21 Kasım 2013 Perşembe

Yeni Yıl Çelengi

Merhaba
Uzun zamandır bekleyen bir işi bitirmenin mutluluğunu yaşıyorum ve hemen sizlerle paylaşmak istedim.Yeni yıl çalışmaları yabancı bloglarla çoktan paylaşılmaya başladı.Benimde bir kaç projem daha var  tamamladıkça paylaşacağım. Bu gün paylaştığım kapı süsündeki etamin çalışmasını  geçen yıl işlemiştim ama nerede ve nasıl kullanacağıma karar veremediğim için uzun bir süre beklemek zorunda kaldı.Şablonu sevgili arkadaşım Filiz Türkocağı dergide kullanmadan bana göndermişti bende büyük bir keyifle işledim.Çelengi geçen sene budanan dallardan yapıp kurutmuştum.Üzerinde çam dallarıda yine bahçeden budanan dallar.Evdeki malzemelerle yaptığım maliyeti çok düşük bir çalışma oldu,büyük bir keyifle kullanacağım.Umarım sizlerede fikir verir..














Bu yayını hazırlarken unuttuğum bir şey oldu sevgili arkadaşım Julıette En Güzel Kapı Süsü yarışması başlatmıştı bu yarışmaya eski çalışmalarımla bende katıldım.Oylarınızı bekliyorum.
Sevgilerimle..

82 yorum:

  1. Ben çok beğendim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Mükemmel bir çalışma olmuş.Seni kutluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hacer hanımcığım.Sevgilerimle..

      Sil
  3. nefis bir şey olmuş, o ucundaki minik kalpler, atkı ve beresi nasıl şirin yapmış öyle. elinize sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili cafemola.Filiz hanım çok güzel çizmiş bana sadece işlemek düştü:))
      Sevgilerimle..

      Sil
  4. ellerinize sağlık çok çok güzel olmuş. Ne kadar sevimli kuş o öyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değilmi ilk gördüğümde bende sizin gibi düşünmüştüm,beğenmenize sevindim teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  5. Filiz Hanım'ın tasarladığı bu kuşu ilk gördüğümden beri çok seviyorum :) Ben de işlemeye niyet ettim, hatta başladım da ama tamamlayamadım, şimdi senin yaptığını görünce çok heveslendim Mehtap Abla, çok ama çok güzel bir çalışma olmuş, hem kuş, hem biraraya getirdiğin çelenkle bütünleşmiş hali harika :) Ellerine sağlık, çok güzel bir yılbaşı çelengi olmu bu :) Bu örnekte de görüldüğü gibi etamin her yere yakışıyor yahu :)
    Diğer projelerin de eminim çok güzeldir, heyecanla bekliyorum :)
    Çok öpüyorum seni ve yılbaşını müjdeleyen bu güzel kuşu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esen'ciğm.Filiz hanımın bütün tasarımları çok güzel keşke hepsini işleyebilsem.Senin başladığını biliyorum ve merakla bekliyorum eminim senin yaptığında çok güzel olacaktır.Bu sene biraz bizden olan işlerle yılbaşı teması yapmak istedim.Bu gün örme çoraplarla olan çalışmayıda bitirdim en kısa zamanda paylaşacağım.Yorumunuda merakla bekleyeceğim:))
      Bende seni çok öpüyorum...

      Sil
    2. Bakıyorum kaç gündür kaçırmiyim yeni postunu diye ama henüz yok, belki yarına kadar koyarsın da Yalova'ya gitmeden görürüm ;)
      Ne diycem Mehtap Abla sana, bloğunda hiç nakiş tekniklerini anlattığın postların var mı? Ben araştıracağım şimdi ama sana da sorayım istedim ;)

      Sil
    3. Esen'ciğim konuştuk ama buradanda yazmak istedim istediğin şeyi araştırıyorum.
      Yeni iş bitti yoğunluktan resmini çekemedim,en kısa zamanda paylaşmaya çalışacağım.
      Sevgilerimle..

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nuray'cığım.Sevgilerimle..

      Sil
  7. Süppperrr olmuş mehtap ablacığım bu kuştan bende dergide görüp kasnağa işlemiştim senin ki çok gösterişli olmuş ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Çiğdem'ciğim,senin yaptığında çok güzeldi.
      Sevgilerimle..

      Sil
  8. Çok sıra dışı ve harika bir çelenk olmuş, ellerine sağlık canım, güle güle kullan. Ben daha başlayamadım bir türlü yeni yıl çalışmalarına, bakalım hayırlısı. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Füsun'cuğum.Biraz değişiklik yapmak istedim çelenkleri hep yuvarlak yapıyoruz kare nasıl olur derken bu görüntü çıktı iyide oldu galiba.Senin yapacaklarınıda merakla bekliyorum.
      Sevgilerimle..

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elvan'cığım.Sevgilerimle..

