25 Mart 2015 Çarşamba

Ahşap Boyama Anahtarlık

Merhaba
Yazmıyorum,yazamıyorum ama inanın geçerli sebeplerim var.Bu kadarda olmaz dedirten ve biri bitmeden biri başlayan  çok ciddi olmayan ama yaşam kalitemi düşüren yapmak istediklerime izin vermeyen sağlık problemleri yaşadım.Şükürler olsun daha iyiyim,ve üçüncü çocuğum diyebileceğim blogumdayım umarım daha sık birlikte olma şansımız olur.Bu gün paylaştığım anahtarlık eski bir çalışma üzerinde kullandığım resmi gördüğümde bunu mutlaka çalışmalıyım dediğim resimlerden biri umarım sizlerde beğenirsiniz.











Sevgilerimle..

27 yorum:

  1. mehtapcimmmmm,,,ozlemisim
    tadinla tuzunla bloguna geri don ,,,lutfen
    seni ozluyorum,,inan
    gozum ariyor,,,sagligin icin duaciyim,,,kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun Mehtap hanımcım.Harika bir nahtarlık olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ben de merak ediyordum sizi, uzun zamandır yoksunuz. Çok geçmiş olsun umarım herşey yoluna girer ve güzel işlerinizi daha sık görebiliriz. :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun ablacım, ne çok oldu sen gideli. Neyse şimdi burddasın, resim hakikaten güzelmiş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Her zamanki gibi çok güzel bir çalışma, ellerinize sağlık Mehtap Hanım...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Mehtap hanımcığım...gelmiş geçmiş olsun.gözlerim hep aradı elbette...önce sağlık......anahtarlıkda çok güzel olmuş ellerine sağlık....sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun Mehtap hanım anahtarlığa bayıldım bir resim bir objeye bu kadar yakıştırılır ancak.Özlettiniz kendinizi sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun canım eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Şükür kavuşturana :) Herşey yolunda olsun bundan sonra inşallah Mehtap Abla, ben biliyorum sebeplerinin ne kadar geçerli olduğunu, sen iyi ol da, bloğun ve dostların elbette bekleyecektir seni :)
    Ne güzel demişsin üçüncü çocuğum diye :)
    Ellerine sağlık, çok şık bir anahtar kutusu olmuş :)
    öperim çok çok ;)

    YanıtlaSil
  12. Hoşgeldin Mehtapcığım, geçmiş olsun, insanın sağlığından daha önemli birşey yok, sıkma canını, kendine iyi bak canım. rResim hakikaten güzelmiş, çok yakışmış anahtarlığa, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun, koşturmacaların yorgunluğundandır, hayırlı olsun, bir ömür boyu mutluluklar diliyorum güzel geline..

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş olsun Mehtap abla, umarım daha iyisindir. Anahtarlık nefis olmuş, resim çok güzel gerçekten de. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. özledik gerçekten, öncelikle geçmişler olsun ve bir daha da gelmesin hastalıklar:) resim çalışmalıyım dedirtecek türden ve siz de hakkını vermişsiniz zaten. ellerinize sağlık, arayı fazla uzatmayın:))) sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun dilerim bitmiş gitmiştir tüm rahatsızlıklar :)
    Anahtarlık çok güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Siz hiç dert etmeyin Mehtap Hanım, biz sizin ne kadar ince ve hatırşinas birisi olduğunuzu biliyoruz. Yazamadığınız zaman anlıyorum ki önemli bir müşkülünüz var. Siz yeter ki iyi olun, sağlıklı olun! Üzülmeyin, en önemlisi bu. Ama özlendiğinizi de bilin.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Mehtap hanım Ellerinize sağlık...
    Geçmiş Olsun..

    YanıtlaSil
  19. hımm :(( ben yeni gördüm çok geçmiş olsun canım. Bu aralar görünmedi bir bakayım diye geldim meğerse ben de atlamışım .Tüm sıkıntıları sağlıkla atlatman dileğiyle.
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum mehtap'çım.
    sağlık önemli, sen iyi ol, biz seni bekleriz:)
    çalışma her zamanki gibi şahane. emeklerine sağlık.
    kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. çok geçmiş olsun ablam. üçüncü çocuğum gibi demişsin ya bir düşündüm de gerçekten ne kadar çok seviyoruz bloglarımızı. çocuklar evde yokken kendimizi ne kadar çok iyi hissetmemizi sağlıyor. yalnızlığımızı alıveriyor. anahtarlık çok güzel. mutlulukla sağlıkla açılan kapıların anahtarları asılsın dilerim . sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Mehtap Hanım, çok geçmiş olsun umarım bütün olumsuzluklar geride kalmıştır.
    Anahtarlık çok şık olmuş, desen de gerçekten yerini bulmuş.Sağlığınıza bereket.

    YanıtlaSil
  23. Mehtapçığım öncelikle güzel kızına bir ömür mutluluk diliyorum yüzünden o güzel gülücükler hiç eksik olmasın.
    Anahtarlığında senin ellerinden çıktığı o kadar belliki yine çok şık çok zarif bir iş olmuş ellerine sağlık sağlıklı günler diliyorum çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. Mehtapcım geçmiş olsun ,acil şifalar diliyorum. Biliyorum geç gördüm umarım iyisindir.
    Anahtarlığını çok beğendim ,emeklerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  25. Mehtap Abla'cım özledik seni

    YanıtlaSil
  26. Mehtap anahtarlığın modeline de üzerine yaptığına da bayıldım... hadi dön geri bak ben bile döndüm ;)

    YanıtlaSil
  27. sizi çok özledik çok merak ettim umarım her şey yolundadır sağlıklı mutlu günler dilerim...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...