane,filiz hanımıın ellerine sağlık, Anneciğinin durumunu bilmiyordum,Allah şifalar versin,Böyle sıkıntılı günlerde her güzel şey çok büyük moral oluyor değilmi.Sevgilerimle sağlıklı günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  28. Mehtap Hanımcım hep böyle güzel günleriniz ve değerli dostlarınız olsun. Hediyelerinizi güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  29. Mehtap Hanım;
    Nurdan Hanım dan öğrendim şimdi üzücü haberi. Anneciğinizin mekanı cennet olsun.
    Allah size sabır versin.

    YanıtlaSil
  30. Sevgili Mehtap başınız sağolsun.Allah sabır versin sizlere. Annenizin mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...