26 Aralık 2013 Perşembe

Yeni Yıl Melekleri

Merhaba
Tam iyileştim bu gün kendimi iyi hissediyorum deyip ufak tefek beni yormayacak çalışmalarımı yapıyorum ertesi gün yine ateşim çıkıyor.Bu nasıl bir virüs anlamadım,gerçi ben kendimi biliyorum iyileşme sürecim uzun sürüyor.Kendimi iyi hissettiğim bir gün bir arkadaşımın yurt dışından getirdiği karton melekleri boyadım.Kafamda planladığım meleklere saç ve göz yapmaktı ama bu halleri çok hoşuma gidince böyle bırakmaya karar verdim.Boyanmamış halinide paylaşıyorum belki yapmak istersiniz.








Yine,yine horoz ve tavuk aşkım. Runner yapmayı planlıyorum inşallah ortaya güzel bir şeyler çıkarabilirim..




Yeni yıl tüm dünyaya barış ve huzur getirir inşallah.
Melekler hep yanınızda olsun.
Sevgilerimle..

79 yorum:

  1. Ne güzel şeyler öyle Mehtap Hanımcığım. Çok güzel renklendirmişsiniz. Bence de silüet halinde olması daha güzel. Ama sanıyorum burada yoktur bunlardan. Ellerinize sağlık. Sizin elinizden çıkan ne zaman kötü olmuş ki zaten:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özlemciğim,sade hallerini beğenince fazla bir şey yapmak istemedim.Büyük kırtasiyelerde yada hobi marketlerde belki olabilir .Yada internet üzerinden sipariş verilebilir.Arkadaşım aldığı yerde karton şeklinde çok çeşit olduğunu söylemişti araştırmak lazım.Güzel yorumunla günümü aydınlattın teşekkürler.
      Sevgilerimle..

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun,..
    Bu seneki virüs mü değişik anlamadım benim çocuklarım da bir türlü tam olarak düzelemiyorlar, ama insan biraz da kendinin doktoru, siz kendinizi biliyorsunuz, dikkat edin :)
    Melekler çok zarif olmuşlar bu halleriyle saçlara gerek kalmamış gerçekten de..
    Tavuklarınıza da bittim :)
    Ellerinize sağlık..
    Yeni yıl size de sağlık ve huzur getirsin :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,evet ben ilaç kullanamadığım için biraz uzun sürüyor ,çocuklarınızada çok geçmiş olsun.
      Melekleri bu halleri ile bende sevdim.
      Hep tavuk,horoz yapıyor denmesinden endişeleniyorum ama bana çok sevimli geliyorlar sizinde beğenmenize sevindim.
      Sağlıklı,huzurlu yıllar dilerim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  3. :) Günaydın
    Senin melekler dedi bu sabah bana senden günaydını :) Ne güzel olmuşlar, ne kadar sade, ne kadar zarif...
    Ellerine sağlık Mehtap Abla, bence de bu halleriyle yani yüzleri böyle boş daha güzel olmuş.
    Tavuk ve horozun da çok şeker, ikinci karedekinin ifadesine bayıldım, sanki bişey diyecekmiş gibi bakıyor :))
    Mehtap Abla bana söyler misin, kumaşa o deseni çizmeyi nasıl başarıyorsun, karbon kağıdı mı koyuyosun kağıtla kumaşın arasına, kurşun kalemle mi yapıyorsun, ben de denemek istiyorum da :) Sana bunu telefondan sorabilirdim, yüzyüze gelince sorabilirdim, mailden de sorma lüksüm var ve sen de bana çok güzel anlatırdın ama istedim ki buradan yazarsan, belki benim gibi merak eden başkalarına da yardım etmiş olursun :) Ku hala söylüyorum sen çoktaaaan "öğretmenlik" boyutunda olmalısın bu işin, sırlarıyla birlikte öğretmelisin bütün bu güzel işlerini, yani bir anlamda "el vermelisin" ne çok isterim bana da el vermeni ama o potansiyele pek de sahip değilim galiba en azından nakış konusunda....
    Ne çok yazdım yine, Allah beni bildiği gibi yapsın :)
    Öperim çok ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Esen'ciğim
      Meleklerimin senin gününü aydınlatmasına sevindim.Bu hallerini bende sevdim:)))
      Tavuk ve horoz gördüğüm zaman dayanamıyorum bunlarıda gördüğümde hemen kaydetmiştim.
      Esenciğim senin öğrenme azmini seviyorum ve hep söylüyorum ben senin gibi olamazdım.Ne çok işi bir arada yaptığını biliyorum enerjinede hayranım.
      Deseni önce mutfakta kullandığımız pişirme kağıdına çiziyorum(Milaj kağıdıda olur pişirme kağıdı daha kalın ve dayanıklı olduğu için ben öyle tercih ediyorum)sonra çizdiğim deseninin arka tarafından yumuşak koyu bir kurşun kalemle tekrar çiziyorum.İlk çizdiğim yüzü ön tarafta olacak şekilde kumaşa yerleştirip çizmeye başlıyorum.Bu benim tercih ettiğim bir yol,karbon kağıdı ilede çizebilirsin ama bu yol en temiz ve hatasız oluyor.
      Öğretmeyi seviyorum,öğretmen olmayıda çok isterdim ama o konudaki yaşadığım sıkıntıları biliyorsun.Yinede kısmet diyelim.
      Keşke her öğrenci senin gibi olsa sendeki bu azmi seviyorum.
      Çok yazmakla ne iyi ettin,iyiki yazdın.
      Bende çok öperim..

