28 Şubat 2012 Salı

Kumaş Ev

Merhaba
18 Şubatta Lady Craft'ın yapmış olduğu toplantıya Sevgili Hocam
Şermin Yarımdağ'ın daveti üzerine bende katıldım.
Geçtiğimiz hafta blogger arkadaşlarım bu toplantı ile ilgili
 çok güzel paylaşımlarda bulundular.
Ne yazik ki ben fotoğraf makinemi evde unuttum..



Toplantının amacı yurtdışından getirtilen
 silik görüntülü yazılar, mühürler, kalpler,
çerçeveler gibi stampların tanıtımıydı.
Artık bu malzemeleri bizler de kullanabileceğiz.

 



 Bu toplantıda
Layd Craft'la  tanışma sohbet etme şansı yakaladım.
Gül Özdoğan hocamla daha önceden tanışıp
 uzun uzun sohbet etme fırsatım olmuştu.


 Hepsi son derece mütevazi, içten, samimi, bu başarılı, paylaşımcı
 insanları tanımak harikaydı. Diğer  blogger arkadaşlarla tanışma
 şansı bulamadığım için çok üzgünüm.


Satışa sunulan stamplardan bir kaç tane
 ben de aldım. Ahşap konusunda bilgilerim
 yeterli olmadığından (inşallah en kısa
zamanda Şermin hocamla tekrar derslere başlayacağız)
kumaşta denemek istedim.Yine çok severek yaptığım
 ev figürünü kullandım. Çıkan sonucu ben çok
 beğendim umarım sizlerde beğenirsiniz. Sevgiyle kalın.

29 yorum:

  1. Çoook güzel çoook :))) ya fikir bitmiyor, hangi birini yapacağını şaşırıyor insan , eline sağlık gerçektem harika olmuş, sevgiler...
    AYŞENUR

    YanıtlaSil
  2. canım çok hoş ya bayıldım
    :))
    muhabbetle kal
    :)

    YanıtlaSil
  3. sevgili mehtaphanim
    bayildim kumas evlerinize.....
    ilk firsatta denemek isterim bende
    renkli olanlarda cokcok guzel
    emeginize saglik
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize yine yine ve hep sağlık Mehtap Hanım.Yaptığınız her ürün o kadar güzel çıkıyor ki .Hepimiz kumaşta nasıl duracağını merak ediyorduk bu uygulamanın.Bence çok başarılı ve şık olmuş.Tebrikler.Yakın takipteyim.Sevgiler Çağla

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ayşenur beni yalnız bırakmadığın için çok teşekkür ederim sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin bir kase lezzet iyiki varsın teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Mehtap Hanımcım
    Yine harikalar yaratmışsınız.Kısa zamanda sanal alemde kumaş dünyasının duayeni oldunuz.Bayılıyorum yaptıklarınıza.Ellerinize,yüreğinize sağlık.Sevgiyle kalın...:)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba çağla hanım yorumunuz beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim .Kumaş üzerinde farklı projelerim var en kısa zamanda paylaşacağım sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba cihan yorumlarınız beni çok mutlu ediyor çok teşekkür ederim sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Şeyda hanım bu güzel yorumunuz karşısında ne yazacağımı şaşırdım çok teşekkür ederim beğenileriniz beni çok mutlu ediyor iyiki varsınız iyiki sizi tanımışım sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Elinize sağlık mehtap abla..Ev çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba kardeşler nikah şekeri çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Mehtap hanım everiniz çok güzeller,bu hali daha da hoş olmuş,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Merhaba özlem çok teşekkür ederim yorumlarınız beni çok mutlu ediyor sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. merhaba.çok güzel olmuş.çok beğendim.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Güneş çok teşekkür ederim sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. çok güzel tasarımların var arkadaşım çok beğendim tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  18. Merhaba elif bloğuma hoşgeldin güzel yorumun için teşekkür ederim sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. mehtapcığım o toplantı da ben de vardım ama tanışamadık.kumaşa uygulamanı çok beğendim iyi fikir.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. Merhaba aksungur46 toplantıda takılan yaka kartlarını okumaya çalıştım ama nedense kartlar ters dönmüştü bende sizlerle tanışamadığım için çok üzgünüm inşallah başka zaman tanışırız.Kumaş ev yorumunuza çok teşekkür ederim sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Bu stampları nereden bulacağız. Bayıldım onlara.

    YanıtlaSil
  22. Merhaba gülsüm hanım stampları kurs hocam Şermin hocamdan aldım .Atölyesi göztepede oradan satın alabilirsiniz çok çeşitli çok güzel stamplar var.Evi beğenmenize çok sevindim sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. bayılıyorum evlerinize.sevgiler:))

    YanıtlaSil
  24. Çok teşekkür ederim birdemetmarifet sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. Çok teşekkür ederim melisa sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. gerçekten çok çok güzel olmuş emeğinize sağlık

    blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim--> tamzamanlianne.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Derya çok teşekkür ederim bende seni izlemeye aldım güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle sevgiler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...