11 Ağustos 2014 Pazartesi

Ahşap Boyama Tepsi

Merhaba
Yaklaşık bir haftadır İstanbul'dayım ve kızımın nişanı için yaptığımız hazırlıklarımız devam ediyor. Önemli işleri hallettik ufak,tefek detaylar kaldı.Bulduğum ilk fırsatta verdiğim arayı kapatmak istedim.Bu yaz iki tane yeğenim evlendi ve ben onların yeni evleri için kış günlerinde yoğun bir şekilde çalışarak istedikleri ahşap objeleri çalıştım.,fırsat buldukça sizlerle paylaşmaya çalışacağım.Yapım aşamalarını anlatmıyorum çünkü sadece boyadım ve dekupaj yaptım.Tek söyleyebileceğim beyaz renkli  objeleri cilalarken temiz bir ortam ve temiz bir fırça gerekiyor,çünkü en ufak bir toz zerresini bile gösteriyor.İyi günlerde kullanırlar inşallah.


















Sevgilerimle..

64 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Havva.Sevgilerimle..

      Sil
  2. hayırlı olsun, iyi günlerde kullansın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Dilekçe işler..Sevgiler..

      Sil
  3. Çok güzel olmuşlar yine ,bu tepsilerde çay kahve içmek ayrı bir keyif olur..Ellerine sağlık Mehtap abla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bağnu'cuğum..Sevgilerimle..

      Sil
  4. Mehtap ablacığım, ellerine sağlık. Tertemiz, kaymak gibi çalışmalar yine bunlar. Seçtiğin desenler de çok güzeller, sahipleri mutlulukla kullansın inşallah. Nişan hazırlıklarında da kolaylıklar diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esra'cığım,desenleri beğenmene sevindim.İyi dileklerin içinde teşekkürler.Sevgilerimle..

      Sil
  5. çok güzeller hayırlı osun kızınızı tebrik ederim allah tamamına erdirsin sizede kolaylıklar versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim Gönül hanım.Sevgiler..

      Sil
  6. Ablacığım ellerine sağlık.. Harika olmuşlar.. SEVGİLER! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Miray'cığım,seni gördüğüme sevindim.SEVGİLERİMLE...

      Sil
  7. Mehtap abla ikisi de birbirinden cici olmuslar, sahipleri iyi gunlerde kullansinlar. Ayrica ben uzak kaldigim icin simdi okudum hayirli olsun kizinizin nisani :) Allah tamamina erdirsin,cok sevindim..Ne guzel telaslar vardir simdi sizde..Opuyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gülşah'cığım.Hiç sorma aslında işlerin büyük bir kısmını hallettim ama yinede panik halindeyim:)))
      İyi dileklerin içinde teşekkürler.
      Sevgilerimle..

      Sil
  8. Bunların hepsi de harika olmuş, yine çok temiz iş çıkarmışsınız. Ben bayıldım, eminim sahipleri de severek kullanacaklardır, ellerinize sağlık, sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hülya'cığım bunları duymak çok güzel.
      Sevgilerimle..

      Sil
  9. Sevgili Mehtap hanım yine harikalar yaratmışsınız. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gülşen hanım,beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  10. Çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık Mehtapcığım, güle güle kullansınlar. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Füsun'cuğum.Sevgilerimle..

      Sil
  11. Ellerinize sağlık, güzel sohbetlere eşlik etsinler, çok cici olmuşlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili mola,beğenmene sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  12. sevgili mehtap..
    elini degdirdigin herseyi buyuk bir keyifle takip ediyorum:))))))
    islerinde kolayliklar diliyorum...sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Cihan'cığım bende senin çalışmalarının hayranıyım..
      İyi dileklerin içinde teşekkürler.
      Öperim çok...

      Sil
  13. tepsiler şahane olmuş dekupajlarına bayıldım ellerinize sağlık selamlar....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Ahşap zamanı desenleri bende çok severek çalıştım,beğenmene sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  14. Çok güzel olmuşlar.ellerinize sağlık Mehtap hanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Feyza hanımcığım .Sevgiler..

      Sil
  15. Mehtap her ikiside çok güzel ama muffin takıntım olduğu için ilkini daha çok beğendim ellerine sağlık ayrıca kolaylıklar diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meltem'ciğim,laf aramızda bende onu daha çok beğendim:)))
      Sevgilerimle..