      Sil
    2. Yazmayı unuttum bu yolu keçe üzerinde kullanamazsın çünkü çıkmıyor.Keçede sabunla çizmen lazım..

      Sil
    3. E süpermiş Mehtap Abla, tamam öğrendim, anladım şimdi :) Keçede kullanmayacağım keten için sordum :)
      Çok teşekkürler, çok sağol güzel öğretmenim, tüm güzel sözlerin için de ayrıca :)
      Öperim...

      Sil
    4. Sende sağol Esen'ciğim.
      Bende öperim...

      Sil
  4. Geçmiş olsun Mehtap hanım...Ben de dün doktordaydım. Bu yılki virüs daha bir dirençliymiş. Yakalanan kolay kolay kurtulamıyor dedi doktorumuz. Hayatımda ilk kez bu denli çok ilaç kullanmak durumunda kaldım mesela..
    Bu arada melekler çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Saadet hanım sizede çok geçmiş olsun,maalesef ben ilaç kullanamadığım için daha bir zor geçiriyorum.Doğal yollardan faydalanmaya çalışıyorum.
      Melekleri beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle..

      Sil
    2. sevgili mehtapcim...melekler cok guzelde..
      o mini mini .sirin tavuklara bayildim ben
      nedir bizim bu kus askimiz ,,,tavuk sevdamiz?
      hepinizi opuyorum:))))))))

      Sil
    3. Bende bilmiyorum Cihan'cığım çok sevimliler değilmi,belki o yüzden hoşumuza gidiyor.
      Bende seni ve güzel torununu çok öperim...

      Sil
  5. Çok ama çok güzeller Mehtap Abla, Çok geçmiş olsun..Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bağnucuğum.
      Sevgilerimle..

      Sil
  6. Meleklere bayıldım. Böylesi de güzel eminim saçlı ve yüzlü de güzel ve sevimli şeyler ortaya çıkardı, elinize sağlık. Runnerları bekleriz;)) Tüm güzel dileklerinize içtenlikle amin diyorum. Sevgi ve Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Handan hanımcığım şimdilik böyle kullanıp daha sonra saç ve yüz ilavesi yapabilirim.Runnerı nasıl yapacağımı planladım kumaşlarımıda hazırladım diktiğimde hemen paylaşacağım.
      Sevgilerimle..

