2 Haziran 2012 Cumartesi

Ahşap Boyama Ekmek Sepeti

Merhaba
Dün yayınladığım horozu yaparken bu ekmekliğide çalışmıştım
 tam bitiremediğim için birlikte yayınlayamadım.Bu sene
 mutfak aksesuarlarında tavuk ve horoz  çok kullanılıyor.Ben
 ahşaba çok yakıştırdım  şimdi sizlerin görüşlerini merak ediyorum. 


 


Yapımında ahşabı boyarken dışını hardal rengi içini kırmızı ile boyadım
 kahverengi yaylıboya ile yoğun bir şekilde eskitme yaptım kuruduktan
 sonra horoz ve tavuğu  yapıştırdım.Kafes teli şeklindeki  stencıl 
 kullanarak önce siyah boya ile çalıştım kuruduktan sonra üzerinden boyutlu
 boya ile geçtim. Dün yayınladığım horoz ile güzel bir ikili oldular.

Bu gün biraz balkonumdaki çiçeklerimin bakımını yaptım  o kadar
 güzellerki sizlerlede paylaşmak istedim.İyi haftasonları dilerim sevgiyle kalın.

40 yorum:

  1. Horozunuza yorum bırakamamıştım kısmet ikisineymiş. çok doğal, çok güzel olmuşlar Mehtap hanım. Özellikle stencili çok doğal, gerçek tel örgü gibi görünüyor, sizden öğrenecek çok şeyimiz var...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah sevgili ÖZLEM TURAN aslında ben beş aydır bir ahşap kursuna gidiyorum yani bende öğrenciyim bende öğreniyorum ve yaptıklarımı sizlerle paylaşıyorum.Beğenmenize çok sevindim teşekkür ederim sevgiler..

      Sil
  2. Henüz kimse nasıl olmuş da yorum yapmamış inanamıyorum!!! Ve HASEDİMDEN ben de eline sağlık deyip çıkıp gidiyorum.Tüm dileklerimi karşı karşıya iken söyleyeceğim.Çok kıskandım çok...hıh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Müge güzel yüreğinden gelen iyi dileklerini çok net hissedebiliyorum,iyi ki varsın ,iyi ki seni tanıdım.Kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  3. Ekmek sepetiniz de cok guzel gorunuyor,resimde uzak cekimde kafes telleri uc boyutlu gorunuyor cok hos olmus,horozla tam takim olmuslar.Cicekler de harika..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Çilekli mektubum sıcak yorumun için çok teşekkür ederim beni hiç yalnız bırakmıyorsunuz onun içinde ayrıca teşekkürler.Sevgiler..

      Sil
  4. Her ikiside çok güzel olmuş, ben kenarlarında bütün olarak dekupaj kullandığınızı sanmıştım, stencil + boyutlu boya olduğunu anlamamıştım, harika görünüyorlar. Çok beğendim, elinize sağlık.

    Ayrıca balkonunuz çiçek bahçesine dönmüş, süper görünüyorlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili hobivakti horozun resmini dergide görüp kestirdiğim de ben de böyle bir stencıl olduğunu bilmiyordum kurs hocam Şermin hanım bu stencılı gösterdiğinde çok sevindim ,hocamla ekmek sepeti de yapmaya karar verdik sonucu biz çok beğendik.Sizlerden gelen yorumlar çok sevindirici teşekkür ederim.
      Çiçekleri çok seviyorum yazın nefes alma yerimiz oluyor.Sevgilerimle.

      Sil
  5. değişik ve çok hoş bir çalışma olmuş, mutfak aksesuarlarında ben de tavuk, horoz çalışmasını seviyorum(henüz bir şey yok ama)ellerine sağlık.Balkonun çok güzel, keyifle oturmalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Noblesse çok teşekkür ederim sen de o kadar güzel çalışmalar yapıyorsun ki büyük bir ilgiyle takip ediyorum.Balkonumu ve çiçeklerimi seviyorum keşke sizlerle birlikte oturabilsek.Sevgiler..

      Sil
  6. Ekmek sepetin ve horozun çok güzel
    ama ben balkonuna ve çiçeklerine bayıldımmmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin siyahkuğu çok teşekkür ederim.Sardunya benim tutkum,bu sene çok verimliler ,balkonumda çay içmeye beklerim.Sevgiler..

      Sil
  7. Mehtapcım, ekmek sepetin de çokkkk güzel olmuş, bu örgü telleri çok sevdim, harika bir uygulama, ellerine sağlık :)
    Çiçeklerine kocaman bir maaşallah, ne güzeldir onları seyretmek değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Banu örgü telleri bende çok sevdim galiba sık sık kullanacağım.Geçen sene ektiklerim kışın kar yağdığında donmuştu çok üzülmüştüm bunları yeni diktim beni sevindirmek için coştular .Balkonumda birlikte çay içebilmeyi çok isterim.Kocaman sevgiler..

      Sil
  8. İkisi de birbirinden güzel olmuş canım, ellerin dert görmesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili bahar iyi dileklerin için çok teşekkür ederim senide balkonuma beklerim.Sevgiler..

