2 Ekim 2013 Çarşamba

Ahşap Boyama Ekmek Tahtası


Merhaba
Zaman ,zaman beni yeni takip etmeye başlayan arkadaşlarım için eski çalışmalarımı paylaşıyorum.Bu gün aksesuar olarak kullanılan kesme tahtalarını paylaşmak istedim.Önce kese kağıdı rengine  daha sonra siyaha boyayıp zımpara ile eskitmek istediğim yerleri zımparalayıp, oyarak kestiğim resimleri dekupaj yaptım.Mühürlerle(stamp)tamamladım.

el boyama dekoratif ekmek tahtası









Dün Pintereste üye oldum,üye olurken yaptığım bir hata sonucu yeni  yayın yapmış gibi bir post yayınlandı hatayı hala düzeltebilmiş değilim umarım bu yayınla sorunu çözmüş olurum.
Sevgilerimle..

67 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Bence.Sevgilerimle..

      Sil
  2. ÇOK ŞIK OLMUŞLAR.ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Feryal hanımcığım.Sevgilerimle..

      Sil
  3. Bugün resmi görüp bu çalışmayı bulmak için bloğunuzu baştan aşağı turladım, yayınladığınızı görünce çok güldüm:)) Ama her şeyde bir hayır vardır, güzel çalışmalarınızın çoğunu gözden geçirmiş oldum. Keyifli bir gezinti oldu yani. Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi yormak istemediğim için resmi tekrar yayınladım ama geç kalmışım:))))
      Öbür çalışmalarıda görmüş oldunuz buna sevindim:))
      Sevgilerimle..

      Sil
  4. düzelmiş düzelmiş,o hata dediğiniz şeyi nasıl yaptınız anlamadım ama düzelmiş :)
    pinterest üyeliğiniz hayırlı olsun :)
    ekmek tahtanız pek güzel olmuş, duvar süsü de olur canım :) ben bu çalışmayı görmemiştim gördüm de unuttum mu acaba ???şimdi kendimden emin de olamıyom ama ilk kez gördüm sanırım.
    güzel bir çalışmaymış iyi ki yayınlamışsınız .
    ellerinize sağlık :)
    pin it yapem ben bunu demi dekupaj panoma :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yaptığımızı hala anlamadık ama neticede çözüldü:))
      Ekmek tahtalarını bende duvar süsü olarak kullanıyorum:))Çok eski bir çalışma görmemiş olabilirsiniz.Beğenmenize sevindim teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  5. Çok zarif olmuş,ellerinize sağlık.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün hanımcığım .
      Sevgilerimle..

      Sil
  6. Mehtap Hanım çok güzel bir çalışma olmuş. Çok ustalıkla yapıldığı belli. Kesme tahtalarını tabloya dönüştürmüşsünüz. Ellerinize sağlık yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özlemciğim,resimler çok denk geldi benimde severek kullandığım bir çalışma oldu.
      Sevgilerimle..

      Sil
  7. Ellerinize sağlık Mehtap hanım çok şık olmuş. Bide bir şey sorucam mühürlü olan yerler arka plan olan kısımlar mı? Mühür hiç kullanmadım o yüzden merak ettim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Yazılar,yaprak ve dallar mühür.Dekupajı yaptıktan sonra yapılıyor özel boyası var.Mühürleri su bazlı boya ilede kullanabilirsiniz ama sağlıklı görüntü yakalamak için özel boyalarından kullanmanızı tavsiye ederim.Tekrar yazıyorum mühürler en son işlem.Umarım yardımcı olabilmişimdir.
      Sevgilerimle..

      Sil
  8. uyeligin hayirli olsun ablacim bu guzel calismani on kez de paylassan zevkle bakarim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok,çok teşekkür ederim maviciğim:))))
      Sevgilerimle..

      Sil
  9. harika olmuş ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esra'cığım.
      Sevgilerimle..

      Sil
  10. merhaba :) ama buNLar çok güzeL oLmuş ya emeğiNe yüreğiNe sağLık:) tam aNNemiN mutfağına uyguN beNdemi deNeseM ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili sakLı bahçem,yapın tabii mutfakta çok hoş duruyor.
      Sevgilerimle..

      Sil
  11. Mehtapcım mutfakta çok güzel aksesuar olmuş, kaşıklar şık görünüyor. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Başak'cığım beğenmene sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  12. Ellerinize sağlık çok çok zarif bir çalışma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili amigurumi aşkına,beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil

  13. Mehtap ablacığım, bayıldım ben bunlara. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esra'cığım benimde favori çalışmalarımdan biridir beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim birmavimbirpembem,beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  15. Çok şık olmuş gerçekten. Hem de yaratıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili keyifolsun.
      Sevgilerimle..

      Sil
  16. resim değil üzerine kaşık çatal yapışmış gibi duruyor canım emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sezgin hanımcığım beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  17. Çok güzel olmuşlar! Siyah zemin ve flu beyaz dekupajlar mükemmel duruyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sevgili MONICA,çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim.Her zaman beklerim.Sevgilerimle..

