22 Haziran 2013 Cumartesi

Keçe Duvar Süsü

Merhaba,

Eski çalışmalarımı beni yeni takip etmeye başlayan arkadaşlarım için zaman zaman paylaşıyorum. Bu çalışmayı da daha önce paylaşmıştım. Artan keçe ve boncukları değerlendirdiğim bir çalışmaydı. Balkon ve verandalar için şık bir duvar süsü olduğunu düşünüyorum. Siz de elinizde kalan artık malzemeleri bu şekilde değerlendirebilirsiniz. Kullandığım  ahşap malzemeyi deniz kenarında bulmuştum.Kısmet olursa bu yaz bu tarz malzemeler toplayıp yeni projelerimde kullanmayı düşünüyorum.









İyi hafta sonları.
Sevgilerimle..

45 yorum:

  1. Ellerine sağlık ,Harika görünüyor,bende istiyorumm:)
    Kocaman öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim siyahkuğum,sen iste yeterki sanada yaparım.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  2. Çok çok güzel gerçekten.. Ben de keçe ile çalışmak istiyorum nasip olursa. Çok güzel oluyor..:))
    Selam ve sevgilerle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim miyav kedicik.Keçe ile mutlaka çalışın çok zevklidir.
      Sevgilerimle..

      Sil
  3. Deniz kenarında bulduğum ahşaba bayıldım ayrıca böyle bir iş için harika olmuş. Çok beğendim Mehtabım dediğin gibi balkonlar için hatta bahçemiz için düşündüm ben çok güzel olur.
    Ellerine sağlık canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslı'cığım.Deniz kenarında bu tarz malzemeler fazlasıyla var.Daha önceki yıllarda bu tarz çalışmaları yapıp hediye etmiştim,hediye içinde güzel bir seçenek oluyor.
      Kucak dolusu sevgilerimle..

      Sil
  4. Çok hoş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili resim defterimm.
      Sevgilerimle..

      Sil
  5. ne hoş olmuş.ellerine sağlık..o nazar boncuğu hele ne güzel durmuş orda...sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili mormenekşelerr.Nazar boncuğunu çok severim mümkün olsa her çalışmamda kullanmak isterdim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  6. sevgili mehtapcim...ne kadar keyifli bir calisma bu boyle
    bayildim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Cihan'cığım beğenmene sevindim.
      Sevgilerimle çok öpüyorum..

      Sil
  7. yapılacaklar listemde var bu çalışmanın fotoğrafı.çok hoşuma gidiyor.doğallığı tasarımı süper.istediğim gibi bir ağaç parçası bulamadım.memlekete gidince inşallah:)çalışmalarını her zaman çok beğeniyor ve takdir ediyorum mehtap hanımcığım.süpersiniz maşallah.selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Dolunay hanım'cığım,bende sizin çalışmalarınızın hayranıyım duygularımız karşılıklı.Yapacağınız çalışmayı heyecanla bekleyeceğim şimdiden ellerinize sağlık.
      Sevgilerimle..

      Sil
  8. ellerinize sağlık çok güzel olmuş. ağaç dallarını kullanarak çok güzel projeler yapmıştınız ve benim kalbimi çalmıştınız. sizin bu doğal malzemelerden yaptığınız projelerinize bayılıyorum :)
    Zarif , yetenekli ve doğaya saygılı Mehtap Hanımcığım Sevgiler....:) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Filiz hanımcığım,doğal malzemelerin güzelliği hiç bir şeyde yok.Önümüzdeki günlerde bu tarz çalışmalara yoğunluk vermek istiyorum kısmet olursa.
      Kucak dolusu sevgilerle çok öpüyorum..

      Sil
  9. Ne kadar hoş bir çalışma olmuş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Saadet hanımcığım,sizde doğal malzemelerle çok güzel çalışmalar yapıyorsunuz.
      Sevgilerimle..