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun ablacım, bol bol greyfurt ye, acı falan deme, uzun süre bir daha hasta olmazsın. Meleklere bayıldım, iyi ki bu haliyle bırakmışsın, çok sevdim. Tavuklara, horozlara ben de bayılıyorum ve runner da şahane olacak eminim. Mutlu ve sağlıklı bir yeni yıl dilerim sana ve ailene, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Baharcığım bildiğim bütün doğal yolları kullanıyorum önerinide deneyeceğim.Melekler bu halleri ile daha doğal geldi gözüme ama belki daha sonra saç ve yüz ilave edebilirim.Runnerı hayal ettiğim gibi yapabilirsem güzel bir şeyler çıkacak gibi:)))
      Bende sana mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  8. geçmiş olsun Mehtap hanım melekler çok şık olmuş tavuklar çok güzel işlenmiş her işinizde olduğu gibi Allah her şeyi gönlünüze göre versin selamlar...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Ahşap zamanı,Allah hepimizin gönlüne göre versin.
      Sevgilerimle..

      Sil
  9. Geçmiş olsun..Ateşini düşürmeye çalışma, virüsü o ateş öldürüyormuş, azıcık dişini sıkarsan vücut kendi kendini iyileştirirmiş..

    Tavuklarına bayıldım, runnerını heyecanla bekli,yorum, hayranlıkla seyretmek ve biraz da kopya çekebilmek için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elifciğim,ilaç kullanamıyorum ateşim çok çıktığında ılık bir duş alıyorum.Ben bünyemi biliyorum grip bende biraz ağır seyrediyor geçecek inşallah.
      Tavuklar çok sevimli değilmi öyle eğlenerek işledimki:))modeli belirledim kumaşlarımda hazır en kısa zamanda dikip paylaşmaya çalışacağım.
      Sana bir söz vermiştim Hesap işi ile ilgili onun ön çalışmaları bitmek üzere en kısa sürede bitirip paylaşacağım.
      Sevgilerimle..

      Sil
  10. Sevgili Mehtap;Yine çok güzel bir iş çıkarmışsın.Melekler harika olmuş.Seni kutluyorum ve geçmiş olsun diyorum.Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hacer hanımcığım beğenmenize sevindim.
      Sevgilerimle mutlu yıllar..

      Sil
  11. Daha iyileşemediniz mi Mehtap Hanımcım. Hakikaten geçmiş olsuuuunnn...
    Öncelikle meleklerden önce tavuklarınıza bir çift lafım var ...Bu ne şirinlik böyleeeeeee... Öper öper bıktırırım ben onları... Çok güzeller hakikaten.. Eminim güzel şeyler çıkacak ve elbette melekler onlarda çok sade hakikaten melek gibi olmuşlar ve aslında yapımı da zor gibi durmuyor, ilk halini de paylaşmanız çok güzel bir deneyeyim ben de bakalım yapabilecek miyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam geçti diyorum ayaklanıyorum ertesi gün yine ateşim çıkıyor Şenay hanımcığım.Ama bu hep böyle olur ateşten ağzım,burnum yara içinde kalır Allahtan bu sefer öyle olmadı.
      Meleklerin vucudu kartondan yapılabilir başıda iri bir ahşap boncukla tamamlanabilir bu şimdi aklıma gelenler üzerinde bende biraz düşüneyim:))
      Tavuklarla olan çalışmalarım inşallah sizleri bıktırmaz.İnanın burada benim hiç suçum yok öyle sevimlilerki:))
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  12. EVET SİZ EPEYCEDİR KURTULAMADANIZ GRİPTEN AMA ARTIK SON EVRELERİ GALİBA ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM...AYYY BEN BU TAVUKLARA BİRİ UMURSAMAZ TAVIR... İKİNCİSİ TAM BENLİK OĞLUM YOK AMA ÇEKİŞMEYE HAZIRLANAN KAYIN VALİDE MİSALİ:))BAYILDIM HİKAYE GİBİLER...KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Mutluluklar Sokağı geçecek inşallah.
      Tavuklara yazdığınız hikayeye bayıldım gönlünüze sağlık:))
      Sevgilerimle..