      Sil
  9. ablacım arkasını başka önününü başka mı boyadınn ya ne kadar güzel olmuşşşş hemde çok modaa ben çok begendimm ama ekmek ben yemediğim için içine galete filan koy ben gelince çünkü balkona gellip çay içmek istiyorum nasıl da güzel açmışlar hiç solmasınlar emi:))
    abla o tel görüntüsünü nasıl yaptın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili mavii içini kırmızı dışını hardal rengine boyadım,çok yoğun eskitme yaptım.Resimlerde ışık yüzünden dışıda galiba iki tarafıda farklı çıkmış ama aynı renk.Yeterki sen gel ne istersen onu hazırlarım.
      Tel görüntüsünde stencıl var onunla çalıştım.Sevgilerimle..

      Sil
  10. muhteşem bir ikili olmuş, çok beğendim, çok... eline sağlık mehtap'çım. bol bol horozlu çalışma göreceğiz anlaşılan, bekliyorum merakla:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nagehan çok teşekkür ederim galiba beni çözdün bir şeye takılınca seri halinde çalışıyorum bir tane bitmiş bir tanede bitmek üzere olan iki çalışmam daha var ,ilerleyen günlerde paylaşacağım.Sevgilerimle..

      Sil
  11. Merhaba Mehtap hanım...
    Ziyaretiniz için çok teşekkür ederim, daha önce bloğunuzu nasıl farketmedim bilmiyorum doğrusu.
    Bloğunuz ve çalışmalarınız çok güzeller ellerinize sağlık.Stencıla bayıldım çok güzel bir ayrıntı olmuş.
    Birde keçe nazarlık, harika olmuş ben de denemek istiyorum bilmem becerebilirmiyim..
    Sevgiler hoşça kalın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin meralhobiart aynı şeyleri paylaşınca bir gün mutlaka tanışılıyor.Ben de sizin blogunuzu çok sevdim sık sık ziyaret edeceğim.Keçe nazarlık çok kolay sadece fazla ayrıntı var çok güzel yapacağınızdan eminim kolaylıklar dilerim.Sevgiler..

      Sil
  12. çok güzel olmuş ellerinize sağlık telörgü detayına bayıldım ayrı bir hoşluk vermiş. ve çiçeklerinize de bayıldım ne güzel açmışlar maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili X mademe çok teşekkür ederim senide balkonumda ağırlamak isterim.Sevgilerimle..

      Sil
  13. bende bayıldım. harika olmuş. tel örgü çok güzel bir fikir olmuş. ayrıca çiçek bahçenizde çok güzel. emeklerinize sağlık. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Bilge tarhan çok teşekkür ederim sizide çaya beklerim.Sevgiler...

      Sil
  14. harika ötesi çok beğendim ne kadar güzel tamamlamışsın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba GÖNÜL çok teşekkür ederim .Güzel bir ikili oldular ben de çalışırken çok zevk aldım.Sevgiler..

      Sil
  15. her ikisi de çok hoş olmuş, ellerinize sağlık Mehtap hanım, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Elişi Defteri çok teşekkür ederim, ben de çok sevdim.Sevgiler..

      Sil
  16. çok şık olmuş, çiçeklerede bayıldım. Bende bloğuma bekliyorum.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Follow_me çok teşekkür ederim blogunuzu inceledim çok beğendim sık sık ziyaret edeceğim.Sevgiler..

      Sil
  17. mehtap hanım blogunuza bayıldım ellerinize saglık çok begendım ben daha çooook yolun başındayım inşallah bir gün bende iyi bir blogcu olurum :)

    YanıtlaSil
  18. Hoşgeldin sevgishome içten yorumunuz için çok teşekkür ederim ,sizinde çok güzel bir blogunuz var sık sık ziyaret edeceğim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Yaptığınız işleri zaten çok beğeniyorum, ellerinize sağlık. Ama çiçeklerinizin güzelliğine bayıldım :) insanı mutlu eden, cıvıl cıvıl bir balkonunuz var, ne güzel..

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Aslı beni çok motive ediyorsun çok teşekkür ederim.Doğayı ve hayvanları çok seviyorum ,balkonum çiçek yetiştirmek için allahtan uygun onlarla çok mutluyum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. Merhaba,tavuklu objeleri bende çok beğeniyorum. Emeklerine sağlık ekmekliğe ve tavuğa bayıldım.Çiçekler muhteşem güzellikteler keyifle oturun sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nuray çok teşekkür ederim beğenileriniz benim için çok özel.Çocukluğum çiçekler içinde çok büyük bir bahçede geçti onlara olan özlemimi böyle gidermeye çalışıyorum.Sevgiler..

      Sil
  22. valla bende sevdım ama o stensıldan ıstıyorum burlardada hıc gormedım bırde yaglıboyadan sonramı dekopaj yapıstrdınız once yapsak olmazmı yaglıboya malum zor kuruyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Esce evet yağlıboyadan sonra dekupaj yaptım resimler küçük olduğu için sorun yaşamadım.Stencıl kurs hocam yurt dışından getirmişti ama yaptıracağını söylüyordu öğrenince size bilgi veririm.Sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...