11 Aralık 2014 Perşembe

Ahşap Boyama Kitap Kutu

Merhaba
Blog açtığım zaman aldığım bazı kararlar  vardı , yayına yapılan yorumlara mutlaka cevap vermem ilk sırada oldu.Yorumlar benim için inanılmaz mutluluk kaynağı oluyor,kendimi iyi hissediyorum tanışmasakta bir yerlerde arkadaşlarım olduğunu biliyorum.Son yayınıma bırakılan yorumlarınıza cevap yazamadığım için çok üzgünüm ,hepinize tek,tek çok teşekkür ederim.Takip eden arkadaşlarım biliyor,düğün arifesindeyiz işlerimizi toparlamaya çalışıyoruz. Bu arada yaptırmam gereken rutin doktor kontrollerim vardı ve korkudan uzun zamandır ihmal ettiğim dişlerimi yaptırmaya başladım. Tüm bu koşturmacanın arasında grip oldum,çocukluğumdan beri grip,nezle bünyemi çok yoran bir hastalık olmuştur ve şu anda yorgun bir savaşcı gibiyim.Ama blogumu ve sizleri çok ihmal ettiğiminde farkındayım bu bir müddet daha böyle devam edecek.Zaman buldukça birlikte olmaya çalışacağım ,beni anlayacağınızı biliyorum.



Bu gün paylaştığım kitap kutu benim vazgeçilmezim dekupaj ve yağlı boya eskitme çalışması.Dekupaj ve yağlı boya eskitme yaptıktan sonra kenarlarda parmak yaldız kullandım,umarım beğenirsiniz.










Sevgilerimle..

39 yorum:

  1. kolay gelsin geçmişler olsun...çok güzel olmuş kutuya bayıldım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bakmaya doyum olmuyor ellerinize sağlık arkadaşım her işin telaşın kolay gelsin.
    Aman sağlık her şey den önemli ilk önce ona dikkat edin, geçmiş olsun. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. beğenilmez mi uyguladığınız tekniklerle öyle temiz bir iş çıkarıyorsunuz ki beğenmemek mümkün değil, zevkinize oldum olası hayranım zaten muhteşem olmuş kitap kutunuz elinize sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Mehtap ablacığım, resim seçimlerin ve titiz çalışmalarına hayranım biliyorsun sanırım artık. Bu kutuna da bayıldım, ellerin dert görmesin, sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun Mehtap hanımcığım. Grip beni de fena vurdu inan ki diş etlerim bile sızlıyor. Biraz toparlanayım bağışıklık sistemimi kuvvetlendirmek için destek alacağım o kadar yıldım şu hastalıktan.
    Çok yoğun olduğunuzu biliyorum Allah kolaylık versin!
    Yaptığınız her işe hayran olduğumu defalarca söyledim yine söyleyeceğim. Harikasınız ellerinize sağlık.
    Yorumlara ben de dönemiyorum ne yazık ki ama bizi bağışlar herhalde arkadaşlarımız sonuçta bu geçici bir durum .
    Öpüyorum sizi kocaman 😘

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun Mehtap abla,Zaman zaman hepimizin yoğun dönemleri oluyor,cevap veremediğimiz yorumlar da oluyor haliyle,birbirimizi en iyi biz blog yazarları anlarız,üzme kendini :) Ellerine sağlık kitap kutu herzamanki gibi süper olmuş,sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Kırk kapının ipi aynı anda çekilmiş yine :))) Geçmiş olsun, kolay gelsin ve Allah tamamına erdirsin Mehtap Hanım ay balam!

    Kutu mu ? (cıks, hiç beğenmedim) diyebilir miyim? Deli miyim diyeyim :) Şahane olmuş şahane ♥

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel farklı bir kutu olmuş. Kullandığınız resimde harika . Emeğinize sağlık. Sağlıklı mutlu bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş, üzerindeki resme bayıldım. eskitme deyince akan sular duruyor, ellerinize sağlık. bu arada çok geçmiş olsun ve kolay gelsin. telaş büyük ama bir o kadar da güzel, Allah tamamına erdirsin:))

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun, ayrıca düğün hazırlıklıkları için de kolaylıklar diliyorum.
    Ahşap kutu şahane olmuş, üzerindeki resme bayıldım, ellerine sağlık :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Çok zevk alarak takip ediyorum. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun mehtapcım. Tatlı telaşlarınıza da kolay atlatırsınız inşallah.. şahane olmuş seçilen resme bayıldımm.