      Sil
  13. Mehtap Hanımcığım şifa dilemek için tekrar geldim. Ne ayıp etmişim bir önceki yorumumda unutuvermişim güzel melekleri görünce. Allahtan tez zamanda şifalar diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah Özlemciğim iyi dileklerin için çok teşekkür ederim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  14. Mehtap Hanım, ben bu melekleri çok sevdim... Ama siz boyadıktan sonraki halini. Elinize sağlık! Geçmiş olsun demeden geçmeyeceğim elbette. Umarım tez zamanda kendinizi iyi hisseder yeni yıla neşeyle, sağlıkla, gülümsemeyle girersiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim sevgili Ehil Keyif,hep birlikte güzel günlerimiz olur inşallah.Meleklerin bu halini bende sevdim bir müddet böyle kullanıp belki daha sonra ilaveler yapabilirim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  15. ellerine sağlık Mehtapcım çok güzeller .
    Ben de dün gripliler arasında yerimi aldım ama çok kanka olmadan ayrılırım inş:)) sana da geçmişler olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hatice hanım sizede çok geçmiş olsun inşallah kısa sürede atlatırsınız.
      Sevgilerimle..

      Sil
  16. Öncelikle geçmiş olsun Mehtap Hanım, Meleklerinize de bayıldım istediğin yere as negüzel dönence bile yapılabilir.ellerinize sağlık...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ruveyda hanım,dönence fikri çok güzel hatta keçeden bile yapılabilir.
      Sevgilerimle..

      Sil
  17. Bu aralar herkes hasta, en çok da minikler. Tüm arkadaşlarımın bebekleri hasta, biz hasta olunca bi şekilde idare ediyoruz da minicik bebekler olunca çok zor oluyor. Geçmiş olsun, inşallah yakın zamanda iyileşirsiniz.
    Melekleri çok beğendim. Bazen süslemeyi fazla tutmak göz yorabiliyor, bu hali gayet sade ve güzel olmuş.
    Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Giz Yolcusu.
      Kötü bir virüs var galiba birde havanın bir sıcak bir soğuk olması herkesi etkiliyor.
      Evet bazen süs fazla gelebiliyor bu hallerini bende sevdim şimdilik böyle kullanıp daha sonra bir tanesinde yapmak istediğimi deneyebilirim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  18. Geçmiş olsun. Melekler harika:) işlemelere bayılırım zaten. sağlıklı, huzurlu mutlu yıllar dilerim. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İlknur hanım.Meleklerin formu çok güzeldi ben ufacık bir dokunuş yaptım.El nakışını bende çok severim ama artık eskiden yaptığım gibi sık çalışamıyorum.
      Sizede sevdiklerinizle geçireceğiniz sağlıklı,huzurlu yıllar dilerim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  19. hangisine daha çok bayıldığımı bilemiyorum meleklere miii...tavuklarına mı ellerine sağlık çok güzeller ve acil şifalar dilerim..bloguma da beklerim ;) http://mrlgrck74.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili herşeyin bişeyi var.Gelirim elbette.
      Sevgilerimle..

      Sil
  20. Yorumlara baktımda sanki Esenle mektuplaşmışsınız,pek hoşsunuz:) bu arada geçmiş olsun . Acil şifalar dilerim. Melekler çok güzeller, senin zevkli ellerinde sanat eserine dönüşmüşler. Tavukta işleme çok güzel sonucu merakla bekliyorum,sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen'le böyle yazışmayı seviyoruz :))aslında dediği gibi telefondada anlatabilirdim ama belki başkalarınada bir faydamız olur.Bogta paylaşım yapmanın en güzel taraflarından biride yorumları okumak,cevaplamak ben bu kısmı çok seviyorum:))
      İşlemenin modelini tasarladım kumaşlarımda hazır ilk fırsatta dikip paylaşmaya çalışacağım Nuray'cığım.
      Sevgilerimle mutlu yıllar..

      Sil
  21. mehtapcim,,iyi oldunmu?
    ben sana niye gecmis olsun dememisim,,icime dert oldu..
    kendine iyi bak...opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ne güzel bir arkadaşsın Cihan'cığım ,daha iyiyim inşallah geçecek güzel yorumlarınız bana çok iyi geliyor.Sende kendine iyi bak.
      Sevgilerimle çok öpüyorum..