      Sil
  10. Çok şık ve orjinal bir çalışma olmuş Mehtap ablacığım, ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esra'cığım beğenmene sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  11. Ah ah, ne kadar şirin bir şey bu ! Sıradışı biçimiyle, doğal malzemeleriyle, kuşun cıvıl cıvıl renkleriyle, minik kalpleriyle... şahane olmuş ! Ellerinize sağlık .
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili NOWACRAFT.Doğal malzemelerle çalışmayı seviyorum hem masrafsız hem güzel oluyor.Filiz hanımın tasarımıda çok güzel ben ikisini bir araya getirmeye çalıştım.Beğenmenize çok sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  12. Bu ne şirin bu ne güzel şey böyle ?
    Bayıldım !
    Ellerine sağlık arkadaşım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecanla yorumunu bekliyordum arkadaşım.Esenin, sizin yılbaşı coşkunuz beni her zaman çok etkilemiştir.Bunları birazda sizin için yapıyorum,beğenmene çok sevindim teşekkür ederim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  13. Çok değişik,çok şık bir kapı çelengi olmuş,ellerine sağlık Mehtap abla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bağnu'cuğum,güzel olan bir tarafıda eldeki,evdeki malzemelerle masrafsız bir iş çıkması oldu.Sevgilerimle..

      Sil
  14. Harika olmuş her zaman ki gibi... Bu kuş yeni yılda size hep güzel haberler getirsin inş... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Esra.İyi dilekleriniz içinde teşekkürler.Hepimizin güzel haberlere ihtiyacı var yeni yıl hepimize güzellikler getirir inşallah.
      Sevgilerimle..

      Sil
  15. Icim kipir kipir oldu simdi.yilbasi seramonilerini oldum olasi severim. Kapi susu cok cici gorunuyor. Kusun gagasinda kimin hediyesi var acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Evy Craft,Benimde içim kıpır,kıpır inşallah yeni yıl bu kuşun ağzında hepimize güzel günler hediyesi getirir..
      Sevgilerimle..

      Sil
  16. kuş çalışmalarına bayılıyorum renkler de çok güzel de o sallanan kalpleri önce işleyip sonra kestiniz mi tam olarak anlayamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşları bende çok severim ve bol ,bol çalışırım.Evet sallanan kalpleri işledikten sonra kestim daha sert durması için ahşap boyamada kullandığımız dekupaj tutkalı sürerek sertleştirdim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  17. Bayıldım Mehtap abla. En çık da tombul kuşa...Ne kadar farklı ve sevimli bir proje olmuş. Güzel günlerde kullan inşallah. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Çağla'cığım,Filiz hanım kuşu çok güzel tasarlamış.
      İyi dileklerin içinde teşekkür ederim,hep birlikte güzel günler geçiririz inşallah..
      Sevgilerimle..

      Sil
  18. çok özgün, çok doğal ,bakınca insanın içini açan bir çalışma olmuş kesinlikle :) sizin ağaç dallarıyla yaptığınız her çalışmanız kesinlikle çok güzel oluyor.
    ellerinize ,zevkinize sağlık
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Filiz hanımcığım.Doğal malzemelerle çalışmayı seviyorum bir sürüde malzeme topladım ama son zamanlarda günler çok yoğun geçiyor,en kısa zamanda yapıp paylaşırım inşallah.
      Hediyeniz için bir kezde buradan teşekkür etmek istedim.Çok zarifsiniz..
      Sevgilerimle..

      Sil
  19. çok beğendim çok sevdimmmm ellerine sağlık şans bereket sağlık girsin asılacağı kapıdan herzaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim Hatice hanımcığım.Sevgilerimle..

      Sil
  20. mehtapcim...nasil olmusta ben bunu kacirmisim diye homurdaniyorum:)
    bir butun olarak harika olmus....
    gonlune saglik..
    bir sekilde isleniyor...ama sunum cok hos gostermis
    filiz hanimin dergisinle gelmistim buraya...bende aslinda basladim
    bilirsin kuslara hastayim...buda cokcok sirin..
    bakalim ne zaman islerim..
    buradan kumasimi cok kucuk kareli almisim
    zorlaniyorum,,belki tek kat molinayla islemek istiyor..bende onu sevmiyorum
    neyse...icimi dokuyo gibii oldum ama
    bu siralar birde sablon merakip geldi:)))))gezinip duruyorum
    halada karar veremedim.alsammi,,degermi...
    bu konuda sen ne dusunuyosun? bilmek isterim
    opuyorum,,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Cihancığım.Kuşlar ve evler ortak zevkimiz onları bende çok seviyorum.
      Küçük kareli kumaşlarda güzel onlarla pano,lavanta torbası gibi şeyler yapabilirsin.Şablon derken etamin örneklerinden bahsediyorsan al tabii.Benimde bu konuda doymak bilmeyen bir isteğim var hiç bir şey yapamasam bile çok sıkıldığım günler açıp bakarım.
      Sevgilerimle..

      Sil
  21. Çok çok çok beğendim Mehtap'cığım, ellerine sağlık. Yeni yıl yaklaşırken heyecan artıyor gerçekten. Bu da çok yakışmış yeni yıl ruhuna :)
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Heyyfi'ciğim,bu yıl hepimize güzellikler getirir inşallah.
      Sevgilerimle..

