15 Haziran 2012 Cuma

Ahşap Boyama Çay Kutusu

Merhaba
Sevgili arkadaşlar kurs bitti ama ben ahşap boyamaya devam
 ediyorum bu çalışmamı dün yaptım ve bu gün sizlerle paylaşmak
 istedim.Kutuyu önce turkuaz rengine boyadım bazı bölgeleri
 zımparalayarak eskittim.Resmi dekupaj yaptım yine kahverengi 
yağlı boya ile eskittim .Pazardan çok uygun bir fiata aldığım çay kaşığını 
yapıştırarak tamamladım.







Önümüzdeki hafta şehir dışında olacağım için kıymetli yorumlarınıza cevap
 yazamayabilirim ama lütfen beni yorumsuz bırakmayın döndüğümde büyük
 bir heyecanla okuyacağımı biliyorum.Bir hafta sonra görüşmek dileğiyle kucak dolusu sevgiler..





67 yorum:

  1. İyi yolculuklar canım, kutu çok hoş olmuş eline sağlık, turkuaz rengine bayılırım zaten, kaşık da çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Füsun beğenmene çok sevindim teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  2. blogunuz cok guzel :)
    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Rainbow Gatherer çok teşekkürler.Ziyaretinize geleceğim.Sevgiler..

      Sil
  3. Her çalışmanız bir öncekinden daha güzel, renkler, desen hele kullandığınız kaşık fikri çok yaratıcı. Ellerinize zevkinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Aslı bunu duymak inanılmaz mutluluk verici çok teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  4. Kutunun rengi-eskitmesi, kullandığın resim ve üzerine yapıştırdığın çay kaşığı... Hepsi tek tek çok güzeller, beraberlikleri de ayrı bir güzel olmuş... Ellerine sağlık... İyi tatiller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nilufer bu sıcacık yorumun için çok teşekkür ederim.Görüşmek üzere sevgiyle kal..

      Sil
  5. Mehtap hanımcım çok şık olmuş,bayıldım,hele çay kaşığı nefis durmuş,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Özlem'cim çok teşekkür ederim çay kaşığı son anda aklıma geldi iyide oldu galiba.Sevgiler..

      Sil
  6. Canım ne kadar güzel, ne zarif bi kutu olmuş bu böyle:) Ellerin dert görmesin, bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bahar sende çok zarifsin çok teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  7. Kut harika olmuş Mehtap hanım.Üzerindeki kaşığı görünce ne orjinal bir kulpmuş dedim ama o da sizin tasarrımınızmış meğersem. Ellerinize sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ÖZLEM çok teşekkür ederim kaşığı başka bir çalışma için almıştım çok denk geldi beğenmene sevindim.Sevgiler..

      Sil
  8. gerçekten harika olmuş...
    kenarındaki kaşığı görmedim sanma :))
    ellerine sağlık canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gurme Şirine yorumlarını keyifle okuyorum çok teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  9. Mehtap Hanim cok guzel olmus yine..ben sizin yagliboya eskitmelere hayranim,ellerinize saglik bayildim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Çilekli Mektubum çok teşekkür ederim.Yağlı boya eskitme tekniğini ben de çok sevdim galiba sık sık kullanacağım.Sevgiler..

      Sil
  10. yine harika olmuş,rengine bayıldım emeğine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba anne eli gibi çok zarifsin teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  11. Çok güzel bir çalışma yine Mehtap hanım, elinize sağlık. O çay kaşığı nasıl da yakışmış yerine... Ben niye böyle şeyler bulamıyorum kiii:( Hem de çok ucuzmuş, bu da bir kıskançlık sebebi:)
    İyi yolculuklar, güle güle gidin, gelin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili MARİFETLİ PERİ çok teşekkür ederim.Semt pazarlarına gitmeyi seviyorum bazen böyle şeyleri çok uygun fiatlara bulabiliyorum.Altılı paket halinde satılıyordu bir tanesini sizin için saklayacağım görüşmek kısmet olursa getirmek isterim.Sevgiler..

      Sil
    2. Çok naziksiniz Mehtap hanım:) Çok teşekkür ederim, hayır diyemeyeceğim:) İki kere kaçırdığımız fırsattan sonra, inşallah en kısa zamanda tanışma fırsatımız olur.

      Sil
    3. Merhaba MARİFETLİ PERİ bu kaşık inşallah kısa sürede tanışmamıza vesile olur.Sevgiyle kalın..

