10 Şubat 2012 Cuma

"Cam Boyama"

Camdan yapılmış kek fanuslarını bilirsiniz. Benimki 
Paşabahçe'den alınmıştı, bir çok yerde çeşitli 
şekillerde yapılmış olanları bulabilirsiniz. 


Üzerindeki güller desenli bir peçeteden kesilmiştir. Peçetenin 
katlarını ayırıp tek kat haline getirdim. Gülleri tek tek düzgün 
bir şekilde kestim. Cama işlem yapmadan önce 
kolonyalı mendil ile iyice sildim. Bu yöntem boyanacak bütün cam 
objeler için geçerli. Yüzeyin temiz ve pürüzsüz 
olması gerekiyor. 


Üst parçanın üzerindeki güller peçete tutkalı ile içeriden 
yapıştırılmıştır. Tabaktaki güller ise tabağın altına yerleştirilmiştir. 
Beyaz zemini uygulamak için Folkart'ın Enamels ürününün 
40002 Warm White rengini kullandım.


Bu boyanın özelliği işlem bittikten sonra 3 hafta bekletildiğinde 
yıkanabilecek hale gelmesi. Mutfak ürünlerinde kullanılabilecek 
bir cam boyası. Gülleri yapıştırtıktan sonra kapak 
kısmını yine içeriden boyadım.


27 yorum:

  1. Çok şık olmuş ellerine sağlık ....

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim sizden çok esinleniyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Mehtap Hanım, çok şık ve çok zarif bir şey olmuş. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. merhaba ehlikeyf teşekkür ederim.Bende sizin yaptıklarınızı beğeniyle takip ediyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. çok zarif görünüyor.Gerçekten çok güzel.Elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Emine Şahin güzel yorumunuz için teşekkür ederim sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba fadinin sanati çok teşekkür ederim sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. İnanamıyorum muhteşem olmuş. Camdan böyle birşey olacağı aklıma gelmez. Bayıldım.
    Blogger annelerindenim, bana da beklerim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin nurgülce çok teşekkür ederim.Hemen ziyaret ediyorum sevgiler.

      Sil
  9. bunlar cok guzel olmus bayildim, ellerinize saglik gule gule kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Oznur çok teşekkür ederim .Sizin yaptığınız kekler kurabiyeler bunun içinde çok hoş olur.Sevgiler...

      Sil
  10. çok çok çok güzel! cam boyamaktan, boyayıp da yiyecekler için kullanmaktan korktum ben şimdiye kadar. ama bu 3 hafta sonra yıkanabilir hale gelen boya sorunlarıma çözüm gibi görünüyor.

    doğru anladım değil mi, önce gülleri tersten dekupe ediyorsun, sonra üstünü boyuyorsun, tabağın iç yüzeyde çıkıntı veya boya olmuyor?
    ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  11. Merhaba decodeniguo evet doğru anlamışsın tabağın kullanılan yüzeyinde boya olmuyor.Yazımı tekrar okudum bu boyada vernik kullanılmadığını yazmayı unutmuşum.Hocam bulaşık makinasında yıkanabileceğini söylüyor ama ben elde yıkamayı tercih ediyorum.Umarım yardımcı olabilmişimdir.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. ben de çok beğendim. Fakat yapılış adımlarını fotoğraflayıp koymanız daha açıklayıcı olur. Böylece bende deneyebilirim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ezgi çok teşekkür ederim.Blogda yayınladığım işlerin büyük bir kısmı blog açmadan önce yaptığım işler,kendim için arşivlemiştim o yüzden yapım aşamalarını paylaşamıyorum.Önerin için teşekkür ederim bundan sonra yaptıklarımın yapım aşamalarını paylaşmaya çalışacağım sizin için cam bir tabak yapıp paylaşacağım.Sevgiler..

      Sil
  13. Teşekkürler Mehtap Hanım çok sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim sizi sevindirdiğim için çok mutlu oldum.Sevgiler..

      Sil
  14. Harika olmuş...Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Aktuelmoda çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  15. Hey! This is my first comment here so I just wanted to give a quick
    shout out and say I truly enjoy reading your posts.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover the same topics?
    Thanks a ton!
    Here is my blog :: Camsex

    YanıtlaSil
  16. Wow that was odd. I just wrote an really long comment but after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing
    all that over again. Regardless, just wanted to say excellent
    blog!

    my page :: Psn Code Generator

    YanıtlaSil
  17. I was recommended this blog by my cousin. I'm not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble. You are incredible! Thanks!

    Look into my website; Dragon City Cheat Engine

    YanıtlaSil
  18. Çok zarif olmuşlar
    (Her zamanki gibi)
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Evy Craft,sizde çok zarifsiniz.Sevgilerimle..

      Sil
  19. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Çok zarif.
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,çok teşekkür ederim.Gelirim elbette.Sevgilerimle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...