    YanıtlaSil
  14. Mehtap hanım beğenilmeyecek gibi mi?eskitmeyi ve parmak yaldızı tam dozunda kullanmışsınız, gerçekten ustasınız, ellerinize, emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel bir kutu bu da Mehtap Abla, üstündeki resim nasıl canlı, kitap sayfalarını açacakmışsın gibi :)
    Ellerine sağlık, tekrar tekrar geçmiş olsun, kolay gelsin ve yorumlara cevap yazamasan da ne gam, burdasın ya, yeter :) Öperim çok çok

    YanıtlaSil
  16. Tabiiki anlıyoruz Mehtap hanım , önemli olan kalplerin birliği , oda bizde var çok şükür :)
    Kutunun üzerindeki resim tek kelimeyle nefis , zevkinize sağlık , Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  17. Mehtap Hanım bunca koşuşturmacanın gribinve ddaha buraya yansımayan pekçok işinizin arasında bizlere hem yayın hazırlamanız ham de açıklama yapmanız har zaman ki inceliğinizden. Bu güzel yayın için teşekkürler. Her zamanki titizlik ve özel bir gözle emekle yapılmış yine. Hayranlıkla izliyorum, elinize sağlık. Tüm koşuşturmacalarınızda kolaylıklar ve acil şifalar diliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. çok çok geçmiş olsun, şimdi daha iyisindir umarım.
    koşuşturmalı günlerinde kolaylıklar diliyorum mehtap'çım.
    kullandığın resimde, kutuda çok güzelmiş. ikisi bir araya gelince senin elinden şahane bir iş çıkmış yine:) emeklerine sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Mehtap hanım, çok geçmiş olsun, Allahtan bol bol sağlık dilerim. Sağlığınız iyi oldu mu diğer bütün işler hal olur, kolay gelsin.
    Kutunun kendisi de deseni de sizin uygulamanız da şahane olmuş, bayıldım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  20. İhmal ediyorsun ediyorsun sonra da bir fotoğrafla çıkıp gönülleri feth ediyorsun ....
    Harika bir kutu olmuş bu Mehtap ablacım,bayıldım,ellerine saglık...
    Sen ihmal ettim filan diye düşünme ,bizler biliyoruz senin gönlünü...Dikkat et kendine toparlan iyice..
    Kolay gelsin ,öpüyorum:))))))))))

    YanıtlaSil
  21. canim benim,,,,mehtapcim
    iyiki yollarimiz kesisti,,,bir sekilde!!!!!!
    kendine iyi bak,
    yapmis olduklarinla...paylasimlarinla...sana bayiliyorum
    islerinde kolayliklar diliyorum
    sevgiyle kucakliyorum,,,mutlu yillar

    YanıtlaSil
  22. Sağlık dolu, neşe dolu bir yıl diliyorum mehtapcım, her günü yüzünü güldüren bir yeni yıl gelsin, mutlu yıllar, çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  23. Mutlu, sağlıklı ve huzurlu bir yıl dilerim bende.

    YanıtlaSil
  24. mehtap hanımcığım....iyi yıllar......ellerine sağlık.... sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  25. çooook güzel olmuş, sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Mehtap hanımcım musmutlu bir 2015 diliyorum , sevgiler çok :)

    YanıtlaSil
  27. ben sizi gayet iyi anlıyorum ama bu kutuya nasıl bittiğimi anlatabilecek miyim bilemiyorum:) hele ki kullandığınız resim var ya, tutuldum kaldım görünce. size hem geçmiş olsun hem de kolay gelsin dileklerimi yolluyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. Sevgili Mehtapcığım canım çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.İşlerin de kolaylıklar versin Rabbim bunlar güzel hayırlı işler.Ve kitap kutun harika çok güzel her zaman olduğu gibi eline emeğine sağlık canım.Ahhh o yorumlara cevap verme ve de sevgili blog arkadaşlarımı ben de bu sıralar çok ihmal ettim bir an önce dönüş yapmayı nasip etsin Rabbim bende çok seviyorum yorumlaşmayı gelip gidip ziyaretler yapmayı .Canım sevgilerimi bıraktım.Senin bloğunu da ziyaret etmeler de çok ihmal ettim ama hep aklım burdaydı kimi geldim baktım yorum bırakamadan döndüm beni affet lütfen .

    YanıtlaSil
  29. Un trabajo maravilloso! He dado un paseo por tu blog y me ha gustado todo lo que he visto!
    Gracias por tu visita, yo también me quedo como seguidora!
    Saludos!

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel görünüyor :,ellerinize sağlık :)))
    bloğunuzu yeni keşfettim çok güzel bir blogunuz var :)) Takipteyim bana da beklerim :)))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  31. mehtapcim,,,merak ediyorum diyorum...
    bakiyorum.senden ses geliyor!!!!!!!!!
    canim sen iyi olda biz bekleriz ....paylasicagin gunleri
    opuyorum,,,kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  32. Ablacım öncelikle çok geçmiş olsun zaten yazalı epey zaman olmuş geçmiştir inşallah.... kutuya bayıldım çok güzel olmuş ellerine sağlık... benim için de bloga yapılan yorumlar çok önemli hem mutlu oluyorum hemde daha güzel işler yapmak için motive oluyorum... sevgiler

    YanıtlaSil
  33. Mehtap Abla hadisene! Bak iki ay olmuş yeni post yazmayalı, e düğün de bitti hayırlısıyla, hadi ama :) Özledik çok seni... Öperim çok çok...

    YanıtlaSil
  34. bi merhaba demek istedim ablam. umarım herşey yolundadır. düğün telaşı çok güzel geçiyordur. sevgi ve selamlarımla.

    YanıtlaSil
  35. Buda herzamankiler gibi çok güzel olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  36. Çok özledik ablacığım...
    Hayırlı Ramazanlar dilemek istedim. Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  37. Harika olmuş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...