      Sil
  22. Cicili biçili ne güzel olmuş Mehtap hanım. Elleriniz dert görmesin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özlem'ciğim beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  23. Çok cici bir kapı çelengi olmuş sevgili Mehtap hanım.Kuş motifi çarpı işine çok yakışmış elinize sağlık.Güle güle kullanın :)
    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Noyumberry.Kuş figürünü çok seviyorum ve sık sık kullanıyorum.Beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  24. Çok güzel olmuş kuşlara bayılırım zaten emeğinize ellerinize sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Kuş kuşun kalpleri dallar her biri ayrı güzel olmuş Mehtapcığımmm emeklerine,ellerine sağlık olsun,sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Macideciğim beğenmene sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  26. Yıllar içinde yabancı bloglar hatta kendi yaptıklarımda dahil bu kadar ilginç ve güzelini görmemiştim Mehtabım. Çok beğendim her şeyden önce özgün bir kapı süsü olmuş. Kullandığın etaminin sevimliliği, o minik kalpler, çam dalları, her şeyi ile harika olmuş. Ellerine zevkine sağlık canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslı'cığım beni çok mutlu ettin,rahatlattın.Acaba çam dalları abartılı
      mı oldu diye düşünmedim değil ama o kadar güzel yorumlar yazıyorsunuz ki içim rahatlıyor.
      Sevgilerimle..

      Sil
  27. Merhaba, blogunuza, yaptığınız işlere, ince zevkinize bayıldım. Ellerinize sağlık, zevkle takip edeceğim. Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Günnur hanım teşekkür ederim çok zarifsiniz.Her zaman beklerim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  28. Cok cok hos olmus ..iyiki paylasmissiniz..emeklerinize saglik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Emel hanımcığım beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  29. bu çalışmanın adı "mehtap zarafeti" olmalı...
    eline, emeğine, zevkine sağlık arkadaşım bayıldım...
    seviyorum basit ama şık olan herşeyi...
    çarpı işi çok şirin:))
    sevgiler kucak dolusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım sende çok zarifsin.Maliyeti düşük ve doğal malzemelerle çalışmayı seviyorum bu çalışmada tamamen elde olan malzemelerle ortaya çıktı.Beğenmene sevindim.
      Sevgilerimle çok öpüyorum..

      Sil
  30. Ne kadar güzel nekadar zarif.Ellerine sağlık Mehtap Abla.Hele minik kalplere bittim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Serpil'ciğim.Uzun zamandır bekleyen bir işti.Buluşmanın verdiği enerji ile ertesi günü yaptım:)))
      Sevgilerimle..

      Sil
  31. enfes olmuş mehtapcığım.bayıldım.ilknurumda işlemişti bu örnekten ama o pano yapmıştı.oda çok güzeldi.çok beğendim ben çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım beğenmene sevindim.İlknur hanımın yaptığını görmedim ama eminim o da güzel olmuştur.Filiz hanım çok güzel tasarlamış,her yere yakışıyor.
      Sevgilerimle..

      Sil
  32. Harika olmuş Mehtap Hanım, elinize emeğinize sağlık, güle güle kullanın, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hülya hanımcığım beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  33. merhaba Mehtap Hanım beni takibe almanızla boloğunuzu tanımış oldum keyifle geziniyorum el emeği çok güzel çalışmalarınız var benim içinde güzel fikirler oldu balkonumu şenlendirmek istiyordum emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  34. Hoşgeldiniz Elmas hanım,çok teşekkür ederim.Fikir verebildiysem ne mutlu bana.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  35. Çok zarif ve sevimli bir kuş bu. Hele o küçük kalpler! Bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  36. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Büşra hanım.Sevgilerimle..

      Sil
  37. Çok çok çok güzel olmuş, ellerine sağlık ablacım, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bahar'cığım.Sevgilerimle..

      Sil
  38. Çok güzel hakikatten o kadar sevimli ki, kuşuyla, kalpleriyle eşlik eden çam ağaçlarıyla tam bir görsel şölen:) Elinize sağlık, çok seviyorum bu tarz uygulamaları;).

    YanıtlaSil
  39. Ne kadar da mütevazısın arkadaşım, sadece işledim derken, sanat yapmışsın resmen, bayıldım, güzel ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elif'ciğim seninde yorum yazan ellerin dert görmesin.
      Sevgilerimle..

      Sil
  40. Ablacığım harika olmuş... Yarışmaya katıldığın kapı süsünü de çok beğendim, çok zarif... Facebook'ta da beğendim. Oyum senin yani... Bol şans diliyorum. Sevgiyle kal ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hicran'cığım,beni yalnız bırakmayacağını biliyorum iyiki varsın.
      Sevgilerimle..

      Sil
  41. bayıldım. çok zevklisiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz seralp.Çok teşekkür ederim.
      Sevgilerimle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...