8 Aralık 2013 Pazar

Ahşap Boyama Kumandalık

Merhaba
İstanbul bir kaç gündür güneşli ama soğuk,böyle havalarda evde oturup yarım kalan,ertelenmiş işleri  tamamlamayı seviyorum.Daha gençken bir işi bitirmeden başka işe başlamazdım yaş aldıkça yada gördüğüm her şeyi yapma isteğimden olsa gerek son zamanlarda başlayıp yarım bıraktığım çok fazla işim oldu.Kısmet olursa önümüzdeki hafta Halk Eğitim Merkezinin açtığı Ahşap Boyama kursuna başlamak istiyorum.Son ilgi alanım ahşap üzerine el boyama yapmayı öğrenmek.Bu kursa başlamadan yarım kalan işlerimi tamamlamak istedim.Bu gün paylaştığım  çalışmanın kendisi küçük ama işlevi büyük.Kumandaları  bu küçücük kutu sayesinde aramaktan kurtuldum.Sizlerede tavsiye ederim büyük kolaylık sağladı..












İyi pazarlar.
Sevgilerimle..


55 yorum:

  1. Mehtap ablacığım yine kağıt seçimine bayıldım. Renkler ve desenler çok güzel, çok da güzel çalışmışsın, ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esra'cığım,kağıtlar Graphic 45.Bu sefer orjinalini kullanmaya kıyamadım fotokopisini çalıştım.
      Sevgilerimle..

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, tertemiz bir çalışma emeğine sağlık.
    Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  3. sade ve şık olmuş Mehtap hanım
    ellerinize sağlık :)
    bazen evet kumandaları bir arada tutmak zor oluyor
    bu ii bi teknik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tülay'cığım ben çok rahat ettim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  4. Ahah süper olmuş da önemli olan kumandaları oraya koymak. :) Buradaki laf kendime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gülşah hanım,bizim evde bu işte bana düşecek:))
      Sevgilerimle..

      Sil
  5. Çok beğendim, hem güzel, hem de çok kullanışlı bir obje olmuş, ellerine sağlık canım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Füsun'cuğum,kumanda aramaktan kurtuldum:)))
      Sevgilerimle..

      Sil
  6. Cideennnn süper bir fikirmişşşşş ablacım şahane görünüyor bizimkilerde hep yerlerde hatta koltuk altlarında gezer ne hikmetse :D:D:D:D
    Bu arada İstanbula evine döndüğüne sevindim kocaman öpüyorum seni ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük çocuk olmamasına rağmen bizdede öyle Çiğdem'ciğim inşallah bir arada tutabilirim:))
      Evet artık İstanbul'dayım yerleşmeye çalışıyorum her şeyi çok özlemişim:)))
      Bende çok öpüyorum...

      Sil
  7. Kutu, desenleriyle renkleriyle sade ve çok hoş olmuş.Yanıbaşınıza koydunuz mu, hep gözünüzün önünde olurlar. Güle güle kullanın.
    Yeni kursunuzda başarılar dilerim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili NOWACRAFT kullanışlı bir obje oldu beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  8. Çok güzel olmuş Mehtap Hanım, yine çok ince ve çok zevkli çalışmışsınız. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özlem'ciğim sende çok incesin.
      Sevgilerimle..

      Sil
  9. Renkler harikaa :)
    Ben kumandaları koymaya kıyamazdım :D

    Makyaj masasında falanda harika durur.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Aysun hanım,çok teşekkür ederim.Sizin fikrinizde güzelmiş belki bir tanede makyaj masası için çalışırım.
      Sevgilerimle..

      Sil
  10. kesinlikle her eve lazım bu kumandalıktan. çok güzel ve de kullanışlı.
    ellerinize sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Filiz hanımcığım.
      Sevgilerimle..

      Sil
  11. Çok şık olmuş Mehtap Ablacım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bahar'cığım.
      Sevgilerimle..

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Emel hanımcığım beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  13. Çok şık ve zarif bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık, bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Amigurumi Aşkına.
      Sevgilerimle..

      Sil
  14. Fikir harika, fikrin hayata geçmiş hali daha da harika :) Ellerine sağlık Mehtap Abla, her eve lazım bu kutudan ;) Hele bizim gibi çocuklu evlere daha da çok...
    Öperim çokkk.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanada yapalım Esen'ciğim istersen ahşap boyamaya bu işle başlayabilirsin:))
      Beğenmene sevindim çok teşekkür ederim.
      Bende çok öperim...

