6 Ekim 2012 Cumartesi

Şablon


Merhaba
Keçe ve çarpı işini birleştirerek çalıştığımız bu modelin şablonunu 
isteyen arkadaşlarım için Filiz hanım şablonu ve renkleri gönderdi
 bende hemen sizlerle paylaşmak istedim.

 Renk listesi  Anchor Muline
Mavi açık 128   Mavi orta 117  Koyu mavi 132  Lacivert 134  Kırmızı 46  pembe 48  Mor açık 108 
Mor koyu 110  Kahve 379  Bej 376  Yeşil 264  Beyaz 1  Siyah 403









Sevgili blog arkadaşlarım Nowacraft ve Unique beni ödüle layık
 görmüşler büyük bir memnuniyetle aldım ve bunu bütün blog
 arkadaşlarıma gönderiyorum.İyi hafta sonları.
Sevgilerimle..


26 yorum:

  1. Bu çarpı işini ben de bu sene öğrenmek istiyorum inşallah...çok tatlı olmuş ellerinize sağlık Ablacım...Ödülün hayırlı uğurlu olsun güzel işler yapan insanların ödüllendirilmesi çok güzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elmas'cığım.Bu sene çarpı işi çok moda aksesuar olarakda kullanılmaya başladı,denemeni tavsiye ederim çok zevklidir.Sevgilerimle..

      Sil
  2. Çalışmalarınız çok güzel.
    Şablon için de teşekkürler.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz okuyan çok teşekkür ederim her zaman beklerim.Sevgilerimle..

      Sil
  3. Sevgili Mehtap Hanımcığım,

    Yelkenli bu haliyle de şahane olmuş. Ellerinize sağlık :)

    Madem kuş şablonunu yayınladınız; benim kartpostal projem için tasarladığım küçük bir kuş vardı; onunla sizinkini biraz küçülterek değiştireyim ve kullanayım diye düşündüm.

    İzniniz olur mu?

    Kocaman sevgilerimi gönderiyorum size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nurdan Hanımcığım
      Çok teşekkür ederim.Biliyorsunuz çarpı işi Filiz hanıma ait burada benim iznim söz konusu olamaz.Filiz hanım şablonu gönderirken bütün hanımlarımız için demişti sizin çalışmanıza onunda çok sevineceğinden eminim.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  4. Çok şeker :) kanaviçeye bayılıyorum kuş evide çok tatlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim uysalanne.Sevgilerimle..

      Sil
  5. Sevgili Mehtap, blogouna geldiğimde o kadar keyidle geziyorum ki, bazen saatlerce ayrılamıyorum. Öyle dalıp gidiyorum ki yorum yazmayı akıl edemeden çıkıyorum. Biliyorum çok ayıp ediyorum. Bir daha aynı hataya düşmemeye çalışacağım. Yaptığın herşey çok güzel, çok şık. Blogunda aklım kalıyor. Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gülsüm hanım sıcacık yorumunuz için çok teşekkür ederim.Siz benim için çok özelsiniz aynı şekilde ANG ve Itır'cığımda öyle,hiç üzülmeyin yorum konusunda bende biraz ihmalkarlık yapıyorum siz her zaman uğrayın ben hissederim.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  6. hangisine bakocagımı şaşırdım ablacım çok öznli ve çok temiz işler yapıyorsun hele o ev varya bayıldım kuşlu etamin çok güzelllll ama yelkenli varya hani o kapıda bir perde gibi şey var one çok merak ettim kumaşı çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim mavi'ciğim beğenmene sevindim.O resim Filiz hanımın evinde çekildi kumaşı sorar sana bilgi veririm.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Yaptığın her çalışmayı beğeniyorum ben, zevkli kadınsın vesselam:) ahşap objedeki zemin dekupaj kağıdı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan hanım beni her zaman takdir edip yüreklendiriyorsunuz çok teşekkür ederim.Ahşap objedeki zemin dekupaj kağıdı, bu sene yurt dışından getirtilen dekupaj kağıtları çok güzel bana sadece seçmek kalıyor aslında ben çok bir şey katmıyorum.Sevgilerimle..

      Sil
  9. Mükemmel çarpı işleri,çok beğendim.Ellerinize sağlık.Filiz Hanımın da bir blogu var mı?Harkulade çalışmaları var.Sevgilerimi gönderiyorum,her ikinizinde ellerine sağlık.Aklımdayken ödülleriniz için de kutluyorum.Sizin hakkınızdı.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün hanımcığım hepimizin hakkı.Filiz hanımın blogu yok çok yoğun çalıştığı için vakit bulamadığını söylüyor ben çalışmalarını yakından gördüm muhteşem işler yapmış yakında içinde yetmiş adede yakın çalışmasının olduğu bir dergi çıkacak kısmet olursa sizlerle paylaşacağım.Sevgilerinizi ileteceğim.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  10. :) Çok teşekkürler, bu kuşun şablonunu heyecanla bekliyodum, hemen kaydediyorum, en kısa zamanda da yapar, paylaşırım inşallah...
    Şimdi sıra dergide, tez zamanda ona da kavuşuruz inşallah :)
    Ellerinize sağlık, tekrar çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen'ciğim ben teşekkür ederim,dergi çıktığında mutlaka duyuracağım.Güle güle kullan.Sevgilerimle..

      Sil
  11. Hepsi çok güzel olmuş ,çarpı işine artı verdim:)) ellerine sağlık.
    sevgilerimlee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim siyahkuğum.Sevgilerimle..

      Sil
  12. Bu çalışmaları geçen gün gördüğümde çok beğenmiştim zaten, şablon paylaşımı için teşekkürler, bir çarpı işi denemesi yapmayı çok istiyorum ben de :) Sevgiler...

    Değerlendiriyorum & Paylaşıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan Itır'cığım.Sevgilerimle..

      Sil
  13. Mehtap hnm, çok teşekkr ederim paylaşımınz için, çok mutlu oldum valla:) hemn kaydediyorum izninizle:)
    hemen renklerimi tamamlayıp işlemek istiyorum,sanırım siz normal etamine işlemediniz değil mi?
    tekrar sağolun,keyifle takipteyim:)))
    sevgiler
    mrw

    YanıtlaSil
  14. Sevgili mrw keyifli işlemeler dilerim,normal etamine işlendi.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. mehtap hnm mrb..yeni yılınız hayırlı uğurlu olsun..
    ben yayımladığınız bu kuş şablonunu işledm,çok güzel oldu tekrar teşkkr ediyorum..
    sizin yaptığınız mor çatılı eve heves ediyorum ama nasıl yapabilirim çözemedim:( acaba sakıncası yoksa, sabrınız varsa bir gün yapım aşamalarını paylaşırmısınız? etamin nasıl öyle düz duruyor içinde bişiy mi var? ben biraz dikiş konusunda beceriksizim de :(
    sevgiler iyi yıllar mrw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mrw çok teşekkür ederim hep birlikte güzel bir yıl geçiririz inşallah.
      Bu tarz ev çalışmalarımda metreyle satılan kalın elyaflardan kullanıyorum.
      İki kumaşın orjinal yüzleri birbirine baksın elyafıda aynı ölçülerde kesin ve hepsini birlikte dikip çevirin daha sonra keçe çatıyı dikeceksiniz.Şimdilik böyle anlatmak istedim ilerde resimli paylaşım yapmaya çalışırım.
      Sevgilerimle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...