      Sil
  16. sevgili mehtap kızının nişanını kutlarım allah tamamını erdirsin veeeeee tepsiler süpar olmuş ellerine sağlık sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim Serpil hanımcığım,tepsileri beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  17. ellerine sağlık ablam, kızçenin çeyizini gerçekten çok merak ediyorum, şimdiden mutluluklar dilerim. kolay gelsin ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özlem'ciğim.Kızım için yaptığım çalışmaların büyük bir kısmını yayınladım,ilerleyen zamanlarda geri kalanları paylaşırım inşallah..
      Sevgilerimle..

      Sil
  18. Mehtapcığım ne kadar güzel olmuşlar. Sen nişan, ben düğün bu yaz ne yapacağımızı bilemedik. Öncelikle , kızının nişanı hayırlı uğurlu olsun. Allah tamamına erdirsin diliyorum. Bunlar zorlu ama zevkli uğraşlar. Tepsilere bayıldım. Ellerine ve emeklerine sağlık, iyi günlerde kullansınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün'cüğüm beğenmene sevindim.İyi dileklerin içinde teşekkürler.
      Bu yazı gerçekten çok yoğun geçiriyorum bir taraftanda sıcak bunaltıyor,heyecanı ayrı ama bir o kadarda güzel.Allah çocuklarımızın yolunu hep aydınlık etsin,çok güzel günler yaşatsın.
      Sevgilerimle..

      Sil
  19. mehtapcığım...ellerine sağlık ..kızınız içindir mutlaka..harika olmuş güle güle iyi günlerde kullasın.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Emel'ciğim yeğenlerim için çalıştım..
      Sevgiler..

      Sil
  20. Canımm ellerine emeklerine sağlık yeğenlerin için yaptığın objeler kim bilir nasıl güzeller bir an önce bizlerle paylaşımını bekliyorum ,canım kızını da kutluyorum Rabbim tamamına erdirsin çok mutlu olsunlar tepsilerin harika desenlerin hepsi ayrı güzel sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Macide'ciğim,diğer çalışmalarıda fırsat buldukça yayınlamaya çalışacağım.İyi dileklerin içinde teşekkürler.
      Sevgilerimle..

      Sil
  21. Şanslı yeğenler işte, güle güle kullansınlar, renkler, desenler, her şeyiyle mükemmel..Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elif'ciğim,beğenmene sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  22. Mehtap hanım özlemiştik sizi :)
    Önce kızınızı çok tebrik ederim kuracağı yuvada bir ömür mutluluklar dilerim ona :)
    Yeğenlerde çok şanslı ama :)
    Tepsiye gelince teknik değil önemli olan zevk bence ve siz bunun harika bir örneğisiniz , yine seçtiğiniz desene bayıldım , hele o birinci fanuslu tepsi duvara bile asılabilir
    sevgiler çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizleri çok özlüyorum Tülay'cığım bulduğum ilk fırsatta sizlerle olmaya çalışıyorum.
      Hakkımda yazdıkların beni mutlu etti çok,çok teşekkür ederim.
      İyi dileklerin içinde teşekkürler..
      Aslında bu konuyu hep paylaşmak istemişimdir hislerime tercüman oldun.Ahşap boyamada çok fazla teknik var ve ben bunların bir kısmını öğrendim ama dekupaj ve yağlı boya eskitme bana sıcak gelen çalışmalar olduğu için genelde bu tekniği tercih ediyorum.
      Resim seçimlerinide kullanılmamış resimleri bulmaya çalışarak halletmeye çalışıyorum .
      Sevgilerimle..

      Sil
  23. mehtap ablacığım kızınızın nişanı hayırlı olsun Rabbim tamamına erdirsin tepsiler harika olmuş bayıldım sahipleri iyi günlerde kullansın sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim sevgili dishekuş,tepsileri beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  24. Kızınıza tebrikler, Allah tamamna erdirsin. Ne güzel tatlı telaşlar bunlar. Yeğenleriniz de çok şanslı, harika işler çıkarmışsınız yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerin için çok teşekkürler,tatlı ve heyecanlı:)).Tepsileri beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  25. ah ah şu zamansızlık bana neler kaçırtıyor çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracığım çok geç yanıt verdiğim için kusura bakama,bende senin gibiyim son zamanlarda en büyük şikayetim zamansızlık.Çok öpüyorum..