      Sil
  22. meleklerin bu halleri gerçekten çok hoş, iyi ki böyle kalmışlar. o kokoş tavuğu da runner üzerinde gerçekten merak ettim:)) sonucu bekliyorum, sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili cafemola,şimdilik bu hali ile kullanacağım ilerde ne yaparım bilmiyorum,her şeyi yenileme boyama isteği ile yeniden boyayabilirim:)))
      Runnerı yapım aşamasına geçtim en kısa sürede paylaşacağım umarım beğenirsiniz.
      Sevgilerimle..

      Sil
  23. Öncelikle geçmişler olsun. Melekler çok güzel ve sevimli olmuşlar zevkinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Handan hanımcığım bu gün daha iyiyim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  24. Mehtap'cığım, ortalıkta çok zor atlatılan bir virüs var sanırım. Etrafımdaki herkes hasta. Dikkatli ol canım. Dinlenmek en iyisi belkide. Çok çok geçmişler olsun Mehtap'cığım...
    Meleklerin bu halini bende çok sevdim. Çok güzel olmuşlar. Ellerine sağlık canım... Yeni yılda herşey güzelliklerle gelsin sana...
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her sene farklı bir virüs çıkıyor ama doktorlar bu seferki virüsün daha yıpratıcı olduğunu söylüyor.Dinleniyorum Heyyficiğim bu gün daha iyiyim.
      Melekleri şimdilik böyle kullanacağım ilerde belki saç ve yüz ifadesi verebilirim.Beğenmene sevindim teşekkür ederim.
      Yeni yıl hepimize güzellikler getirir inşallah.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  25. çok güzel olmuşlar canım,emeğine sağlık.şimdiden mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Reyhancığım.Mutlu yıllar.

      Sil
  26. tavuklara bittim resmen çok şirinler

    YanıtlaSil
  27. ne güzel olmuşlar canım. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Büşra hanım.Mutlu yıllar..

      Sil
  28. Geçmiş olsun, şifalar diliyorum. Melekleriniz çok naif ve saf görünüyorlar. Saçları ve yüzleri gözleri yapılsa bambaşka ama yine çok hoş görüneceklerini düşünüyorum.
    Tavuklar nekadar sevimli, köyde gezen, mutlu tavuklar. Bakalım runner'da nasıl bir kompğozisyon oluşturacaklar...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim artık daha iyiyim arkadaşım.Meleklerin bu halini bende sevdim ilerde değiştirirmiyim bilmiyorum:))Tavuk çalışmaktan hiç bıkmayacağım galiba,dikmeye başladım en kısa sürede paylaşmaya çalışacağım.
      Sevgilerimle mutlu yıllar..

      Sil
  29. Geçmiş olsun ,inşallah yeni yıla sağlıkla girersiniz.
    Yeni yıla nasıl girerseniz öyle geçiyormuş ya ,sağlıkla ve mutlu girin inşallah yeni yıla.
    Hastayken bile bir şeyler yapacak enerjiniz var ya maşallah diyorum.
    Ben hastayken dünya yıkılsa yerimden kıpırdamam rahatıma düşkünümdür.
    Melekler pek şirin olmuş ellerinize sağlık. Yeni yıl melekleriniz yuvanıza uğur getirsin inşallah.
    Ellerinize sağlık .
    Hayırlı yıllar !