      Sil
  12. kutu, resim, çay kaşığı... objeler güzel. senin elin değince bambaşka bir hal almış yine. eline sağlık mehtap'çım, çok güzel olmuş.
    biz buralardayız, bekliyoruz dönmeni:))
    iyi yolculuklar
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nagehan bu güzel yorumun karşısında bir an ne yazacağımı şaşırdım çok teşekkür ederim.Kısa bir süre sonra burdayım sizleri özleyeceğim sevgiyle kal..

      Sil
  13. Turkuaz rengini çok seviyorum . Yine harika bir çalışma olmuş .
    Üzerindeki resme , çay kaşığına , rengine bayıldım , elinize sağlık .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba zeynep benimde çok sevdiğim renklerden biridir turkuaz,beğenmene çok sevindim teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  14. çok güzel olmuş,
    özellikle kaşık detayına bayıldım:)
    eline sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba CEPAYNASI çok teşekkür ederim .Kaşık son anda karar verdiğim bir fikirdi beğenilmesine çok sevindim.Sevgiler..

      Sil
  15. Her zamanki gibi.. Haaarika.. Renklere, bütünündeki asalete bittim. Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gülsüm hanım bunları duymak çok mutluluk verici çok teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  16. çok hoş olmuş ellerinize sağlık, kulp detayına bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba X madame beğenmene çok sevindim teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  17. Harika çok şık bir kutu olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Meral hanım çok mutlu oldum teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  18. çok güzelll... bakalım ben neler yapabilicem:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Afilli KEdi çok teşekkür ederim sizinde çok güzel şeyler yapacağınızdan eminim.Sevgiler..

      Sil
  19. Ahh! Mehtap HAnımcım ne hoş olmuş! Bayıldım ellerinize sağlık..Yine pazara giderseniz ve kaşıktan görürseniz benim için de almanızı rica edeceğim ;) Görüşmek dileğiyle.. SEVGİLER! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba MİRAY çok teşekkür ederim.Kaşıktan bulursam mutlaka alıp bilgi veririm.Görüşmek dileğiyle sevgiler..

      Sil
  20. Çok güzel olmuş Mehtap abla..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kardeşler-nikahşekeri çok teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  21. Çok zevkli ve yaratıcı bir çalışma olmuş çok beğendim ellerine zevkine sağlık canım. Kaşık fikrin de süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Handan çok teşekkür ederim beğenmene sevindim.Sevgiler..

      Sil
  22. Mehtapçım harika olmuş o orjinal kaşığıda çok yakıştırdım dekupaj resmiyle o kaşık acayip bütünleşmiş görünüyor zevkine ve zihnine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba FERİDECO güzel yorumun için çok teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  23. ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
    GENE MÜKEMMEL...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ayşe çok teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  24. süper şık vr kibar olmuş ellerinize sağlık :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba merakli cadi çok teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  25. blogunuza öylesine bir bakayım dedim ama bir türlü çıkamadım , enfes şeyler çok çok tebrik ederim , emeğinize sağlık , üç çekmeceli komidinler bir harika,banada beklerim
    http://bebekvesaire.blogspot.com
    http://kibelem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kybele içten yorumunuz için çok teşekkür ederim.Ziyaretinize geleceğim.Sevgiler..

      Sil
  26. Uzun süredir blogları takip edemedim kutuyu yeni gördüm Mehtap Hanım, kutuları çok severim çay kaşığı kesinlikle süper fikir =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bir mimardan bunu duymak çok güzel teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  27. Çok güzel ve estetik bir kutu olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba eagle art studio çok teşekkür ederim.Sevgiler...

      Sil
  28. Yanıtlar
    1. Merhaba Hatice çok teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  29. Harika ellerine sağlık. senden bir ricam var yagli boya eskitme yapımı hakkinda detaylı olarak bilgi verebilir misin tsk ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cankuşun atölyesi size yardımcı olabilmeyi çok isterdim ama yağlıboya eskitme kolay olmasına rağmen anlatımı zor bir teknik bunu resimlerle anlatmakta kolay değil,yapabilirsem bir video çekip paylaşacağım.Yardımcı olamadığım için üzgünüm.Sevgilerimle..

      Sil
    2. Ilginize şimdiden çok tsk ederim kolay gelsin

      Sil
    3. Ilginize şimdiden çok tsk ederim kolay gelsin

      Sil
    4. Sizede kolaylıklar diliyorum..

      Sil
  30. Çok beğendim. Harika. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  31. ellerinize saglik. Her yaptiginiz cok basarili, cok guzel. Sanat eseri olmus , bayildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nejla hanım beni çok mutlu ettiniz.Sevgilerimle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...