      Sil
  26. Nasıl hareketli bir yaz bu Mehtap Abla, inşallah hep böyle güzel telaşlarınız olsun :) Allah tamamına erdirsin Bilge'ye, yıldız barışıklığı versin bir de :)
    Tepsiler yine harika, çok özenli yine, eminim zevkle kullanıp, hep seni anacaklar yeğenlerin...
    Öperim kocaman canım Mehtap Ablam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma Esen'ciğim inan yoruldum.Bu güzel dilekler karşısında ne yazacağımı şaşırdım sağol,varol,Allah sanada tattırsın..
      Tepsileri beğenmene sevindim bu çalışma benim tarzımın dışında bir çalışma oldu ama bitirince bende beğendim.
      Bende çok öper sevgiyle kucaklarım Esenim..

      Sil
  27. çok güzel olmuşlar elinize sağlık... yeğenlerinize ve kızınıza mutluluklar diliyorum. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç yanıt verdiğim için özür dilerim sevgili öznur,iyi dilekleriniz için teşekkür ederim .Sevgilerimle..

      Sil
  28. Ellerinize sağlık! Geç de olsa yorum yazmak istedim, çabanız ve azminize gıptayla bakıyorum. Yiğenleriniz çok şanslı! Onlara mutluluklar, size de sakin ve huzurlu günler diliyorum. Kolay gelsin! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende geç yanıt verdiğim için özür dilerim,inanın hiç vaktim olmadı inşallah bundan sonra daha sık birlikte oluruz.İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  29. Ne çalışsan özenli ve güzel çalışırsan, bunlar da diğerleri kadar güzel ve özel. Blog dünyasının bana kazandırdığı melek kalpli özel ablam, seni çok seviyorum bir kez daha söyleyeyim istedim. Söylemekten de hiç bıkmam:) kolay gelsin nişan hazırlıkları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalanım ,güzel arkadaşım duygularımız karşılıklı bende seni çok seviyorum.İyiki varsın her zaman yanımda olduğunu hissettiren özel insanlardan birisin hep özel kalacaksın.
      Nişanı hallettik,düğün telaşı başladı bu yüzden bloguma vakit ayıramıyorum ,yorumunz geç yanıt verdiğim için özür dilerim.
      En içten sevgilerimle çok öpüyorum..

      Sil
  30. Mehtap Hanım, kızınızın mutluluğunu Allah tamamına erdirsin! Yiğenlerinize yaptığınız tepsiler çok güzel olmuş elinize sağlık! "Siz yaparsınız da güzel olmaz mı!" demek lazım aslında... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.Tepsileri beğenmenize sevindim,beni yalnız bırakmadığınız içinde teşekkürler.
      Sevgilerimle..

      Sil
  31. Mehtap Hanım; Merhaba bu güzel habere çok geç kaldığım için çok üzüldüm. Ne mutlu kızınızı tebrik ediyor , Allah tamamına erdirsin diyorum. Yeğenlerimden de çok şanslı; ). Elinize sağlık, kimbilir sevgili Bilge'yi elinizden çıkmış ne güzellikler de bekleyor; herşey gönlünüzce olsun; sevgi ve selamlarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Handan hanımcığım bende geç yanıt verdiğim için üzgünüm ama inanın yoğun günler geçiriyorum.İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.Bende şanslı bir anne ve teyze,halayım onlar için ne yapsam az hepsi pırıl,pırıl gençler.
      Sizinde her şey gönlünüzce olsun.
      Sevgilerimle..

      Sil
  32. öncelikle kızını tebrik etmek istiyorum.ömür boyu mutlu olsunlar inşallah.senin adına çok sevindim.bende son zamanlarda çok ihmal ettiğim için bloğu ve blogger dostları çok geç haberim oldu.
    tepsilere gelince söyleyecek fazla kelime yokki .süper olmuşlar.her zamanki zarif imzanı atmışsın yine.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  33. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim arkadaşım inşallah böyle mutlulukları sende çocuklarında yaşarsın.Son bir kaç yılın en yorucu ve yoğun aylarını geçirdim yorgunluktan bitmiş vaziyetteyim dahada çok işim var.
    Tepsileri beğenmene sevindim teşekkürler.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...