    YanıtlaSil
  30. Çok teşekkür ederim güzel arkadaşım artık daha iyiyim.2013 benim için çok zor ve acı geçti inşallah bu acıyı unutturacak acılar yaşamam.
    Hasta olduğumda yatarsam daha çok hastalanıyorum çalışmak bana iyi geliyor.
    Yeni yıl tüm dünyaya hayırlar getirir inşallah.
    Sevgilerimle çok öpüyorum.
    Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  31. mehtabım bu virüs çok inatçı bişeymiş.hastaneye yatanlar hatta hayatını kaybedenler olduğu söyleniyor.bilmiyorum şehir efsanesimi ama bildiğim bişey varki bende hala iyileşemeyenlerdenim.bugün yine doktordaydım ateşim düşmüyor antibiyotik başladık :( sanada çok geçmiş olsun tez zamanda iyileşiriz inşallah.işlemeler süper görünüyor.çok güzel olacak şimdiden belli.meleklere gelince inanılmaz güzel olmuşlar bravo!
    bu arada yeni yılını kutluyorum.2014 sağlık,mutluluk ,başarı ve bereket getirsin size.sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım ben gribi senin gibi biraz uzun ve ağır geçiriyorum,tam iyi oldum diyorum iki gün donra yine başa dönüyorum ama geçecek inşallah 2013 le birlikte kötü olan her şeyi göndereceğiz inşallah.
      İyi dileklerin için çok teşekkür ederim hep birlikte güzel günler yaşarız inşallah.
      Çalışmaları beğenmene sevindim inşallah tavukları bitirdiğimde de beğenirsin.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  32. Çok güzelller !!! Yeni yılınız kutlu olsun Mehtap Hanım sağlıklı, mutlu nice güzel yıllar dilerim
    Eskişehirden sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim Zeynep'ciğim ,hep birlikte güzel günler görürüz inşallah.
      Mutlu yıllar.
      Sevgilerimle..

      Sil
  33. çok geçmiş olsun.... çalışmalarının hepsi birbirinden güzel yeni yılda daha güzel paylaşımlarla birlikte olmak dileğiyle
    2014 yılı ve gelecekteki bütün yılların hepimize sağlık, mutluluk, başarı, dostluk ve bol kazanç getirmesini diliyorum. İyi seneler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim Öznur'cuğum hep birlikte güzel günler yaşarız inşallah.Çalışmalarımı beğenmene sevindim seni burada daha sık görmek isterim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  34. Mutlu yıllar. Yeniyılin kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Özgür Tatlar.Mutlu yıllar.
      Sevgilerimle..

      Sil
  35. Tekrar geçmiş olsun Mehtabım, inşallah daha iyisindir.
    Melekler öyle güzellerki bayıldım inan.Süslemeleri çok sade, çok zarif olmuş. Ellerinezevkine sağlık.
    Mutlu sağlıklı bir yıl diliyorum canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslıcığım daha iyi olmaya çalışıyorum umarım sen atlatabilmişsindir.
      Melekleri beğenmene sevindim ,hep yanında olsunlar.
      Sevdiklerinle birlikte geçireceğin sağlıklı,huzurlu,mutlu,bereketli yıllar dilerim.
      En içten sevgilerimle..

      Sil
  36. Mutlu yıllar herşey çok güzel olur inşallah.. 2014 sağlık, mutluluk getirsin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim Büşra hanım bende aynısını sizin için diliyorum.
      Sevgilerimle..

      Sil
  37. mehtapcığım..yeni yılda musmutlu ol inşallah.emel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Emelciğim hep birlikte inşallah.Sevgilerimle..

      Sil
  38. artık diliyorum ki tamamen iyileşmişsindir, virüsten eser kalmamıştır. tekrar geçmiş olsun.
    ben bu meleklere bayıldım. hele horozla, tavuk beni benden aldı:)) bu kadar mı şirin olur?? neler neler yapacağını merakla bekliyorum.
    herşeyin gönlünce olduğu, sağlıklı, mutlu, huzurlu, neşeli bir yıl diliyorum mehtap'çım.
    kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  39. Daha iyiyim Nagehancığım,meleklerin bu haline gözüm alıştı saç ve yüz yapmaktan vazgeçtim.Yeter artık tavuk,horoz figürü çalışmayacağım diyorum ama onlar peşimi bırakmıyor her yerde karşıma çıkıyorlar:))Dikiş kısmı bitti çok az bir işi kaldı en kısa zamanda paylaşacağım umarım beğenirsin.
    İyi dileklerin için çok teşekkür ederim hep birlikte güzel günler yaşarız inşallah.
    En içten sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...