11 Şubat 2012 Cumartesi

Kalpten Sevgiler

Çok yakında sevgililer gününü kutlayacağız.Aslında
günlerin bu şekilde ayrılmalarını pek sevmiyorum anneler günü,
babalar günü gibi.Sevginin günü olmamalı
seviyorsam her gün seviyorumdur.


Sevgimizi her zaman gösterelim günleri beklemeyelim
bütün günler bizim.Günleriniz sevgiyle geçsin
sevgililer gününüz kutlu olsun.


Bugün paylaşacağım çalışmanın modelini eski bir
dergiden aldım.Yapımı çok kolay üç farklı kumaştan
üç tane farklı büyüklükte kalp kestim.

 

İçindeki yazı orjinali türkçe yazmak istedim ama çevrildiğinde
çok anlam ifade etmediği için bu şekilde çalıştım. 


Asmak için makreme örgüsü kullandım,
fiyonk ve boncuklarla tamamladım.
  


10 yorum:

  1. Eline sağlık Mehtap abla çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. mehtapcım tanıştığıma memnun oldum
    canım
    :)
    hoş blob
    :)
    bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  3. mehaba bir kase lezzet tanıştığımıza memnun oldum her zaman beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim nikahşekeri sevgiler

    YanıtlaSil
  5. işin içine koy girdimi bayılıyorum, eline sağlık canım, çok güzel olmuş, evet haklısın, her gün sevdiğimin günüdür...

    YanıtlaSil
  6. merhaba ang kotla çalışmayı seviyorum heryerde kullanılabilir bir kumaş .hergün sevdiklerinizle olun sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. merhabalar
    ellerinize saglik,
    her tarzina bayiliyorum
    buda degisik ve guzel
    benimde bahceme ugrarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  8. merhaba cihan çok teşekkür ederim her zaman beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  9. meral hanım yorumlarınız beni çok motive ediyor teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...