      Sil
  15. Her eve lazım! Hele böyle güzel olursa... Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Ehil Keyif beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  16. nefısss...artık her evde en az 2 kumanda olduguna gore bu sahane dıyebılırım..sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ne iyi ettinizde geldiniz,blogunuzu inceledim keyifli bir blogunuz var sık sık ziyaret edeceğim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  17. Ne şahane bir fikir, çalışma da çok şık, hele rengine bayıldım, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hülya hanım,tasarlayanlar güzel düşünmüş büyük kolaylık sağladı.Beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  18. Renkler harika olmuş Mehtap hanım.İyi günlerde kulllanın çok şık ve dekoratif duruyor ellerinize sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Neşeli İşler Dükkanı,çok rahat ettim kumandaları aramaktan kurtuldum:)))
      Sevgilerimle..

      Sil
  19. her zaman ki gibi hem şık hem de çok fonksiyonel olmuş.emeğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Reyhan'cığım,gözlerim seni çok aradı umarım yeni evine yerleşmissindir.
      Sevgilerimle..

      Sil
  20. Thank you for sharing. You did a fabulous job.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba Mehtap Hanım! Ziyaretime gelmişsiniz, ben de teşekküre geldim.Blogunuzu büyük bir keyifle gezdim. Boyama konusunda sizden çok şey öğreneceğim, anlaşılan:) Çok estetik ve işlevsel bir çalışma. Elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Gülay Hanım.Çok teşekkür ederim,yardımcı olabilirsem sevinirim sormak istediğiniz bir şey olursa elimden geldiği kadar anlatmaya çalışırım.
      Sevgilerimle..

      Sil
  22. sehpanın üstünü derli toplu tutmanın imkanı yok. 2-3 kumanda, cep telefonu vs. derken darmadağın oluyor. kumandalık iyi fikir. bu şekilde değil ama int. hazır olanları var almayı düşünüyordum, 4 tane gözü var diye istemedim. mdf'den bu tarz birşey yaptırılabilir, hem kumanda, hem cep tlf. konur. iyi de olur. bir de senin gibi güzel boyayabilsem ne ala:))
    çok zarif, çok şık olmuş, eline, emeğine sağlık arkadaşım.
    ne kadar uzun yazdım:)) haydi kaçtım ben:) sevgilerimi bıraktım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiki uzun yazdın arkadaşım keyifle okudum:))
      Kursa gittiğim atölyeden ham halini temin edebilirsin bende oradan almıştım.
      Senin daha güzelini yapacağından eminim.
      Bendende kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  23. bundan bana kesin lazım... bizimkileri disipline edip kumandaları toplamalarını sağlar mı bilmem ama en azından benim gözüme bir hoşluk olur:)) valla arkadaşım yine çok güzel bir çalışma olmuş, zevkine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi kumandaları toplayıp içine koymak bizim evde bana düştü inşallah sizde öyle olmaz:))
      Çok teşekkür ederim arkadaşım beğenmene sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
    2. ha ha haaa:)) orası su götürmez bir gerçek, farklı bir durum bizde de mümkün değil...

      Sil
  24. ellerinize sağlık çok şık ve zevkli çalışmışsınız çok beğendim çok harika bir fikir en kısa zamanda denemek isterim selamlar ....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Ahşap zamanı denemenizi tavsiye ederim büyük kolaylık sağladı:)))
      Sevgilerimle..

      Sil
  25. Sanırım her eve böyle bir kumandalık lazım Mehtabım. Hele ki benim gibi sık sık kumandayı kaybeden biri olursa kesin gerekiyor :)
    Ellerine sağlık gerçekten çok güzel, çok şık olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcığım geç yanıt verdiğim için üzgünüm kusura bakma.
      Bizim evdede kaybolan kumandaları bulmak bana düşünce böyle bir yol buldum ama değişen bir şey olmadı,yine aynı durumdayım:)))
      Beğenmene sevindim teşekkür ederim..
      Sevgilerimle..

      Sil
  26. ufff çokk güzelll! bu arada kumandalığıda ilk gördüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Dolunay'cığım.Bizde artık sadece tepsi ve kutu boyamaktan kurtulduk,marangozlar artık güzel objeler çalışmaya başladı:))
      Sevgilerimle..

      Sil
  27. ellerinize saglık cok ozenlı ve guzel bır calısma olmus rrenkler resımler cok guzel bunları nerden bulabılırım acaba özellıkle buyuk boyutta resmın cıktısını almak cok zor oluyor bunların satıldıgı ozel bır yer varmı ıyı calısmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Semra hanım çok teşekkür ederim.
      Bu kutuda kullandığım resimler Graphic 45 in dekupaj kağıtları.Geçtiğimiz yıl gittiğim Sherry Wood Art atölyesinden alıyorum .Şermin hocamın bu isimle blogu var oradan bilgi alıp arıyabilirsiniz mutlaka yardımcı olur.
      Sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...