      Sil
  10. Mehtap ablacım gerçekten şahane bir süs olmuş ben buna bayıldım ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nehir'ciğim beğenmene sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  11. Ne kadar şık bir tasarım olmuş, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Füsun'cuğum seni yeniden görmek çok güzel.Duvar süsünü beğenmene sevindim teşekkür ederim.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  12. Nasılda şıkır şıkır olmuş.Ellerine sağlık :)Doğal malzemelerle ortaya çıkan ürünler dahada bir hoş oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili fun DeSing,beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  13. kızılderilileri anımsattı bana
    çok değişik bir çalışma
    ağaç detayına bayıldım
    ancak siz düşünürsünüz böyle orijinallikleri
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Tülay bu çalışmam benim içinde çok özel bir çalışma oldu çok severek kullanıyorum,beğenmene sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  14. Ben eski takipçinim ama dikkat etmemişim yada yoğun çalıştığım dönemlerde görememişim demek ki:).İyi ki yayınladın o zaman . Ahşap obje çok güzelmiş Farklı ve orjinal bir duvar süsü olmuş.Zevkine ve emeğine hayranım .Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim Nuray'cığım.Bu çalışmamı yayına başladığım ilk ay paylaşmıştım belki o günlerde tanışmamış olabiliriz.Bende senin çalışmalarını hayranlıkla takip ediyorum.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  16. Bu benim bayıldığım nazarlık :) Ne iyi etmişsin tekrar yayınlamakla, çok daha fazla takdiri hak ediyordu zira :)
    Ellerine sağlık Mehtap Abla, ne yapsan harika hep ama bu keçe nazarlıklar beni mest ediyor hep :)
    Öperim, çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen'ciğim senin hatırlatmanla tekrar yayınladım,bu çalışmam benimde çok sevdiğim bir çalışma.Allah kısmet ederse bu yaz bu tarz nazarlıklar yapmak istiyorum,belki birlikte yaparız..
      Bende hepinizi çok öpüyorum.Sevgilerimle..

      Sil
  17. Biliyorsun yaptığın her şeyi çok beğeniyorum Mehtap Abla.Ne kadar bu aralar takip etmeye çok vaktim olmasada...Annenizi yeni öğrendim başınız sağolsun Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Gül senin çok güzel bir yoğunluğun olduğunu biliyorum.Bu günlerin tadını çıkart çok çabuk büyüyorlar.
      Annemi maalesef bizim çabalarımız yaşatmaya yetmedi Allah tüm geride kalanlara uzun ömür versin.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  18. canım çok şık ve sade. sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. çok hoş olmuş kuzum eline sağlık.
    google + geçmiyormusun:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ayşe'ciğim beğenmene sevindim.
      Google + geçmeye hazırlanıyorum,bu konularda çok bilgim yok arkadaşım hazırlıyor..
      Sevgilerimle..

      Sil
  20. Ablacığım, çok güzel bir çalışma olmuş... Bu güzellikleri tekrar tekrar görmenin hiç sakıncası yok bence.
    Sevgiyle kal ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hicran'cığım bazen endişeleniyorum
      kendimi çok tekrar ermek istemiyorum ama yeni izlemeye alanlar için zaman zaman tekrar yapıyorum.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  21. Çok çok beğendim. Capcanlı bir dizayn:)

    YanıtlaSil
  22. Çok teşekkür ederim sevgili cafemola,benimde en sevdiğim çalışmalarımdan biridir.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  23. bloğunuzu şöyle bir gezeyim dedim, hangisini daha çok beğensem bi türlü karar veremedim! hepsi için ayrı ayrı ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Gamze,çok teşekkür ederim her zaman beklerim.Sevgilerimle..

      Sil
  24. sizi ne kadar geç keşfettim. bütün çalışmalarınız güzel. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Figen hanım,teşekkür ederim çok zarifsiniz.her zaman beklerim.Sevgilerimle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...