      Sil
  18. Bayıldım Mehtap'cığım...
    Yine bir sanat eseri...
    Ellerine sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ,çok teşekkür ederim Heyyfi'ciğim.Sevgilerimle..

      Sil
  19. Süper olmuş Mehtap Abla,çok beğendim..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bağnu'cuğum beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  20. Mehtap hanım çok güzel olmuşlar ellernize sağlık .Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nuray hanımcığım.Sevgilerimle..

      Sil
  21. harika çalışma olmuş rengi tasarımı çok güzel önceki çalışmalarınızı paylaşmanız çok iyi olmuş ellerinize sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Ahşap zamanı.Sevgilerimle..

      Sil
  22. "Bir kara tahta nasıl güzelleştirilir"in karşılığı gibi bu çalışma :) Çok beğendim, dantel detayına da bayıldım ayrıca ;)
    Pinterest'te bütün yaptıklarını birarada görmek harika :) Ve ben bakarken tümüne birden dedim ki içimden, "dünyaları yapmış Mehtap Abla" Nasıl güzel hepsi, nasıl emek var hepsinde ayrı ayrı :)
    Ellerine sağlık :)
    öperim çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esen'ciğim.
      Bu çalışmayı kursta yapmıştım ve o gün çok eğlenmiştik.
      Pinterest'e alışmam zaman alacak galiba tam çözemedim:)))
      Bende aynı şeyi düşündüm dünyaları yapmışım ne ara yaptım inan hatırlamıyorum.
      Sevgilerimle çok öperim..

      Sil
  23. Nefis olmuşlar ablacım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  24. çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  25. sevgili mehtapcim...cok degisik bir calisma olmus...
    keyifle seyrettim:)gonluneeee kocamannnn saglikkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Cihan'cığım,kursta çalışmıştım benimde favori çalışmalarımdan biridir,beğenmene sevindim arkadaşım.Sevgilerimle..

      Sil
  26. Siyahın bir ekmek tahtasına bu kadar yakışacağı hiç aklıma gelmezdi, seçtiğiniz resimin ve rengin uyumu, beyaz dantelin de buna eşlik etmesi, elinize sağlik... Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende başlarken tereddüt etmiştim siyah nasıl olacak diye ama sonucu çok sevdim sizinde beğenmenize sevindim çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  27. muhteşemmmm! bu rengi hiç düşünmezdim ama ne kadar yakışmış yaa.çok beğendim bravo mehtabım.
    bu arada pinterese uzun zaman önce üye oldum ama hala tam çözemedim bende.sorun değil.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Dolunay'cığım boyamaya başlarken bu sonucu düşünmeden başladım ama bitince benimde favori çalışmalarımdan biri oldu.Beğenmene sevindim.
      Pinterest çok güzel ama İngilizce olduğu için anlamakta zorlanıyorum,çözemeyeceğim galiba:)))
      Sevgilerimle..

      Sil
  28. Bunlara bayildim renk secimide harika elinize emeginize saglik..sevgiler

    YanıtlaSil
  29. Çok teşekkür ederim Emel hanımcığım beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  30. Süper bir çalışma olmuş, hakikatten harkulade. çok beğendim ellerinize sağlık Mehtap Hanım, sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Handan hanımcığım , yaparken siyah rengi tereddüt ederek kullanmıştım ama sonucu bende çok sevdim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  31. Bu kadar az renkle bukadar zarif bir sonuç... çok klas görünüyor, ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili NOWACRAFT başlarken bu sonucu bende beklemiyordum şimdi favori çalışmalarımdan biri oldu,sizinde beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  32. Mehtabım bu renkleri çok severim ama böyle bir çalışmada bilirsin herkes canlı renkler kullanır. O yüzden bu renkleri bu çalışmada görmek inanılmaz. Çok beğendim gerçekten şahane olmuş, hele dantel detayı çok yakışmış. Ellerine zevkine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'cığım hoşgeldin seni ciddi,ciddi merak etmeye başlamıştım gördüğüme çok sevindim.
      Diğer arkadaşlarada yazdım bu sonucu inan bende beklemiyordum yapmaya başlarken kafamdaki şeyden daha güzel bir sonuç çıktı,beğenmene sevindim çok teşekkür ederim.
      En içten sevgilerimle çok öpüyorum..

      Sil
  33. harika şahene daha ne denir bilemedim ki elleririne sağlık ablacım

    YanıtlaSil
  34. Çok teşekkür ederim Funda'cığım beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  35. Canım görmemişim bu nefis güzelliği renkler figürler her zaman ki gibi şahaneler emeklerine sağlık Sayfana geldiğim de ruhum dinleniyor çok iyi geliyor bana,yaptığın el emeklerini göz nurlarını görmek,sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Macide'ciğim,beni her zaman çok motive ediyorsun iyiki varsın.
      Sevgilerimle..

      Sil
  36. çok güzeeeell olmuş......bayıldım.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,çok teşekkür ederim.
      Sevgilerimle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...